Finally

817 42 55
                                    

Zaman nasıl geçmişti kesinlikle bilmiyordum.

Şimdi Zayn ile birlikte 'evimizdeki'  koltuğa oturmuş - o benim kucağımda yatıyor ben de onun saçları ile oynuyordum- televizyon izlerken bunu düşünüyordum. Yani, İKİ GÜN SONRA DÜĞÜNÜMÜZ VARDI İNANABİLİYOR MUSUNUZ?

Biz de her şeyi ailelerimize bırakmış bir şekilde keyif yapıyorduk. Açıkçası benim için düğün pek önemli değildi. Nasıl olsa o heyecan ve karmaşanın ortasında hiçbir şeye odaklanamayacak ve sadece Allah'a düşmemek için dua edecektim.

Ah, ve de dini nikahı çoktan yapmıştık. Yaser babam  bir an önce yapmamız gerektiğini söylediğinde Zayn hızını alamayıp o gün bir imam (?)  getirmişti. Nikahın sonrasındaysa artık evli olduğumuzu söyleyip birlikte olabileceğimizi söylediğinde ona en en en kötü bakışlarımı göndermiştim. Ben birlikteliğin düğün gecesi olması taraftarıydım ki eminim Zayn çok yorgun olacak ve uyuyacaktı! Ha ha ha, yaşasın kötülük!

"Kaylee, biliyor musun sevgilim?" Bakışlarımı yakaladığında düşünce bulutuna el salladım.

"Neyi biliyor muyum hayatım?" Yine ne söyleyip beni güldürecekti kim bilir. Hastalığım yüzünden endişeli olduğu için ben her düşünce bulutu tarafından sarmalandığımda o bulutu dağıtıyor ve beni kolları arasına alıyordu. İlaçlarımı da hiç aksatmıyordu. Ayrı evlerde uyandığımız her sabah beni görüntülü arıyor ve ilaçları içip içmediğimden emin oluyordu.

"Gelinliğin hazırmış ve-"

"Hadi almaya gidelim!" Dedim heyecanla ayağa kalkarak. Onun kucağımda yattığını unutmuştum ve bu yüzden neredeyse düşecekti. Bana gülüp doğrulduğunda kaşlarımı çattım.

"Hayır hanımefendi, ben gelinliği almaya gidiyorum ve Doniya'ya saklaması için veriyorum. Sen de burada usluca beni bekliyorsun." Ayağımı yere vurdum ve kollarımı göğsümde birleştirdim.

"Hayır, ben de geliyorum. " Gözlerimiz buluştuğunda kararlı olduğumu anlamış olacak ki omuzlarını düşürdü.

" Tamam ama arabada bekleyeceksin." Ellerimi çırpıp Zayn'i öptüm ve koşa koşa odaya çıktım.
Ben onu arabada kandırırdım.

Zayn gelinliği almak için atölyeye gittiğinde ben de karşıdaki markete girmiştim. Bir yandan müzik dinlerken bir yandan da market arabasını ittiriyordum. Belki bugün akşam yemeği  için özel bir şeyler yapabilirdim. Yani genellikle Zayn'e yaptırıp duruyorum çünkü...çok üşengecim.

Market arabasını ittirip oyuncak reyonuna geldiğimde kocaman ayıyı gördüm! Benden daha uzundu sanırım ve gerçekten çok tatlıydı!

Market arabasını ittirip oyuncak reyonuna geldiğimde kocaman ayıyı gördüm! Benden daha uzundu sanırım ve gerçekten çok tatlıydı!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oyuncak ayıyı alıp arkamı döndüğümde bir anda Zayn'i görmüştüm, beni arıyordu. Az sonra telefonum çaldığında meşgule attım. Kaşlarını çattığını görebiliyordum. Benim olduğum tarafa doğru gelmeye başladığında ayıcığın arkasına saklandım.

OFFICE -zm-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin