17

304 10 1
                                    

Isa

Ik loop over de camping om te douchen. Het is pas 8 uur maar ik werd al wakker. Ik loop een douche hokje in.

"Ahww Kai!" Ik sla het hokje weer dicht. Kai stond te douchen in zijn blootje. Oké douchen doe je meestal in je blootje maar toch.

"Als je wil mag je er best bij hoor!" Zegt hij als de deur dicht zit. Ik lach spottend.

"Had je gedroomd! Ik zou nog liever met een geit willen douchen dan met jou! En trouwens, ik ben met Scott dus jammer voor jou!"

"Nou veel geluk, maar het zal niet lag duren want ik ken Scott. En je moet voorzichtig zijn hij liegt isa hij liegt!" Ik loop boos weg.

"Jij bent gewoon jaloers!" Schreeuw ik. Maar ik betwijfel of hij het gehoord heeft. Boos doe ik een ander hokje open en ik laat een koude straal over mij heen lopen. Soms is koud douchen heerlijk! Ik denk na over wat kai zei, Scott liegt echt niet! Ik weet dat ze elkaar niet mogen maar Scott liegt niet tegen mij! Ik kleed me om en ik doe mijn Make up. Er zijn geen hokjes met een wasbak maar een grote. Mijn mascara doe ik altijd zo dom. Ik doe mijn mond open en ik kijk naar boven. Iedereen kan dat dan zien. Na mijn Make up trek ik een zomers jurkje aan loop ik naar Scott zijn tent. Hij is al aan het eten en emma zit bij Owen op schoot. Ze eten ei.

"Ja, Sorry er was geen plek meer." Zegt Emma lachend. Ik draai lachend met mijn ogen en ik ga bij Scott op de grond zitten. Hij zit met zijn telefoon te spelen. Ik vind het eigenlijk super fijn dat ik geen wifi hier heb. Al mijn vrienden zijn er! Behalve Zoë en lauren dan. Ik eet het roerbak ei op. En Scott heeft nog steeds niks tegen mij gezegd. Raar. Ik pak zijn telefoon af en ik ren lachend weg.

"Isaa!!! Kom hier!" Hij rent op me af en we vallen samen op de grond. Hij kietelt me en ik gier het uit van het lachen.

"STTTOPP!!" Probeer ik te zeggen.

"Als jij van mijn telefoon af blijft!" Ik knik snel en hij geeft mij een zoen. Ik zie in mijn ooghoek dat mijn moeder kijkt dus ik rol om zodat we achter een auto liggen. Na een tijdje sta ik op en loop ik naar Jade. Maar die is in de tent met max. Ze zijn zo schattig! Kai en Lex zijn weg.

"Jongens zullen we naar het stand gaan?" Vraag ik aan Owen en Scott. Ze knikken en we gaan naar het strand ik heb Jade geappt dat we op het strand zijn. Emma ligt samen met Owen op een grote handdoek. En ik lig tegen Scott aan. Hij is super zacht en warm, gewoon perfect. Emma springt op.

"Gaan jullie mee zwemmen?" Ik schut mijn hoofd. Owen rent met Emma de zee in. Scott staat ook op.

"Nee, blijf hier!" Hij schut zijn hoofd en hij tilt mij op.

"Nee! Ik wil niet in het water!" Hij rent met mij naar het water maar ik stribbel tegen. Hij staat nu tot zijn middel in het water.

"Moet ik je los laten?"

"Nee niet doen!" Ik kruip omhoog zodat mijn kont niet nat wordt. Hij rent terug maar struikelt waardoor we allebei zeik nat zijn.

"Awhh! Koud! Dat deed je expres!" Hij houd onschuldig zijn handen omhoog. Ik geef hem een duw. Hij duwt mij terug en ik plaat mijn voet achter zijn voet en ik duw hem naar achter. Hij valt in het water kopje onder.

"Hahahah eigen schuld!" Hij kijkt uitdagend . Ik glimlach. Verder op zie ik dat Emma bij Owen op zijn nek zit.

"Emma vind Owen denk ik wel leuk!"

"Haha ja!" We lopen terug naar de handdoeken. Jade en Max zijn er nu ook al.

Kai

Isa en Scott zijn nu naar het strand zeker weer ene beetje klef aan het doen. Die Scott is niet te vertrouwen, hij zal haar hart breken. Scott heeft dit soort dingen wel vaker gedaan bij andere meiden. Dan deed hij eerst heel leuk en later gaat hij vreemd.

Sinds wanneer boeit mij isa's problemen nou? Ik zucht ik weet het ook allemaal niet meer. Al dat kleffe gedoe is niks voor mij. Gelukkig gaan we vanavond naar een feest dan kan ik weer effe los gaan. Isa loopt weer terug naar de tent.

Ik hoor dat Isa ruzie heeft met haar vader. Of nee ze had geen vader maar dit is de nieuwe vriend van haar moeder. Rolf heet hij volgens mij. Isa is aan het schreeuwen tegen hem. Er is voor de rest niemand die het ziet.

"JIJ BEPAALT NIKS VAN ONS!" Rolf schreeuwt terug dat ze haar bek moet houden.

"Jij bent gewoon een vervelende puber! Je hoort niet in deze familie. Luke en ik kunnen het anders prima vinden maar jij!"

"IK HAAT JE!" Zegt ze en hij geeft haar een pets. Hij loopt boos weg. Ik kijk om me heen. Ik ren zonder na de denken naar Rolf.

"Vind jij dit normaal of zo! Zo ga je niet met haar om! Heb jij wel eens kinderen gehad? Of heb je die ook mishandeld!" Hij kijkt me boos aan.

"Jij weet er niks van!" Ik geef hem een stoot op zijn neus en ik ren naar Isa. Ik zie dat Rolf pijn heeft maar hij probeert het niet te laten zien.

Isa ligt op de grond met een bloedende neus. En ze huilt. Ze heeft haar handen voor haar gezicht. Ik sla een arm om haar heen. Ze kijkt me aan en ze slaat hem weg.

"Ga weg." Ik pak een wc papiertje voor haar neus. Ze zucht en pakt het aan. het duurt even voordat ze weer normaal kan ademhalen.

"Gaat het altijd zo?" Isa knikt.

"Hij is gewoon een klootzak! Ik heb hem ook even een klap gegeven." ze kijkt me verbaast aan. Luke komt op ons af.

"Kai! wat heb je gedaan?" Luke duwt me aan de kant.

"Gast doe normaal, ik heb helemaal niets gedaan!" Ik geef hem een zet. Luke kijkt mij boos aan. Hij wil uithalen bij mijn gezicht maar ik hou zijn hand tegen.

"Als jij nog een keer aan isa komt vermoord ik je!" Ik kijk naar Isa die niks zegt. Waarom zegt ze niks. Ik heb haar geholpen! Ik heb haar geholpen!

"Doe toch normaal man! Ik heb haar niet eens aangeraakt!" Ik loop boos weg. Waarom zei Isa niks?

-

Heeft Kai dan toch een goede kant?

Ik moet straks weer naar school😭 laatste jaar mavo ik vond mijn vakantie echt super leuk! Van mij mocht het nog wel wat lager. En hoe was jullie vakantie? Xx

Mean guys Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu