10

334 13 2
                                    

Isa

Ik weet al precies hoe ik hem zal laten zien, dat dit niet kan. Ik heb een pan. En dat zal zijn status omlaag helpen. Als Emma is gekalmeerd loop ik weer de drukte in. Natasha staat bij Kai. Die moet daar weg. Ik loop naar Natasha toe, dit is dan niet zo'n leuk onderdeel van mijn plan. Aardig doen tegen Natasha.

"Heyy! Natasha! Nog gefeliciteerd met je verjaardag!" Zeg ik met een nep lach.

"Dankje." Zegt ze ook met een nep lach.

"Ik zag dat er mensen met eten aan het gooien waren." Ik wijs naar de andere kant van de tuin. Ze knikt en ze loopt geïrriteerd weg. Kai praat met andere vrienden. Maar je kan zo zien dat hij al aangeschoten is. Dan is mijn plan nog makkelijker.

"Hey Kai." Zeg ik zo sexy mogelijk. Hij kijkt me verleidelijk aan. Ik probeer gewoon te blijven maar ik krijg kots neigingen. Ik geef hem de sterkste drank die ik kan vinden en we gaan richting de dans vloer. We dansen even en dan neem ik hem mee naar het podium de hele school kan ons vanaf hier zien. Ik heb een vol glas cola in mijn hand. Ik dans heel sexy om hem heen en ik heb soort van zijn vertrouwen gewonnen. Hij pakt mijn kin en hij is dus van plan om mij te zoenen. Net als hij verwacht dat ik zijn lippen zal raken trek ik terug en ik gooi mijn glas cola over zijn hoofd.

"Isaaaa! Wat doe je!" Ik zie dat de hele school kijkt naar Kai en mij. Missie geslaagd. Ze moeten allemaal lachen.

"Stik er in Kai! Je kan niet zomaar elk meisje zoenen en achter laten! Klootzak!" Schreeuw ik en ik loop van het podium af.

"Isaa! Ik krijg jou nog wel!" Alle mensen die het hebben gezien gaan aan de kant. Ik kan er dus snel door. Ik hoor Natasha nog schreeuwen tegen mij en Kai. Maar ik loop naar Emma. Jade komt ook naar mij toe gerent. Emma zegt niks en geeft me een knuffel.

"Dankje wel!" Jade kijkt ons niets begrijpend aan.

"We moeten gaan!" Ik ben blij dat mijn missie is geslaagd. Nu weet de hele school dat hij een klootzak is. Dat gaat op onze school heel snel zo'n roddel. Als we na een half uur fietsen eindelijke thuis zijn voel ik mijn voeten pas knellen. Jade heeft nog wel iets gehad aan deze avond. Ze heeft een date met Max. Ik ben echt super blij voor haar! Lauren heb ik nog niet gesproken maar dat hoor ik maandag wel. Ik hoop dat hij ook een keer geluk heeft. Ik haal mijn Make up er af en ik ga slapen...

"Isa! Je moet nog eten en nog naar je werk fieten dat red je nooit!" Roept mam naar mij. Vanavond moet ik dus weer werken. Geen zin in.

"Weet ik maar dit is ook belangrijk!" Er is namelijk een filmpje gemaakt van Kai en mij op het podium. Dat filmpje staat nu op internet en hij is al 1000 keer bekeken. Ook zie je er op dat Natasha boos wordt. Ze gaat helemaal tekeer tegen Kai. Best grappig om te zien. En Kai wordt dronken weggestuurd. Sukkel! Ik heb het er met mijn vrienden over. Ze zeggen dat ik maandag maar uit moet kijken. Ik ben daar inderdaad ook bang voor. Niet voor Kai maar wel hoe ver hij zal gaan om mij terug te pakken. Ik zucht en eet mijn laatste beetje pasta op. Ineens krijg ik een appje van Scott. Shit! Helemaal vergeten!

'Sorry! Ik ben het helemaal vergeten, ik moet werken. Je kan wel naar de bar komen daar werk ik.😬'

Oké gezellig!

