36

259 6 0
                                    

Isa

Ik fiets naar school met Emma. Als ik achter me kijk zie ik Scott rijden. Shit!

"Emma! Scott rijd achter ons." Ze knikt en we nemen een binnen door weg door smalle straatjes. Al snel zijn we bij school. Ik loop naar me kluisje. Naast me zie ik Scott staan. Hij draait me met een ruk om.

"Wat moet je! Je verpest me leven dus ga weg!" Zeg ik en ik ruk me los en loop naar me klas. Het verbaast me dat hij me laat gaan. Ik ga snel naast Kai zitten. Hij kijkt me bezorgd aan maar vraagt niet verder. Tijdens de pauze zit ik op Kai zijn schoot. Hij is zo lief voor mij. Ik geef hem een kus. We gaan weer naar de les. Wiskunde heb ik samen met Kai. Ik ga naast hem zitten en de les begint. Ik wordt afgeleid want Kai legt zijn hand op mijn bovenbeen. Hij geeft me een kus op mijn voorhoofd. Ik giegel.

"Kai niet in de klas. Iedereen kan ons zien" Lach ik.

"Daarom juist. Iedereen mag zien dat jij de mijne bent." Ik lach en geef hem nog een zoen. De docent heeft al een aantal keer ons boos aangekeken. Ik keer me weer naar mijn werk.

Na wiskunde hebben we economie en ik ga bij mijn vriendinnen zitten. Ineens vliegt de deur open en Scott stormt naar binnen. Wat doet hij in deze klas? Hij gaat voor me zitten. Naast Natasha hij draait zich op naar mij. Hij pakt mijn hand en ik ruk hem los. Ik haat hem!

"Laat me met rust gore vieze pedofiel!" Hij lacht en gaat door. Ik kijk mijn vriendinnen aan.

"Luister eens Scott! Je verpest haar leven. Ze is super gelukkig met Kai dus Flikker maar op!" Verdedigd Emma mij.

"Emma!" Roept de docent. Ze zucht en Scott draait zich grijnzend om. Ik kan wel kotsen. Ik snap ook niet dat Natasha er niks van zegt.

De docent loopt de klas uit. Kai staat op en loopt naar Scott. Hij pakt zijn kraag en trekt hem omhoog. Hij maakt een vuist en haalt uit. De hele klas komt er omheen staan en Scott heeft inmiddels een bloed lip. Natasha zit de hele tijd te schreeuwen. Ik sta verstijft. Ik weet niet wat ik moet doen. Scott vliegt op hem af. Ze rollen nu over de grond. Op dat moment komt meneer de leeuw binnen. Hij schreeuwt dat ze uit elkaar moeten. Alles lijkt in slow motion te gaan. Ik hoor allemaal mensen schreeuwen en ik wil gillen dat ze moeten stoppen maar ik kan het niet. Ik kijk naar de twee jongens ik wil zo graag Scott ook nog een keer slaan. Alle ogen zijn naar mij gericht en ik krijg heel veel hoofdpijn. Ineens wordt alles zwart en ik zak neer op de grond.

Kai

Ik val Scott aan. Het moet klaar zijn. Hij verwoest ons. Ik ben gek op Isa maar zij is bang. En ik wil haar beschermen. Ik sla Scott tegen zijn wang. Hij valt me aan en we rollen vechtend over de grond. De hele klas staat om ons heen en er wordt geschreeuwd en sommige proberen ons uit elkaar te houden. In mijn ooghoek zie ik dat meneer de leeuw binnen loopt maar Scott stopt niet. Ineens zie ik Isa door haar benen zakken. Ik laat Scott los en ik ren op haar af. Ik vang haar op, Scott rent op me af maar meneer de Leeuw houd hem tegen. Hij schreeuwt wat tegen ons maar ik hoor het niet. Ik pak Isa op en ik loop met haar de klas uit. Ik ren via het trappenhuis naar beneden. Ze weegt toch heel weinig dus ik doe het met gemak. Beneden ren ik naar de EHBO ik leg haar op de bank.

"Ze is flauwgevallen." De EHBO mevrouw knikt en ik ga naast haar zitten ik pak haar hand. Sorry, Isa. Maar het komt goed. De EHBO mevrouw controleert een paar dingen en zegt dat alles goed komt en dat ze alleen veel stress had. Ik knik en ze laat ons eventjes alleen.

"Het spijt me Isa, ik zal je beter beschermen." Fluister ik bij haar oor.

'Kai?" Hoor ik haar zeggen. Ik kijk haar recht in haar duffe maar toch prachtige ogen aan. "Je hoeft geen sorry te zeggen." Zegt ze en ze probeert te lachen. Ik kijk blij en ik geef haar voorzichtig een kus. Het is een voorzichtig maar lief kusje.

"Kai! Je moet bij de directeur komen." Ik geef haar nog een knuffel en ik fluister dat het goed komt. En ik loop met hem mee. Ik moet naast Scott zitten. Misschien wil Isa het niet maar school moet weten wat Scott heeft gedaan met Isa. Dan moet hij van school af en het dorp uit. Ik ga naast Scott op een eigen stoel zitten maar ik kijk hem niet aan. Ik vertel de directeur het hele verhaal en wat er gebeurt is. Hij lijkt geshockt.

"Dit verhaal veranderd de hele zaak. Scott je wordt geschorst van deze school en ik ga je ouders opbellen." Zegt hij bijna woest. Een zucht verlaat mijn mond. We zijn van Scott af. We hebben gewonnen! Ik moet de kamer verlaten en ik hoor nog wat geschreeuw de directeurs kamer uit komen. Snel ga ik naar Isa. Ze zit al rustig op een stoel wat te drinken. Ze glimlacht als ze mij ziet.

"Isa! Zijn ouders worden gebeld en hij wordt geschorst van school!" Er verschijnt een glimlach op haar gezicht en ze geeft me een knuffel.

"bedankt voor alles."

"Laten we maar naar huis gaan. Je bent veel te moe om nog een les te doen." Ze knikt voorzichtig en samen lopen we de school uit. In de verte zie ik al twee ouders de school in lopen. Dat zijn vast de ouders van Scott. We lopen naar mijn sportauto en ik zet haar bij haar huis af.

"Wil je wat drinken?" Ik knik en we zetten Netflix aan.

-

Ik denk dat er nog maar 1 of 2 delen hier na komen en dan is het boek al uit. En waarom die foto? Idk😂 wist niks anders en ik vond deze grappig xx

Mean guys Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu