Isa
Ik loop naar beneden en ik doe de kamer deur open. Ik zie Rolf. Ik schrik en ik doe de deur meteen weer dicht. Het is vandaag zaterdag en ik moet vanavond werken. Ja ik heb weer gesolliciteerd en ik heb nu een baan bij een restaurant. Ik kijk op de klok om 8 uur moet ik beginnen. Het is nu half 8. Ik moet dus wel zo eten. Ik loop naar de keuken langs Rolf en zeg niks. Ik pak snel twee boterhammen en ik ga aan de andere kant van de tafel zitten.
"Mam, wat doet Rolf hier?"
"Hij kwam onze kraan repareren."
"Luke zei toch dat hij dat zou doen?"
"Ja, maar hij heeft het ook zo druk." ik app Luke om te vertellen dat Rolf hier zit. Hij komt naar beneden om mij te redden. Ineens schiet me het feest van Natasha binnen.
"Mam aanstaande vrijdag is er een feest en het wordt laat dus je hoeft dan niet op mij te wachten"
" Isabel je vraagt niet eerst even toestemming?" Zegt Rolf bekakt. Verschrikkelijk.
"Bemoei je er niet mee!"
"Isa!" Roept me moeder. Ik zucht. Gelukkig komt Luke binnen.
"Ja en wat doet hij hier?" Zegt hij terwijl hij een broodje smeert.
"Jongens doe een beetje lief. Geef hem een kans." Wij zuchten allebei tegelijk.
"Isa ga jij ook naar het feest van Natasha?" Ik knik."Als jullie samen gaan vind ik het niet erg." Zegt mijn moeder. Ik vind het niet heel erg dat ik met hem mee moet. Want dat betekend dat ik tot heel laat mag blijven.
Als het tijd is ga ik naar de bar, in de avond worden er heel gave feesten gegeven maar ik moet werken. Om acht uur ben ik klaar. Na een beetje inwerken mag ik beginnen. Eigenlijk mag ik nog geen alcohol schenken maar ik ken de gene die hier werkt dus van hem mag het wel. Om negen uur komt een stel jongens de club binnen.
Kai
"Boy's ik denk dat we nu wel genoeg gedronken hebben. Zullen we gaan?" Zegt Max. Ik lach en we gaan naar het feest. Ik kom hier bijna elke week. Er gaan nog twee jongens mee die ik ken van mijn oude school. Ik weet ook wat voor meiden daar komen, en dat zit wel goed. Om negen uur staan we voor de club. Je hoort de muziek al van ver draaien er is ook elke week een goede dj. Ik heb er ook een keer gedraaid maar feesten vind ik leuker. Buiten in de verte zie ik het groepje van Natasha lopen. Ze hebben hoge hakken aan en veel make up. Zoals gewoonlijk. We lopen naar binnen en bestellen gelijk drank. Als we naar de bar lopen staat er een super lekker wrijf achter de bar. Ik zie nog niet wie het is door het licht.
"Doe maar 5 shotjes." Zeg ik tegen haar. Als ze in het licht staat zie ik haar gezicht. Het is Isa.
"Zo en wat doe jij hier?"
"Dat zie je toch?" Zegt ze arrogant en ze geeft de shotjes aan mij. Maar ik geef het nog niet zo snel op. Ze moet het eens leren.
"Doe eens niet zo arrogant jij! Neem jij er anders ook maar een!" Ik geef haar een shotje. Ze twijfelt even maar neemt er toch een. Snel loopt ze weer naar een ander die iets wil bestellen.
Natasha komt naar mij toe. Ze heeft al best wel wat op en ze geeft me een zoen. Ik ga er mee op in. Ze danst super sexy maar zo overdreven. Ik moet eigenlijk lachen. Maar ik hou wel van sexy dus ik geef haar nog een zoen. Ik voel al dat ik behoorlijk ben aangesloten want ik heb al veel op. Ik ga op het podium staan en ik pak de microfoon. Ik laat ze mee klappen met het nummer en ik zing mee. Natasha komt ook op het podium staan. Ze danst weer sexy om me heen. De dj gooit me van het podium af.
"Gast doe normaal!" Schreeuw ik. Hij duwt ons er af en Natasha valt op de grond. Moet ze maar geen hakken aan doen. Ik dans lekker verder. Een andere meid komt op me af en zoent me ook. Deze meid kan nog beter zoenen dan die barbie. Na de zoen hoor Ik Natasha roepen.
"Kai? Wat doe je. Wij gingen toch samen?" Ik draai me om en ik zie Natasha gekwetst kijken maar die blik is zo weer weg en maakt plaats voor zelfvertrouwen. Wat had ze dan verwacht? Dat ze dat ik van haar was? Ik moet lachen bij de gedachten.
"Ik ga met niemand samen. Ik doe wat ik wil dus ga niet achter mij aan lopen!" Zeg ik en ik duw haar weg. Ze draait haar hooft en haar groepje vriendinnen lopen achter haar aan. Ik loop weer naar de bar om nog meer drank te halen.
"Jij pakt ook elke keer weer een ander hè?" Zegt Isa die blijkbaar alles heeft gezien.
"En heb je daar problemen mee?"
"Eigenlijk wel. Maar je moet het zelf weten."
"Dat doe ik zeker."
"Nou ik heb pauze dus hier is je bier." Zegt ze en ze loopt langs me van de bar weg. Ik pak haar arm.
"Dit is een betere pauze." Zeg ik en ik leg mijn handen op haar heupen. Ze slaat ze weg. Maar gaat wel dansen. Ik krijg haar nog wel zo ver. Na 10 minuten is ze soepel en leg ik mijn had op heupen. Dat ze nu wel toelaat. Maar dat komt waarschijnlijk door de drank. Ze leunt naar voren ik buig ook naar voren. Maar er gebeurt niks. Ze is weg.
"Ik krijg jou nog wel Isa!" Zeg ik en ze draait lachend haar hoofd.
Isa
"Moet je een keer proberen!" Ik loop lachend weg. En hij maar denken dat ik zo snel toe geef. Mooi niet! Na twee uur mag ik naar huis ik ben echt kapot! In een steegje zie ik Natasha huilend zien staan. Wow! Niet verwacht. Misschien vond ze Kai echt leuk. Dan moet iemand haar niet vertellen dat hij nep is. Nou ik vindt het wel grappig zo. Ik bedoel iedereen ziet dat. Als ik thuis ben zijn mam en Rolf weg. Ik wil niet weten wat ze aan het doen zijn. Maar ik ben echt kapot! Luke komt naar me toe.
"Ik had gezien dat Kai er ook was?"
"Ja klopt. Hij was aan het flirten met mij maar ik liep weg." Zeg ik lachend. Luke kijkt heel serieus. Mijn blik gaat ook van lachend naar serieus.
"Ik kijk echt wel uit hoor!" Hij kijkt me ongeloofwaardig aan. En ik geef hem een knuffel.
"Ik kijk wel uit voor de grote boze wolf hoor. Nou ik ga slapen. Welterusten!" Zeg ik met een kinderachtige stem. Hij loopt mijn kamer uit.
"Ik let op jou!" Zegt hij lachend. Al snel val ik in slaap.
-
JE LEEST
Mean guys
Teen FictionKai legt een hand op mijn boven been. "Wil je van mij af blijven!" Hij lacht vals. "Isa snap het nou, ik doe wat ik wil. Dus als ik jou wil aanraken doe ik dat." Ik zucht en ik sla zijn hand weg. "Je mag dan wel de Badboy van de school zijn, maar...