Ik zucht en ik ren naar mijn fiets. Ik ben eigenlijk al een half uur te laat. Als ik aan komt fietsen staat de muziek al hard.

"Isa! Kan je nou niet één keer op tijd komen! Hup! Werken!" Commandeert mijn baas mij. Gelukkig zie ik nog geen Kai of een van zijn vrienden. Als ik die vanavond tegen kom ben ik er geweest. Na 10 minuten zie ik scott. Hij is echt heel knap en niet alleen in het donker.

"Hey Isa werk je hier elke week?" Ik knik en ik geef hem een glas bier.

"Als je pauzen heb kom je dan dansen?"

"Tuurlijk!" Zeg ik en hij gaat aan de bar zitten. In eens zie ik dat Kai en nog twee jongens die ik nog niet eerder heb gezien binnen komen. KUT! Ik draai mijn rug naar de jongens en ik ga zo onopvallend mogelijk verder met drankjes inschenken. Scott ziet het.

"Is er iets?"

"Nee hoor alleen ik heb een beetje ruzie met die jongens daar."

"Met Kai? Dan zou ik maar weg wezen. Wat heb je gedaan dan?" Ik laat hem het filmpje zien en hij schiet in de lach.

"Het is niet grappig!"

"Nee klopt. Maar ik zou maar oppassen voor kai!" Ik zucht. Ik zie het wel. Als ik alle lege bekers moet ophalen moet ik ook langs Kai. Maar ik ben niet bang voor die gast. Met ongeveer 15 glazen op mijn dienblad loop ik langs Kai. Hij steekt zijn voet uit en ja hoor. Alle glazen vallen op de grond plus ik-zelf.

"Wtf Kai! Doe eens normaal!" Ik grijp naar mijn hand waar glas in zit. Er stroomt bloed uit. Ik zie hem alleen maar lachen.

"Weet de volgende keer beter wat je doet! Ik ben voor alles in staat!" Lacht hij. Scott zie ik naast me staan. Hij is echt heel aardig. Beter dan alle andere jongens hier.

"Ik zou maar heel snel wegwezen als ik jou was Kai!" Roept Scott dreigend. Scott geeft Kai een stomp in zijn zei. Kai herpakt zich snel.

"Moet ik nu bang worden van jou?" Zegt hij zonder zich zo veel aan te trekken van de stomp. En Kai geeft Scott trap terug. Scott grijpt naar zijn been. Ik ben het nu echt zat.

"STOP! Kai jij arrogante kut..."

"ISA!!! Nu is het klaar je komt te laat en nu doe je dit! Je bent ontslagen!"

"BEST!" Nu kan ik tenminste Kai een trap in zijn noten geven. Hij krimp helemaal in elkaar en hij laat zich op de grond zakken. Ik ren naar buiten. Scott loopt achter mij aan. Ik ga buiten tegen de muur van het pand zitten. Ik kijk naar mijn arm. Zij is helemaal rood van het bloed. Het doet echt heel veel pijn. Scott zit nu ook naast mij en hij scheurt een stuk van zijn shirt af.

"Gaat het?" Ik knik.

"Maar je kan het er niet omheen doen het glas moet er eerst uit." Hij knikt en we lopen samen naar de dokter die twee straten verder nog open is.

Nadat de dokter het glas er heeft uitgehaald hecht hij de wonden dicht. Want ze zijn behoorlijk diep. Hij verbindt mijn hand en we mogen weer naar huis. Ik ben echt dood moe! Het is al 3 uur en ik zou om 1 uur thuis zijn had ik beloofd. Als ik op mijn telefoon kijk zie ik dat ik 11 gemiste oproepen heb van Luke.

"Scott ik ga naar huis. Sorry van de avond!"

"Nee het spijt mij. Maar zou je dit nog een keer over willen doen?" Ik knik en ik geef hem een kus op zijn wang. En ik open de deur van mijn huis.

-

Zou het wat worden tussen Scott en Isa? Oké ik ga niks zeggen. Whoehahahah.

En die foto? Tja ik vond het gewoon een leuk shirt en ik wist niks als foto xx

Mean guys Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu