Bölüm-40 "Çikolatalı Pasta"

2.6K 188 26
                                    


"Erkek çocuk nimet,kız çocuk ise hasenedir;Yüce Allah nimetin hesabını sorar haseneye ise mükâfat verir."
(Hz. Muhammed s.a.v.)

BARIŞ AKSEL

Sevdanın isteyeceği şeyi merakla bekliyordum.

"Çikolatalı pasta istiyorum. Ama kendi ellerinle yapacaksın."dedi.

"Kim ben. Ben  mi çikolatalı pasta yapacağım . Emin misin karıcığım sen hamilesin zehirlenirsin falan olmaz . Bence hiç gerek yok böyle bir riske girmeye. "

"Hayır kabul ettin ama yapmak zorundasın."

"Karıcığım yapma ben ne anlarım Allah aşkına. Dışarıya gidelim hangisinden istiyorsan alıp gelelim. "

"Ben senin elinden istiyorum. Affetmem o zaman."dedi. Odadan çıkıp salona gitti ve koltuğa oturdu. Ben de peşinden

"Karıcığım  "dedim ama yüzünü çevirdi. Allahım bu hamileliğin bitmesine daha çok var. Ben nasıl baş edeceğim Sevdanın istekleri  ile. Yarın öbür gün hamur falan açtırmaz  umarım. İş başa düştü Barış . El mahkum mutfağa gidip telefonumdan açtığım çikolatalı pasta tarifiyle pastayı yapmaya başladım. Kırdığım yumurta ve şekeri çırpıcı ile çırpmaya başladım. O sırada benim gönül işleri bakanım da geldi.

Yanıma geldi ve elimden çırpıcıyı ald ı

"Teşekkür ederim kocacığım. Ben yaparım. Benim için yapmaya çalışman yeterliydi. "

"Çok iyi oldu bu hayatım. Hem israf olurdu bütün malzemeler."dedim gülerek. O da

"Yok olmazdı. Elinden  yediğim o omletten elinin lezzetli olduğu anlaşılıyor . Aslında bir şey söylemem gerekirse bugün ben de biraz büyüttüm. Yani bu konuda bana karışman senin en doğal hakkın. O adamın tavrı bence de  hiç hoş değildi. "dedi.

Sevdayı yanağından öpüp
"Önemli değil karıcığım senden gelen herşeye razıyım ben. "dedim. O da gülümseyip pastayı yapmaya devam etti. Keki fırına verdi ve çikolatalı sosu pişirmeye başladı. O elindeki işiyle meşgulken ben de Sevdayı izlemekle meşguldüm.

Hepimizin sevdiği şeyler var  adına hobi denilen. Bizi stresten, üzüntüden uzaklaştıran kafamızın içindeki manevi ve can sıkıcı yükleri hafifletmek adına yaptığımız bir çok şey. Ben mesela araba kullanırken atıyorum genelde bu tür yükleri. Sevdanın en büyük hobisi ise  yemek yapmak. Ya da onun tabiri ile "Sevdiği insanlar için içine en çok sevgi kattığı şeyler pişirmek ". Sevda gerçekten de mutlu oluyordu yemek,pasta, kurabiyelerle uğraşmaktan. Bu da gösteriyor ki benim mezuniyet hediyem Sevdanın çok hoşuna gidecek. Umarım beğenir sevgili karıcığım.

Soğuyan kekin arasını bıçakla açıp soğuyan  çikolatalı sostan birazını arasına sürdü. Sonra tekrar keki sosun üzerine kapattı. Kalan çikolatalı sosla kekin üzerini kapattı tamamen. Ne ara koymuş olduğunu bile anlamadığım çilekli krem şantiyi de dolaptan çıkarıp pastanın üzerine

"Miniğimize Anne Babasından"yazdı.

Pastayı kesip tabağa bir  bir dilim koyup bana uzattı kendine de aldı ve salona geçtik beraber. Pastamızı yemeye başladık. Ama bu çok güzel olmuş.

"Karıcığım bu çok lezzetli. Bir şey söylemem gerekirse ,annem duysa çok kızar biliyorum ama , bu annemin yaptığı pastadan daha güzel. Anneme hep senden daha güzel yapacak birini tanımıyorum derdim. Meğer sen hayatıma girmemişsin."

"Eminim Fatma Anneminki de çok güzeldir. Ama haklısın bugün daha bir lezzetli oldu bunun nedeni de  ilk aşamasını senin başlatmış olman galiba."

AŞKIMIZIN SİMGESİ "SEBA"(DÜZENLENECEK)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin