Oy ve yorumları bekliyorum. Okuyan herkese çok teşekkür ederim.
Medya:Barış Aksel "Onur Tuna"
BARIŞ AKSELBen Barış Aksel.26 yaşındayım ve Aksel holdingin tek veliahtı ben.Ne şanslıyım ama demi.Etrafımdaki herkes benden çok sahip olduğum konum ve paramla ilgileniyor.Tabi karizmamla da.Övünmek gibi olmasın ya da olsun ya ne olmuş.Mavi gözlü, kumral,1.95 boyumla gayet yakışıklıyım.Aklını alamıyacağım kız yok yani.
Nerde yaşıyorsun derseniz İstanbul.Yani holding İstanbul da dolayısı ile ben de.Ama annem ve babam Trabzon da bizim memlekette yani.Babamın hastalığı sebebiyle memleketteler.Babam "sürekli hastane hastane bi rahat bırak oğlum belki son günlerim rahat rahat yaşayayım ."dediği için buradalar ama tabi eve de tüm tıbbi ekipmanı kurduk.Doktorundan hemşiresinden ilacına herşey var yoksa kabul etmezdim zaten.
Babamın rahat etmesi ve yaşaması içinde elimden geleni yapıyorum.Tabi dua dışında onu nasıl olsa annem yapıyor bana ne gerek var.Aslında ben de çok dinine bağlı bir insandım 6 yıl öncesine kadar.Babam gibi iyi bir insanın kanser olması beni sarsttı hem de baya bi sarstı ve ben yavaş yavaş dinden uzaklaştım.Namaz dahi kılmıyorum ki arkasından dua etsem.Benim şimdiki hayatım eğlence ,gece hayatı,her gün yeni bir kız .Kız derken sadece kafamı dağıtmak amaçlı yoksa ne evime hiç bir kız götürdüm ne de tek gecelik bi ilişkim oldu.O kadarını yapamam yapmam.Anneme sözüm.Annem de babam da hatta dedem de" seni de hayırlısıyla temiz bi kızla baş göz edebilseydik."diyorlar ve sürekli beni biriyle tanıştırma içindeler.Hep kabul etmiyordum.Ama tek dostum,beni ben olduğum için seven Hakan kardeşimin ikna etmesiyle burdayım.Annem neymiş bana namuslu,helal süt emmiş,çok güzel bi kız bulmuş ve şuan yürüyor olduğum kafede Sevgi Teyzeyle beraber beni bekliyormuş. Hıh.Anneme Sevgi Teyze( yani annemin yakın arkadaşı ,annem gibi kapalı değil açık bi kadın ama annemle birbirlerini çok severler. Annemden çok kesin Sevgi Teyzenin işi bu ama hadi neyse)ye ne gerek var kız dilsiz mi,dadılık mi yapacak ,dedim."Böylesi daha uygun oğlum.Kız kapalı bir kız ve tek başınıza oturuyor olmanız gören olursa kıza sıkıntı olur "
Neyse annemin ısrarı ve Hakanın iknası sonuç kafeden giriyorum.Bir kaç adım atmıştım ki elimdeki telefondan Sevgi Teyzeyi rehberden bulup arayacakken birinin bana çarpmasıyla sinirlendim.Bi dakika bu kız mı ya ne dedi o taş mı dedi bana bu iltifat mı ediyo ☺Neyse ne nasıl çarpar bana ya.Hem de kapalı.Bunların da bazıları kapalı hem de ne kapalı tanıdığım bir çok kızdan daha rahat olanları var,giyinişleri ,erkeklerle olan samimiyetleri.Bu da kesin bile bile çarptı.Sonuçta gördü beni sırf etkilemek adına çarptı.Ama şu an çok tatlı ve güzel gözüküyo.Ne diyosun Barıs.Kiz sana çarptı sana.
"Önüne baksana kızım.Kafandaki gözünü de mi örtüyor😂"Aslında gözleri ne güzelmiş,ne diyosun Barış herkes gibi sıradan kız.
"Asıl siz önünüze bakın beyefendi .O gözler telefona bakıp önünüzdeki insanı farketmemeniz için yaratılmadı."Bir müddet bana bakıp gözlerini indirip devam etti.aslında ne güzel bakıyordu ya.
"Ayrıca sizin başındaki diye bahsettiğiniz ayettir ve Rabbimizin emri.Tabi sizin gibilerin ağzına alınmasına gerek yok.Şimdi müsadenizle"Bu kız çok oldu artık,konuşmaya çalışanda kabahat ne zaman kaybediyorsam böyle bi kızla ama bana ne hakla bu kadar insanın içinde bağırabilir.Kolundan tuttum ve"Sen kendini ne sanıyorsun, benimle nasıl böyle konuşabilirsin."
Niye cevap vermiyor bu kız ya bi dakika niye doldu bunun gözleri kolunu mu çok sıktım hayır.eee o zaman kolunu çekip koşarak gitti.Tabi ardından bakıyordum ki Sevgi teyzenin omzundan tutup çevirmesiyle ona döndüm."Oğlum nerede kaldın hadi, bir de ne dikilip duruyorsun burada hadi bakayım yürü gidelim masaya."
"Sevgi Teyze anca geldim,zaten yeni girdim seni gören de bile bile geç kalıyorum sanır.Tanıştıracağın kız güzel mi bari değecek mi geldiğime."
" Tabi güzel oğlum ne sandın.Ben bulurum da güzel olmaz mı .Hem benim öğrencim çok düzgün kız hadi yürü."Masaya geçtik tanışma faslı,okul falan anlatıyor kız ama benim aklım daha yeni ki kızda,niye ağladı ya anlamıyorum ki.İşte geliyor ben tam karşısındayım geldiği yönün Sevgi Teyze ile neydi adı hah Sibel denen kız karşimda.Ben kıza çok dikkatli baktım galiba Sevgi Teyze de döndü ve bir anda kıza seslendi .
"Sevda kızım napıyorsun burada hayırdır" deyip sarılıp öptü.Sevda güzel isimmiş.
" Sevgi abla.Yakın arkadaşımın halası var burada ,biliyorsun benim ne kadar sevdiğimi buraları.Her fırsatta gelmeye çalışıyoruz, arkadaşımın halası ve kuzeni olunca işimiz kolaylaşıyor yoksa bilirsin annemi ve abimi."
"Bilmez miyim canım özellikle de o abin seni yanından ayırır mi hic.Gel kızım otur karşıma ayakta kaldın."
Kız bana doğru dönüp bakmasıyla bi anda çemkirdi resmen ya sinirle,sanki ben çarptım şuna bak." Sen inanmıyorum ya." Sevgi Teyze
" Sen tanıyor musun canım Barış'ı ,benim yeğenim gibidir yakın arkadaşım vardı Fatma onun oğlu hani ailen ile beraber misafir etmiştim sizi onlarda vardi .""A.Evet hatırladım.Yok tanımıyorum.Birine benzettim de galiba.Neyse Sevgi abla kızları çok beklettim,ben kaçıyım artık.Kendine dikkat et ,iyi günler"
Kıza bak o kıza bile gülümsedi bana bakmıyor bile.Çok ta umrumda.
"Tamam canım.Sen de dikkat et,annene selam söyle"
"Peki aleyküm selam." dedi ve gitti..Ah üzerinden bir hafta geçti oğlum.Hala etkisinde olamazsın.Sen bi kızı bu kadar umursayamazsın. Kendine gel.Son anda çıkan ve iptal edemediğin ve Hakanla beraber sevdiği kızı istemeye gidemediğin şu toplantıya adapte ol artık.Ne sıkıcı toplantı.Aradan geçen iki saatin ardından .
"Arkadaşlar toplantı burada bitmiştir.Herkese iyi akşamlar."Ne akşamı oğlum iyi geceler resmen.Çok uykum geldi ya şu sekreter bozuntusunun da dikkat çekme çabalarından bıktım.Bakmıyorum arkadaş zorla mı.Kıza hiç aldırmadan gittim,tamam onunla da eğlenmiştim biraz vakit harcamıştım ama şu an onu düşünebileceğimi sanması çok aptalca.Kim bilir kaç kişiyle beraber olmuştur,çok rahat kız.Neyse banane oğlum ya.Arabama atladım ve eve gidip,yatağıma uzandım ve en iyi yaptığım şeyi yapıp ,herşeye inat,hayata,insanlara,babamın hastalığına rağmen uyudum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIMIZIN SİMGESİ "SEBA"(DÜZENLENECEK)
RomanceArkadaşlar bu benim ilk deneyimim olduğundan çok fazla yolun başındaydım. Okurken anlayış göstereceğinizi umuyorum. Düzenleme düşüncem vardı ama maalesef yapamayacağım gibi. Fırsat bulduğum an düzenleme yapacağım inşallah🙈 😊 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ "H...