EZGİ CANDAN
Sabah erkenden kalktım ve hazırlandım. Ve çok güzel olmam gerekiyor çünkü Hakan bugün okuldan sonra bir yere gideceğimizi söyledi ve spor giyinmemi.Nereye gideceğimizi sorduğumda sürpriz dedi. Çok merak ediyordum aslında nasıl bir sürpriz ki aceba.
Evden çıkıp durağa yürüdüm ve Sevda ile okula gittik. Hakanımın süprizini düşündüğüm için dersleri de pek dinlediğim söylenemezdi doğrusu. Ders bitti ve biz Sevda ile durağa yürürken Hakan geldi. O güneş gözlükleriyle ve yakışıklılığıyla tüm dikkatleri üstüne çekti tabi.Ben Sevda ya söylemeyi unutmuştum bu Hakan akıl mı bıraktı bende. Tabi Sevda' ya çok önemli bir işimiz var dedi. "İyi günler Sevda, yarın görüşürüz." dedim bi yandan da masum masum bakışlar yolluyordum affet diye. Biliyorumki tek başına gitmeyi hiç sevmez. Neyse yarın gönlünü alırım. Arabaya bindikten sonra ra Hakan'a döndüm yüzümü ve
" Nereye gidiyoruz " dedim.
" O da, sürpriz dedim ya, hem biliyorsun sürpriz söylendiği zaman hiç bir anlamı kalmaz ki demi." deyip göz kırptı. Allahım nasıl yakışıklı.onu izliyordum ve bir yandan da düşündüm 10 gün öncesine kadar bir erkeğe aşık olacaksın deselerdi çok gülerdim ama şu an gerçekten de aşığım. Hem de çok ,hem de Hakan gibi birine. İyiki var hayatımda. Sonra onu izlediğimi farkedip döndü.
" Ne oldu çok mu özledin beni bakmalara doyamadın da"
" Hiç yüzünde bir leke varda ondan" dedim. Arabayı durdurup aynaya baktı.
" Hani nerde ben göremedim." demesiyle gülmeye başladım.
" Çok komik gerçekten ." dedi ve yanağıma uzanıp öptü. Benim şaşkınlıkla ağzım açık kalırken gülme sırası ona geçti. Ben de onun gibi
" Çok komik gerçekten." dedim.
" Kabul et iyi hamleydi."tamam ya beklemedigim bir şeydi, kabul ediyorum.
" Hı hı öyleydi ." dedim.Bunun öcünü alırım nasıl olsa. Hem hâlâ nereye gideceğimizi söylemedi." Hadi ama en azından ipucu ver biraz." dedim ama
" Hayır gidince görürsün,ne sabırsızsın sen ya seninle işimiz var hep böyle meraklıysan."
" Hıh. Bir daha bir şey sorarsam sana. Soran da hata."resmen şu an çocuk gibi küstüm ve camdan dışarıyı seyredip ona doğru hiç dönmedim. Bir anda gözlerime bir kumaş bağladı. İşte şimdi tam sürpriz olacak dedi. Açmaya çalıştım. Açma sakın dedi.Aslında deli gibi merak ediyordum ama sabredip açmadım. Aradan geçen zamanın ardından araba durdu. Arabanın kapısını açıp indi ve benim kapımı açıp elimden tutup götürdü beni ve bir yere oturttu. Gözlerimi açtı bir bankın önündeydik ve masanın üzerinde bir piknik sepeti ve yanında bir tane de hediye paketi vardı. İnanmıyorum hem burası çok güzel ve sessiz,sakin. Hakan küçük bir kutu verdi açtım ve çok güzel bir kolyeydi gerçekten ve Hakanın eline verip arkamı dönüp saçlarımı topladım.
" Çok güzelmiş,çok teşekkür ederim." dedim.O da
" Aslında senin boynuna takılmadan önce hiçbir değeri yoktu asıl şimdi çok değerli ve güzel oldu. Aynı benim hayatım gibi. İyiki varsın Ezgim."
Ayy bu nasıl romantiklik ölücem şimdi heyecandan."Sen de iyiki benim hayatımdasın Hakanım." dedim ve sarıldım. Sonra sofra kurduk beraber ve yemeği yedik aslında şu büyük hediye paketinide merak ediyorum ama Hakan o da yemekten sonra dediği için bekliyorum.Yemeğimizi bitirdik ve Hakan paketi uzattı ve bende hemen açtım. Bir çeşit yıllık gibiydi. Kapağında Hakanla benim gülümseyen fotoğraflarımız vardi. İlk sayfasını açtım. Bu ben ve otobüsü kaçırdığım günki günden bir resim. Resmen tepinniyorum ve çok sinirli ve çok da komik gözüküyorum fotoğrafta ve karşı sayfada bir yazı. Hemen okumaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIMIZIN SİMGESİ "SEBA"(DÜZENLENECEK)
RomanceArkadaşlar bu benim ilk deneyimim olduğundan çok fazla yolun başındaydım. Okurken anlayış göstereceğinizi umuyorum. Düzenleme düşüncem vardı ama maalesef yapamayacağım gibi. Fırsat bulduğum an düzenleme yapacağım inşallah🙈 😊 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ "H...