BARIŞ AKSEL
Elimdeki defterin sayfalarını çevirdikçe öğrendiğim gerçeklere inanamıyordum. Vurulduğumda yoğun bakımda kalırken her gün bana söylemek istediklerini yazmış Sevda bu deftere . Birinci gününde
"Karadeniz gözlüm benim. Sen bana sevdiğini söyledin peki ellerini tutup gözlerine bakıp ne zaman söylerim sana seni sevdiğimi . Seni seviyorum Barış. Aslında ilk gözlerine baktığım andan beri seni seviyorum. Bütün hayatım sen oldun. Ne olur bir an önce aç gözlerini"sayfayı çevirdim. Ve diğer sayfayı okumaya başladım.
"Barış dün babam senin yanından çıktığında ne dedi biliyor musun. Bir hafta içinde uyanman gerekirmiş. Bir hafta bu bir hafta bana nasıl geçsin bi söyle. Geçen her saniye seni mi getirecek bana yoksa seni benden mi uzaklastıracak. Bunu bilememek canımı çok yakıyor. Seninle daha hiç mutlu günlerimiz olamamışken bir de. Daha bana borçlusun sen Trabzonun gezdirecektin unuttun mu yoksa . Lütfen uyan lütfen "
Gözlerim yaşlarla doldu. Erkek adam aglamaz diye bir şey mi var sanki. Saçma sapan bir söz o sadece. Erkeklerin gözyaşı içine akar genelde ondan görülmez. Diğer sayfayı açtım.
"Neden yaptın ki bunu. Bana hic sordun mu benim kendi canım yerine seninkini feda etmene razı olup olmayacağımı. Şimdi sana birşey olursa hem de benim yüzümden nasıl yaşarım ben bu vicdan azabı ile. O yüzden açmak zorundasın gözlerini. "
Ve diğer sayfayı
"Barış hala neden uyanmıyorsun yalan mı söyledin beni sevdigini söylerken eğer gerçekten sevseydin benim cağırışlarıma uyanman gerekirdi. Oysa sen inatla gözlerini açmıyorsun. "
Diger sayfayı çevirdim
"Barış ben artık korkuyorum. Neden gözlerini açıp gelmiyorsun. Madem çok gitmek istiyorsun gitmeden önce bana sensiz nasıl nefes alacağımı öğretmen gerekirdi. Ben sana , Karadeniz gözlerine ve o güzel sesine öyle alışmışım ki hiç farkında olmadan gönül gökyüzümün tamamınısen süslemişsin."
Diğer sayfada da
"Beni Karadeniz mavisi gözlerine hasret bıraktın. Bana aşk gibi güzel ve büyük bir duyguyu öğrettin ama neden bu duyguyu yaşamama izin vermiyorsun. Neden sana sıkıca sarılmama izin vermiyorsun. Lütfen artık ettiğim bütün dualarda senin uyanmanı istiyorum."
Ben hastanede kendime geldikten sonrası da var.
"Bugün Barışım Karadeniz mavisi gözlü yarim sonunda uyandı. Ve bana kurduğu ilk cümle Benimle artık gerçekten evlenir misin ,dedi. Bende kabul ettim. Çok mutlu oldum sonunda uyanmış olmasına. Hatta şükür namazı bile kıldım. Tek isteğim onunla mutlu ve huzurlu yuvamız,bu yuvada beraber geçen örümüz." Rabbim bana Barış ı ve aşkını nasip ettin ne olur beni onunla imtihan etme. Çünkü korkuyorum insan en çok sevdiği ile sınanırmış." Artık son günlerde yapmış olduğum dualardan biri oldu bu dua. İnşallah kabul olur."
Ardından da okuduğum sayfalar kendimden nefret etmeme sebep oldu.
"Bugün beni Ayça okulda bi yere adamları ile hapsetti ve beni Barışın benden nefret edecek şekilde ayrılmazsam Barışı öldürmekle tehdit etti. Beni o odadan Kerem kurtardı.(Burda elimde olmadan sinirlendim. Ben varken o herife düşmezdj Sevdalı kurtarmak. O gün baba tansiyonum düştü demişti. Nasıl anlamadım bi şeyler olduğunu )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIMIZIN SİMGESİ "SEBA"(DÜZENLENECEK)
RomanceArkadaşlar bu benim ilk deneyimim olduğundan çok fazla yolun başındaydım. Okurken anlayış göstereceğinizi umuyorum. Düzenleme düşüncem vardı ama maalesef yapamayacağım gibi. Fırsat bulduğum an düzenleme yapacağım inşallah🙈 😊 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ "H...