29

292 10 2
                                    

Kai

We hebben nog 1 dag voordat het kerstvakantie is. Isa gaat naast me zitten. Ik weet niet wat zij met mij doet maar ik vind haar echt leuk! Het is nu ook al twee weken uit tussen Isa en Scott, scott heeft gelukkig niet moeilijk gedaan verder.

"Kai! Opletten! Wat moet je in de vakantie doen?" Vraag de docent.

"Uhmmm, slapen, feesten dronken worden en Isa zoenen." Zeg ik en Isa schopt me onder haar tafel.

"Auww!" Schreeuw ik en ik grijp naar mijn been. De lerares zucht en negeert mijn opmerking. De bel gaat en we zijn uit.

"Vrijheiddd!!!!" Schreeuwt Isa en ze rent als een soort vliegtuig door de klas. Ik moet lachen en ze pakt haar tas en rent naar haar kluisje. Ik loop met mijn vrienden het schoolplein af naar mijn auto. Ja, ja. Ik heb eindelijk een auto. Ik ben 17 dus het mag. (Ik weet dat er nog iemand van 18 in moet maar nou en) ik rij in mijn sport auto naar huis en ik zie isa onderweg lopen met haar fiets aan haar hand. Ik rem af.

"Lift nodig?" Ze knikt en ze stapt in.

"Maar ik ga wel nog even naar de Starbucks. Ga je mee?"

"Ja lekker!" We rijden naar de Starbucks en onderweg krijg ik allemaal knipogen van andere meiden. Ik hoor Isa zuchten. Ik lach.

"Ik vind je sportauto maar niks. Had je niet een gewone kunnen kiezen?"

"Nee dan had ik jou aandacht niet gehad." Ze kijkt me fronsend aan.

"Nu heb je dat ook niet hoor."

"Welles, je zit nu toch naast me!" Ik leg mijn hand op haar bovenbeen en even later we stappen uit. Ze gaat zitten terwijl ik wat haal voor ons. Het meisje aan de bar geeft me een knipoog en ik rol met me ogen. En pak de koffie snel aan en ga naar Isa. We drinken onze koffie op en gaan naar huis.

"Ga je nog even mee naar mijn huis?" Ze twijfelt maar knikt. Ik neem haar mee naar mijn grote vrijstaande woning. Ik schenk wat drinken in en ze kijkt haar ogen rond.

Isa

Het is echt prachtig! Er hangt een kroonluchter in de hal en alles kan zo in een vtwonen tijdschrift. Hij schenkt wat drinken voor mij in en we gaan naar zijn kamer. Het is groot en met een super grote tv.

"Welke film wil je zien?" Vraagt hij.

"Hunger games!" Hij kijkt me aan en lacht. Hij zet een horrorfilm aan. Ik haat horror! Waarom vraagt hij wat ik wil zien als hij toch kiest? We gaan op zijn bed zitten. Ik moet er niet aan denken hoeveel andere meiden hier naakt in hebben gelegen. De film begint en al snel is het spannend. Ineens valt er iemand in een zwart gat en ik gil. Ik kruip als reflex dichter tegen Kai aan. Hij zit nu onderuitgezakt en ik heb mijn hoofd op zijn borst en een kussen voor mijn hoofd. Hij gaat met zijn hand langs mijn lijf naar mijn kont en knijpt er zachtjes in. Ik kijk hem boos aan en hij haalt lachend zijn hand weg.

"Isa kom je ook naar mijn nieuwjaarsfeest?" Ik kijk hem aan.

"Leuk, wie komen er nog meer."

"De halve school. Maar jou vraag ik persoonlijk." Zegt hij wiebelend met zijn wenkbrauwen. Ik lach en knik. Hij streelt met zijn hand door mijn haren. Als de film is afgelopen ben ik doods bang. Hij was echt een stuk enger dan dat ik had verwacht. Ik kijk op mijn telefoon en ik moet zo naar huis om te eten. Ik zou kunnen lopen maar het is al best donker en na de ze film is iedereen bang in het donker!

"Zal ik je maar eens naar huis brengen?" Wow hij kan mijn gedachten lezen! We gaan weer met de auto naar mijn huis en hij staat nu voor mijn deur.

"Ik vond het echt super gezellig!" Hij knikt en drukt zijn lippen op mijn lippen. Na enkele seconden laat hij los.

Kai
"Isa? Wil je mijn vriendin zijn?" Ze bijt op haar lip wat ongelofelijk sexy is.

"Graag, maar... Ik ben niet een van je sletjes!"

"Nee natuurlijk niet! Ik ben veranderd isa!" Zeg ik en ik druk mijn lippen weer op haar lippen. Al snel opent ze haar mond en ik laat mijn tong er in glijden. Ze lacht en gaat door. Na een hele tijd laat ze los om op adem te komen. Ze opent haar deur en loopt naar binnen en kijkt nog een keer met haar prachtige ogen naar mij. En lacht. Ik lach terug en ik stap weer in mijn sportauto naar huis.

Isa
Ik doe de deur dicht en ik geef een kleine gil. Luke die op de bank zit kijkt me verbaast aan. Shitt nu moet ik alles aan Luke vertellen maar hij haat Kai. Ik ga naast hem zitten.

"Luke je weet toch dat ik altijd mijn eigen keuzes wil maken? Dat heb ik nu dus ook gedaan."

"O, yee." Ik geef hem een duw en hij lacht... Nu nog wel.

"Ik heb een vriend! Kai." Hij kijkt mij met grote ogen aan.

"Isa! Ben je van plan om weer je hart te laten breken door zo'n sukkel!" Hij staat voor me met zijn handen door zijn haar.

"Hij is veranderd! Geloof me, please!" Hij zucht en gaat weer zitten.

"Al hij je ook maar iets aan doet!" Ik haal zijn vinger voor mijn hoofd weg en kijk geruststellend.

"Het komt goed. Heb een beetje vertrouwen."

"In jou misschien maar niet in hem!" Ik zucht en ik ga naar mijn kamer. Ik heb geen zin in nog een langere preek.

-

Sorry voor dit korte hoofdstuk maar volgende hoofdstuk is Kerstmis.

Wat denken jullie? Zal Luke Kai ooit vertrouwen? Of zal Kai het verpesten? En ik zit te denken om een andere cover te doen. Ik kan wel een paar voorbeelden maken en dat jullie dan kunnen kiezen of als jullie een ander idee hebben hoor ik het graag. Love you x

Mean guys Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu