27

278 9 2
                                    

Isa

Ik lig in de tent op het luchtbed. Ik weet niet wat ik moet doen. Scott moet gewoon een heel eind oprotten. Dan ben ik van hem af. Maar dan geef ik Kai weer hoop. Nee! Die klootzak kan niet veranderen. Hij wil mij alleen maar in bed krijgen. Maar het zag er zo echt uit, zo kwetsbaar. Ik zucht ik snap het allemaal niet meer. Ik krijg een appje van Scott.

Is het daar nog een beetje leuk? Ik mis je xx Scott

Tranen springen in mijn ogen. Het is allemaal een leugen! Ik gooi mijn telefoon de tent uit en ik laat mijn hoofd in mijn kussen vallen. Alle tranen vallen op mijn kussen, waarom is mijn leven zo moeilijk? Het ergste is dat als ik thuis kom moet ik het uitmaken met Scott, maar ik ben bang van hem. En dan heb je ook nog zo'n geval als Rolf in huis. Ik pak mijn telefoon weer er zit een klein barstje in het scherm. Ik hoor ineens geritsel langs mijn tent.

Kai

Verslagen ga ik terug naar mijn tent. Ik hoor twee tenten naast mij iemand snikken. Het komt uit Isa haar tent. Haar telefoon ligt buiten en er zit een barst in. Ik zie het appje van Scott. Ik weet dus al genoeg. Die klootzak denkt dus nog steeds dat hij alles is. Ik hoor beweging in de tent en Isa pakt zonder te kijken haar telefoon. Ik pak haar hand en ze kijkt verschrikt op.

"Gaat het?" Ze knikt en veegt een traan weg.

"Moet ik bij je komen liggen?" Ze knikt voorzichtig en ik kruip haar tent in. Ik hoor haar weer zacht snikken en ik sla een arm om haar heen, ze legt huilend haar hoofd tegen mijn borst.

"Kai? Wat moet ik doen?" ik wrijf over haar haar en ze is weer een beetje afgekoeld.

"Je moet Scott de waarheid vertellen en dan hem vergeten. En ik ga je helpen." Ze lacht. Het is prachtig als ze lacht.

"Dankje Kai.'" zegt ze zacht.

"Ik wil er natuurlijk wel iets voor terug." ze geeft me een schattig zetje. Ik wijs naar mijn wang.

"Is het niet al bijzonder genoeg dat ik bij jou op schoot zit?" Ik schut mijn hoofd en ze rolt met haar ogen. Ze geeft me een kusje op mijn wang en ze kruipt in haar slaapzak.

"Wil je blijven slapen?" Ik knik en ik kom naast haar liggen. Al snel vallen we beiden in slaap.

Ik wordt wakker met Isa in mijn armen. Haar haar zit door de war wat haar haar heel sexy maakt. Ik kijk op mijn telefoon het is 6 uur. Naast me zie ik een leeg luchtbed en in de hoek ligt Emma. Ik denk aan het feest van Natasha een half jaar gelden. Ik had daar spijt van. Snel kruip ik uit de tent en ik ren naar mijn eigen tent. Jade en Max liggen ook naast elkaar. Ik zucht. Ik kan wel er naast gaan liggen maar ik kan toch niet slapen. Ik sluip weer terug naar de tent van Isa en ik pak haar long board. Ik skate naar het meer.

isa

Mijn ogen gaan open en het is nog vroeg. Ik heb geen idee wat er gisteren allemaal is gebeurt maar het was raar. Ik was overstuur en Kai kwam naar mij toe, maar Kai is nu weg. Mijn telefoon geeft vijf over 6 aan. Ik kruip mijn tent uit en ik wil mijn long board pakken. Maar die is weg. Heeft iemand hem gestolen? Wow die kan klappen verwachten! Ik sluip naar de tent van Max en Jade. Misschien weet Jade waar mijn board is. Ik kijk in de tent maar ze slapen nog, maar Kai is nergens te bekennen. Ik loop dan maar richting het meer en in de verte zie ik Kai skaten. Dief! Ik ren naar hem en ik ga aan de achterkant van het board staan. Geen slim idee. Hij schrikt en hij valt er af.

"Moet je hem naar niet stelen!" Roep ik en ik stop bij het meer. Hij loopt naar mij toe.

"Vind je het normaal om mij van een board af te duwen?" Ik knik blij en hij pakt mij en hij kietelt mij in mijn buik. Ik gier het uit en ik schop in het rond, maar hij is veel sterker.

"Stopp!"schreeuw ik.

"Voor een kusje!" Ik rol met mij ogen.

"Dacht het niet!" Ik ruk me los en ik ren naar de steiger van het meer. Hij kan niet zomaar een kusje krijgen. Hijgend ga ik zitten en Kai komt naast mij zitten. Ik kijk op zijn horloge.

"Shitt! Kwart over 7!" Ik spring op en ik pak mijn board. We gaan via het bos naar het kamp. Van docenten mag je niet zomaar het kamp af. Ik sluipt het bos uit naar mijn tent, Kai doet het zelfde met zijn tent. Na ochtend gymnastiek (dat hoorde bij het programma, zucht) gaan we slootje springen. Wat ik echt niet kan, maar dat denken docenten dus wel want ik moet als eerst. De stok staat in het midden en ik neem een grote aanloop. Ik pak de stok en ik spring maar ik haal het niet en ik beland in de sloot. koud!!! Ik hoor mensen lachen en ik kruip er snel uit en de volgenden is aan de beurt.

Na nog een paar spellen gaan we kanoën. Jade en Emma en ik stappen in de zelfde boot. We moeten 8 km rechtdoor kanoën. Das echt super lang! Na 2 km zit onze boot al vast. Zoë en Lauren en Liam zitten achter ons en die helpen. Na 4 km is onze kano soort heel eenzaam en is er niemand meer in de buurt. Achter de bosjes komt de kano van Kai aan. Met Max en Lex er in. Ze varen zo hardt dat hij tegen onze boot aan knalt.

"Max doe normaal!" gilt Jade. Hij wijst onschuldig naar Kai. Die mij uitdagend aan kijkt. Hij pakt mijn hand en duwt me van de boot af. Ik stribbel tegen maar onze kano slaat om en we vallen er allemaal uit. Ik trek Kai ook het water in en we klimmen in de boot van de jongens. Die klimmen er bij.

"Dacht het niet meiden! Nu moeten we nog harder pedellen!" Ik lach.

"Ik wil je ook wel de boot af duwen!" Zeg ik tegen Lex. De jongens kijken elkaar aan en ze pedellen verder. Ze hebben ook geen keus. Als we daar eindelijk aankomen kijkt Natasha heel gemeen naar mij. Ik zucht en negeer haar maar weer.

-

Ik ben zo blij! Ik sta op plek #56 van tienerfictie en ik heb bijna 750 lezers😱🎉 als ik de 1k heb ga ik gillen en denk een andere cover maken.

Mean guys Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu