Bölüm-49"SÜRPRİZ DÜĞÜN"

2.2K 154 29
                                    


SEVDA SERDEM AKSEL

Mutluluk size gelmiyorsa siz ona gitmeye çalışın demeyeceğim. Bir gün mutlaka dönüp dolaşıp size gelecektir eminim buna.Kendinizi yalnız ya da çaresiz de hissetmeyin hiç bir zaman. Sizin için de atacak  bir kalp olacaktır. Sizin adınızı sayıklayan ve size sizden daha fazla değer verecek biri. Sadece yollarınızın doğru zaman ve doğru yerde kesişmesini bekleyin.

Ben de bekliyordum,bir gün birinin beni seveceğini umuyordum ve tabi benimde onu sevecek olmamı. Onun aşkıyla kalbimin yanıp tutuşmasını, heyecandan elim ayağımın titremesini isyiyordum. Ben de aşk denilen o duyguyu çok merak ediyordum. Hayallerimin de ötesinde biri çıktı karşıma. Ve çok mutlu bir evliliğimiz huzurlu bir yuvamız var. Bana verdiği Trabzonu gezdirme sözünü de tuttu.

Sabah uykudan uyanınca bunları düşünüyordum. Yatakta doğrulduğumda farkettim kocamın olmayışını. Yavaşça kalktım ve odadan çıktım.

"Barış "diye seslendim cevap yoktu.  Nerede olabilir ki tüm evi aradım yok,bahçede de yok. Bana haber vermeden bir yere gitmezdi. Çaresiz eve geri girdim ve telefonunu da evde bırakmış bu adam beni meraktan öldürmek mi istiyor nereye gitti şimdi. Kendi kendime odanın içinde hem Barışa kızıyor hem de oradan oraya sinirle yürüyordum. Kapının açılması ile hemen kapıya doğru koştum.

"Nerdesin sen Barış? Neden bir şey söylemeden gittin? Telefonunu da almamışsın."

"Özür dilerim gönül işleri bakanım. Çok önemli bir işim vardı sen uyanmadan gelirim diye düşündüm. "

"Nasıl önemli bir işmiş o bakalım."

"Canım karım . Kıskandın mı yine sen beni. Dünya güzeli kalbimin özeli cantanem. Kahvaltımızı yapalım da öğreneceksin nasıl önemli bir iş olduğunu. "dedi.  Nasıl bir şey acaba merak ettim şimdi.

Barışın kiraladığı kulübe de kahvaltımızı yaptık. Benim ise içimde hem garip bir merak hem de bolca heyecan vardı. Barış

"Hadi Sevdam gidiyoruz."

"Nereye gideceğiz. Hazırlanayım mı üzerimdekiler uygun mu"

"Uygun uygun karıcığım. Hadi gel arabaya binelim anlatacağım sana."dedi.

Arabaya bindik ve Barış

"Karıcığım ben düşündüm taşındım bir şey geldi aklıma. Yarın öbür gün oğlumuz bize anne baba sizin düğün fotoğraflarınız nerede derse ne diyeceğiz"

"Evet Barış haklısın ne yapacağız o zaman"

"İşte ben buna bir çözüm buldum. Şimdi gidip sana bir gelinlik ve bana da damatlık alalım. Sonra da istediğin şekilde fotoğraf çekimi yaptırırız. Ne dersin"

"Sen inanmıyorum ya sana. Çok iyi düşünmüşsün kocacığım. Harika bir fikir bu."dedim. Yanağına kocaman bir öpücük kondururken.

Oda gülümsedi bana. Gülümseyince mavilerinin güzelliği daha da artıyor ve beni kendine daha çok aşık ediyordu. Ben böyle bir adamı ve böyle bir adamın bu denli sevgisini hak edecek ne yaptım bilmiyorum. Rabbime ne kadar şükretsem az. Onu bana beni ona verdiği bizi birbirimize bağışladı​ğı için. Hissettiğim duygularla elimi karnıma dokundurdum ve oğlunuzun varlığını hissedince daha da duygulandım. Sonra da gözlerim doldu ve sessizce ağlamaya başladım.

AŞKIMIZIN SİMGESİ "SEBA"(DÜZENLENECEK)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin