Yüzümün çok yakınlarında olan nefesi ve bedenimin hemen bitişiğinde olan bedeni görmesem de hissedebiliyordum.
Ve bir diğer hissettiğim şey ise çok çok çok fazla yorgun olduğumdu.
"Günaydın." Usulca fısıldadığında vücutlarımızın arasında olan ellerimi kendime daha çok çekip ona biraz daha yaklaştım. Gülerek nefesini verdiğinde nefesi saçlarımın arasında kaybolup gitmişti. Gözlerimi açmak ve onun evini incelemek istiyordum, evet bu onun evine ilk gelişimdi.
Onun deyimiyle ise 'bizim evimiz'.
Normal olan diğer İngiliz çocuklarının aksine ailesine çok bağlıydı ve yirmi üç yaşına kadar onlarla birlikte yaşamıştı. Biz tanıştıktan bir yıl sonra ise bu evi almış ve birlikte yaşamayı teklif etmişti.
Tabi ki kabul etmemiştim –hatta şiddetle karşı çıkmıştım- ve evi görmeyi de reddetmiştim.
O da bir süre sonra beni ikna etme çabalarından vazgeçmiş, bensiz bu evde yaşamak istemediğini söylemişti ve ailesinin yanına geri dönmüştü.
"Yatakla olan uyumuna bir bak, öyle güzel görünüyorsun ki. İki yıldır bunun hayalim olduğunu söyleyebilirim." Eh, ne benim ne de Zayn'in normal cümleler kuran normal insanlar olduğunu söyleyemezdim.
"Ama en sevdiğim şey ise bedenlerimizin uyumu." Gözlerimi yarım yamalak açıp karnına elimi geçirsem de gülmesini durduramamıştım. Onun sesinin de çok yorgun geldiğini o zaman fark edebilmiştim. Gözlerimi iyice açıp dirseğimin üzerinde doğruldum.
Hiç uyumuş gibi görünmüyordu.
"Yorgun gözüküyorsun." Dedim elimi yüzüne doğru götürerek. Ama ona dokunmaya cesaret edemediğim için elimi geri çekeceğim sırada elimi almış ve üzerine ufak öpücükler kondurmuştu. Öpücükleri beni yine mayıştırıyordu ve ben sonsuza dek burada kalmak istiyordum.
"Gece sürekli ateşin çıktı, korktuğum için uyumak istemedim." Benim için ne kadar endişelendiğini gözlerine ve yüzündeki yorgunluk çizgilerine bakarak anlayabiliyordum. Tamamen doğrulup Zayn'in meraklı bakışları arasında ayağa kalktım. Üzerimde geniş Lakers forması ve siyah adidas penye şort vardı. Koltuğun üzerinde duran kıyafetlerimde olan bakışlarımı alıp Zayn'in üzerine yerleştirdiğimde bana masum bakışlar atmaya çalışıyordu. Gözlerimi kısarak ona baksam da bunu boş verdim çünkü şuan tatlı bir köpeği andırıyordu.
"Ben kahvaltı hazırlayayım sen de biraz dinlen tamam mı?" Tereddütlü bir şekilde baksa da kafasını sallayarak beni onayladı. Odadan çıkarken sağ tarafta bulunan camdan yapılmış banyoya bir bakış attım. Zayn kesinlikle edepsiz bir beyefendiydi.
Kapıdan çıktıktan sonra yapacağım gürültülerde uyanmaması için kapıyı örterken bana öpücük atmıştı ama bunu umursayamadım çünkü ani gelen bir baş dönmesiyle yere yapışmıştım ve... Burnum cidden çok acımıştı. Yine de Zayn hızla yataktan kalkmak için hamle yaptığında onu durdurdum.
"İyiyim, sadece başım döndü." Benim için endişelendiğini biliyordum ama eğer biraz daha böyle devam ederse şımarmaya başlayacaktım canım!
"Kahvaltıda patates kızartması da olsun!" Diyerek arkamdan bağırırken görmediğini bilmenin rahatlığıyla göz devirdim. O ve onun patates takıntısı!
◄◄◄
Ne zaman ses çıkarmamaya çalışsam elim ayağıma dolaşır ve daha çok ses çıkarırdım. Şimdi de o anlardan birini yaşıyordum ama neyse ki yatak odasının kapası kapalıydı ve mutfağın kapısını da kapatmıştım. Ona güzel bir kahvaltı sofrası hazırlamaya çalışıyordum ve bunu yapmakta kararlıydım!
Kendim için yumurta pişiriyordum çünkü o yumurta sevmezdi. Tavuğu sevdiği halde yumurtasını neden sevmiyordu ki?
Bir yandan onun patateslerini kızartırken –onun dediğime bakmayın tabi ki en çok ben yiyeceğim!- bir yandan da domates doğramaya çalışıyordum. Üst dolaptan tabak alacağım sırada bir tencerenin kapağı tezgâha düşmüştü.
KİM DİZAYN ETMİŞTİ BURAYI, ALLAH AŞKINA TABAKLAR VE TENCERELER AYNI DOLAPTA OLUR MU?
Sinirlenip tencerenin kapağını yere fırlatacağım sırada bir el usulca kapağı kavradı. Eğer belimden tutmuş olmasaydı korkudan yine düşecektim. Her zaman böyle hareketlerden korktuğumu söylemiştim.
"Biraz sakin olmayı dene sevgilim." Küçük bir öpücük almak için dudaklarıma uzandığında "Patates!" diye bağırarak kolları arasından kaçtım.
Evet, hadi söyleyin, biliyorum. Malım.
Hafifçe kıkırdadığında o mükemmel sesi beynimin içerinde yıldızlar kadar yankılandı. Bir gülümsemesi solan çiçeklerime çiçek açtırıyor ve bir gülmesi ruhumu parçalara ayırıyor ve tozlarını yıldızlara dağıtıyordu.
Bunu seviyordum.
Beni tüketerek sevmesini seviyordum. Aslında beni tüketmesinin nedeni ise aşkına karşılık bulamayışıydı. Ama size söyledim, bende açtığı her yarayı her çiçeği, serptiği her tohumu seviyordum.
Ve size tuhaf gelebilir ama Her zaman duygularını dışa vurmaktan korkan biri olmuştum. Karşılık verdiğimde Zayn'in gidecek olmasından korkmuştum hep. Ve eğer birine sevgimi anlatırsam sevgim azalır diye düşünmüştüm. Hala öyle düşünüyordum.
Evet, hadi yine söyleyin, biliyorum. Malım.
Zayn bir süre beni izlemiş ve daha sonra dolaptan süt şişesi çıkarmıştı. Şişenin üzerinde olan inek desenlerini görünce kıkırdadım. Bana yan bir bakış atıp şişeyi ağzına dikeceği sırada eline vurup sütü üzerine dökmesine sebep oldum.
Şaşkınlıkla süt şişesini kendinden uzaklaştırmış ve ağzı açılmış bir şekilde bana baktı. Ağzındaki sütü görebiliyordum. Bu haline kahkaha attım ve çenesini kapatıp sütü yutmasına yardımcı oldum.
"Bunu neden yaptın sevgilim?" Kollarımı birbirine bağlayıp göğsümün üzerinde birleştirdim.
"1850 yılından beri bu bardaklar var." Diyerek elimdeki cam bardağı gösterdim. Bana gözlerini kısarak bakmış ve daha sonrasında hınzır bir sırıtış sergilemişti. Tişörtünü hızla üzerinden çıkartıp yere attığında bu sefer ağzı açık bir şekilde bakan bendim.
Dövmeleri beni benden alıyordu.
Onu ben demedim.
Senle aynı şeyleri hissettiğimizi düşünürsek sen de demiş kadar oldun Kaylee'cim. Zayn abi cidden ortalığı ateşe verdi.
Hadi bana Aiden kadar salak olan başka biri gösterin. Yok mu? Ben de öyle tahmin etmiştim.
Dikkatimi dağıtmak için yerde duran tişörtünü elime aldım, ama bekleyin... BU DA NEYDİ?!
"ZAYN HALIYI KİRLETMİŞSİN!"
selam kirpikler
yine gidiyorum deyip bölüm attım mal mıyım neyim
yanlış yazdığım yer varsa söyleyin düzelteyim başım ağrıdı ekrana bakmaktan dfkjhdfljgh
siz istiyor zayn ve kaylee konuşsun ama Gigi hanım (bn) öyle bişi yapmaz diss to samrothie
kaylee mal diyen beq€n
bu bölümü kendime ithaf ediyom
o yatak odasını bulayım derken anam ağladı :8
şarkıyı çok sevdim diye koydum alakasız lol
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OFFICE -zm-
Fanfiction"Sadece seni öylece sevemem." Tüm hakları yastığımda saklıdır.