Gerçekten çıldırmış olmalıyım çünkü şuan Zayn ile birlikte, arabada, son derece şık giyinmiş bir şekilde Maliklere gidiyoruz! Beni ne ara ikna etti ve ben ne ara hazırlandım hiçbir şey bilmiyordum.
Bu çocuk da şeytan tüyü vardı kesinlikle.
"Sevgilim, Waliyha ve Safaa seni çok özlediler. Umarım bu sefer de Doniya'ya uyup bizleri boşlamazsın." Eh Malik ailesini seviyordum ama kuşkusuz en iyi anlaştığım kişi Doniya'ydı. Onunla bir olup Zayn'i kudurtmak paha biçilemezdi.
Beni aile yemeklerinden kurtarıp partileri götürüyordu ve ben Zayn'in bunu öğrendiğinde yüzünde oluşacak olan ifadeleri düşünüp zevk alıyordum. Çok içmiyorduk ama sarhoş numarası yapıp Zayn'i arıyor ve onu delirtiyorduk.
Malik ailesinden favorim kesinlikle Doniya'ydı!
Ama maalesef Zayn bunun öcünü bizden alıyordu. Ne zaman Doniya ile alış veriş için sözleşsek hemen dibimizde bitiyor ve bize alış verişi zehir ediyordu.
"Anlıyorum, Bay Malik." Ona hala neden Bay Malik dediğimi bilen var mı? Çünkü ben bilmiyorum.
"Ve onların yanında Bay Malik demezsin sanırım. Sonuçta biz iki yıldır birlikte ve nişanlanacak olan bir çiftiz." Peki, Kaylee bu işten nasıl sıyrılacaksın merak ediyorum.
Hah, ben de bunu diyecektim. Ben de merak ediyorum.
"Zayn, ben pek hazır olduğumu sanmıyorum." Sanırım pek iyi bir giriş olmadı çünkü Zayn arabayı öyle acı bir şekilde durdurmuştu ki kulaklarım mahvolmuştu.
"Bir, sen bana yine Zayn dedin? İkincisi, ne demek hazır değilim?!" Sonradan sinirli çıkan sesi olmasaydı kendimi daha rahat hissedebilirdim sanırım. Ağzımı açacaktım ama yeniden konuşmasıyla sustum.
"Benden bir şeyler sakladığını biliyorum ve sen söylemesen de ne olduğunu bulacağım Kaylee. Yoksa..yoksa beni sevmiyor musun?" Yüzünde öyle sarsılmış bir ifade vardı ki heyecan yapıp ellerimi sallamaya başladım.
"Hayır, hayır alakası yok. Sadece birbirimizi tam tanımıyoruz." Bana delirmişim gibi baktı.
"Tanımıyor muyuz, ciddi misin Kaylee? Yalan söylerken sürekli art arda ve hızlı konuşursun, biriyle iletişim kururken gözlerine bakmayı sevmezsin ve aynı zaman da sana bakılmasını da sevmezsin. Yanlış anlaşılmaktan nefret edersin aynı zamanda turuncu renginden de. Çok başarılı ve kendini bilen birisin. Ama aynı zamanda da çok hassassın. İlgiyi çok seviyorsun ve çanta ve cüzdanlara âşıksın. Her şeyi kutuplarsın ve takıntılısın. Çift sayıları daha çok seversin ama 7,13,29 uğurlu sayıların. Senin bile bilmediğin daha onlarca şey biliyorum. Sence kim kimi tanımıyor?" Son cümlesinde bana laf mı sokmuştu o?
"Ha yani ben tanımıyorum seni. Bütün duygularını gözlerinle ifade eden birisin ve bazen gözlerinde boğulduğumu hissediyorum. Benimle uğraşmaktan ve egolu biriymiş gibi davranmaktan zevk alıyorsun ama aslında sadece kendini seven birisin. Attığımı sandığın bütün hediyelerini saklıyorum. Benimle ilgili olan her şeyi seviyorsun. Ailene çok bağlısın. Başarısız olmaktan nefret ediyorsun. Uçaklar, binlerce kez binmiş olsan da, seni geriyor. En büyük hayalin hayatının kadını bulmak ve kendini ona adamak. Benim gibi en sevdiğin yemek tavuk ama haşlanmış but kısmını daha çok seviyorsun. M&M's şekerlerini çok seviyorsun. Sırf ben istiyorum diye çocuklarının ismini Nila ve Gabriel koymak istiyorsun. En sevdiğin renk mavi ve siyah. Sen de benim gibi hassas bir kişiliğe sahipsin ama ben kötü olduğum zaman güçlü olmayı başarıyorsun ve bunu çok seviyorum. Yalan söyleyemiyor ve hemen belli ediyorsun. Annenle telefonda konuşurken genelde ağlıyorsun. Ve benim için annenin kucağında zırladığını da biliyorum! Doniya söyledi." İddialı bir bakış attığımda onun yüzündeki ifade beklediğim gibi sinirli ya da öfkeli değildi. Zafer sırıtışıydı. Aman tanrım! Gerçekten salağım.
"Ve Kaylee, sevgilim, üzerine gidildiğinde düşündüğün ne varsa yumurtluyorsun." Aptal kafam! Kendi kafama vurduğumda bu onu güldürdü ve elime öpücük kondurdu. Tavırlı bir şekilde elimi ondan çektim, bu yüzündeki gülümsemeyi soldurmuştu. Arabayı yeniden sürmeye başladığında direksiyonda duran diğer elini aldım ve kendiminkiyle birleştirdim.
Sanırım cidden Zayn'den uzak durmak için çok geç kalmıştım.
bölüm adı ile son cümle arasındaki çelişki.......
normalde bu kadar çabuk yayınlamam ama yazmıştım dfjshdfs
diğer bölümü ne zamana yazarsam....................
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OFFICE -zm-
Fanfiction"Sadece seni öylece sevemem." Tüm hakları yastığımda saklıdır.