Isa
"Isabel wat doe jij hier?!?!"
"Dat kan je beter aan Rolf vragen. Mam waarom had je dit niet verteld! En besproken!" Mijn moeder die op zijn schoot zat gaat van hem af. Ze weet niks meer te zeggen.
"Hé zo praat je niet tegen je moeder!" Zegt Rolf. Ik probeer hem te negeren maar mijn hooft wordt rood en ik ben echt boos. Gore vent!
"Hoelang weet je het al?" Vraagt ze zo rustig en onschuldig mogelijk.
"Sinds gisteren, maar ik had al eerder een vermoeden." Zeg ik en ik probeer rustig te blijven.
"Misschien is het beter als ik ga." Zegt Rolf met een bekakte kut stem.
"Misschien is het beter als je nooit meer terug komt!" Schreeuw ik hem na.
"ISABEL!" Ik kijk mijn moeder boos aan en ik stamp naar boven. Als ze het had verteld had ik misschien aan het idee kunnen wennen. En had ik hem heel heel misschien geaccepteerd. Maar nu, no way. Luke doet de deur open en loopt naar het bed waar ik op lig. Hij wrijft over mijn rug. Dat helpt altijd als ik overstuur ben. Maar ik ben niet verdrietig of zo maar gewoon boos.
"Ik heb alles gehoord. Maar misschien moeten we mam ook gewoon een nieuwe vriend gunnen."
"Ik gun het haar ook wel, maar niet als hij zo is. Heb je gehoord wat hij zie?" Luke knikt. Ik zucht en ben eigenlijk heel moe dus ik probeer nog even te slapen want het is al 4 uur. En morgen moet ik gewoon naar school. Luke gaat naar zijn eigen kamer en 1 minuut later komt mijn moeder binnen. Ik zucht als ik haar zie en ik draai mijn hooft naar de kant van de muur. Ze gaat op het randje van mijn bed zitten.
"Schatje, ik vond het echt niet leuk hoe jij tegen Rolf deed. Hij is een hele leuke man en hij heeft een heel groot huis en..."
"Mam? Wat ben jij van plan? Hoelang ken je hem al?"
"Drie maanden"
"En wij dan? Hou je nog wel rekening met ons, wat wij willen?" Ze zucht.
"Hij is echt heel aardig."
"Ja tegen jou. Maar hij komt hier niet meer in huis! Mam ik ga slapen!" Ik ga weer liggen en mijn moeder loopt zuchtend mijn kamer uit.
"Tringgggggg!!!" Ik geef een klap op mijn wekker en ik voel naar mijn hooft. Ik heb echt knallende koppijn.
Als ik op de fiets zit merkt Emma ook dat ik moe ben.
"Hé, kijk je beetje uit met slingeren ik wil geen botsing." ik probeer me te concentreren op de weg maar mijn ogen willen niet. Als we bij school zijn laat ik nog een keer mijn fiets vallen. Alle andere fietsen vallen als een soort Domino d achter elkaar. Zeker 12 fietsen liggen op de grond.
" Ga jij mijn fiets nog oprapen, of hoe zit het?" Ik kijk Kai aan.
"Nee doe het zelf maar." Zeg ik en ik loop weg.
Als het eindelijk pauze is zit Emma weer de hele tijd op haar telefoon. 5 minuten voor de bel gaat ze naar de wc. Ik weet dat je dat eigenlijk echt niet kan maken bij een vriendin maar ik moet nu weten met wie ze allemaal appt. Haar telefoon staat nog aan en ik zie dus meteen de app gesprekken. Ze sturen allemaal hartjes naar elkaar. Awhhhhh. Ze is gewoon verliefd. Ik klik op zijn profiel foto. Hij ziet er best oud uit. Maar wel echt mega knap. (Zie Foto) Ik zie dat Emma er weer aan komt. Ik leg haar telefoon snel weer terug. Ik vind het wel raar dat ze niks heeft gezegt. Ze kan toch best vertellen dat ze iemand leuk vind.
Tijdens Nederlands moeten we in tweetallen die de docent uitkiest. Ik hoop dat ik bij een leuk iemand kom. Ik heb namelijk geen zin om het verslag in me eentje te maken. We moeten naar een museum en naar nog een paar dingen in Den Haag.
"Jade met max. Emma en Kim. Natasha en Liam en Isa en Kai..." de rest hoor ik al niet meer. Ik kijk naar Kai die terug kijkt. Ik zucht. Ik ben dus maandag de hele dag met hem opgescheept in Den Haag.
"Emma en Jade kunnen wij met jullie mee lopen. Ik ben met Kai." Ze knikken begrijpend. Zoë en lauren komen ook. En ze hebben net geappt dat hun bij elkaar zitten. Dus dat komt mooi uit. We moeten nu naast elkaar zitten om de plannen te bespreken. Emma gaat naast Kim zitten. Kim is een aardig stil meisje. Ik wenk naar Kai dat hij hier moet zitten zodat ik niet hoef te verplaatsen.
Kai
"Dacht het niet kom jij maar hier heen." Zeg ik en ik ga nog meer onderuit zitten. Ze moet maar even zien wie hier de baas is. Deze hele school moet nog veel leren over mij. Met een grote zucht komt ze toch naast me zitten. Ze pakt een blaadje en schrijft op wat we allemaal in DenHaag moeten doen.
"Laten we dat gewoon skippen en gewoon naar de MC gaan. Dan zoeken we de antwoorden en plaatjes wel op internet."
"Ik vind het best. Maar we gaan wel met mijn vriendinnen." Ik vindt het best. Zo dat is ook weer geregeld. Lekker makkelijk. Ik denk aan gister avond. Natasha kwam naar mijn vrienden toe en ze was hevig aan het flirten. Nou ja, ze probeerde het heel erg maar dat mislukte best wel. Alleen Lex vond haar wel leuk. Ze is ook wel lekker maar meer al een back up. Als ik haar nodig heb kan dat. Maar soms is ze echt irritant. Dan gaat ze om je heen staan en doet alsof ze echt verliefd is. Maar ik geloof daar niet in. Verliefdheid. Ik moet al braken als ik er aan denk. Verliefd zijn heeft alleen maar nadelen. Ik wordt uit mijn gedachten gehaald door de bel we zijn uit.
Ik pak mijn scooter en ik rij samen met max en Lex naar mijn huis. Waar we wel vaker gamen. Ook al voordat ik op deze kut school zat. Niet dat er geen kut school is hoor maar goed. We gaan met ze 3e fifa doen. Ik vind het echt een geweldig spel. Omdat ik altijd win.
"Lex heb jij eigenlijk nog met Natasha gezoend?" Vraag ik.
"Tuurlijk!" Zegt hij stoer.
"Uitslover! Natasha is een slet!" Lex knikt.
" Ja maar wel een slet die goed kan zoenen." Ik knik. Het is wel waar. Ik heb ook wel eens met haar gezoend.
"Hoe gaat het eigenlijk met Isa? Je vond haar toch ook wel wat?" Zegt Max. Ik haal mijn schouders op.
"Mwaa ze is niet zo makkelijk als ze rest. En ik moet veel meer moeite doen. Dus ik weet niet of ik daar wel zin in heb." Zeg ik. Maar ik weet het antwoord al. Ik zal haar overhalen. Iedereen valt op mij. Dus ook Isabel.
-
Foto is de pf van de jongen waar Emma mee appt. En zoals je al door had zet ik elke dag een hoofdstuk op het verhaal omdat ik al veel hoofdstukken klaar heb liggen. Xx
JE LEEST
Mean guys
Teen FictionKai legt een hand op mijn boven been. "Wil je van mij af blijven!" Hij lacht vals. "Isa snap het nou, ik doe wat ik wil. Dus als ik jou wil aanraken doe ik dat." Ik zucht en ik sla zijn hand weg. "Je mag dan wel de Badboy van de school zijn, maar...