BARIŞ AKSEL
Hastaneye gidip bebeğimi ultrasonda gördüğüm günden beri Sevdayla aramız çok iyi. Eskisinden bile daha güzel diyebilirim. Sevdanın mezuniyetine az kaldı ve onun için harika bir hediye hazırlıyorum. Şu an da o hediyeyi hazırlama işlemleri ile uğraşıyorum. Bu hediye için beraber çalıştığımız bir adam peki ismi ne olacak dedi ben de SEBA dedim. Sevdanın bu hediyeye nasıl bir tepki vereceğini çok merak ediyorum.
Oradaki işimin bitmesi ile arabama bindim ve eve doğru giderken çiçekçinin önünde durup sevdaya kırmızı ve beyaz güllerden oluşan buket yaptırdım. Arabanın ön koltuğuna koydum. Ardından da arabaya binip eve gittim. Kapıyı açtım ve elimdeki güllerle içeriye girdim. Sevda mutfakta da salonda da yoktu. Ben de odamıza çıktım. Tahmin ettiğim gibi yine uyuyordu hem de bu saatte. Şu iki haftadır genelde böyle uyurken buluyordum. Bazen salondaki koltukta uyuyakalıyordu bazen de odamızda. Uyandırmadan aşağıya tekrar indim. İnmeden elimdeki gülleri de komidinin üzerine koydum.
Mutfağa gittim ve akşam olmak üzere olduğundan yemek hazırlamam gerekiyor diye düşündüm. Sevdayı okul yeterince yoruyordu zaten . Allahtan hiç bir sınavı kalmadı hepsini halletti. 2 hafta sonrada mezun olacak inşallah. Benim hediyemde o güne kadar hazır olmuş olur.
Yemek için ne hazırlayacağım. Tek becerebildiğim şey sebzeli omlet. İnternerten bazı yemeklerin tarifine baktım ama yapamayacağı idrak edince bıraktım telefonu.En iyisi kahvaltı hazırlamak. Çayı demleyip kahvaltıyı hazırladım. Sebzeli omletten de yaptım. Sevdayı uyandırmak için odamıza girdim .
Sevdaya
"Uykucu karım uyan artık " diye seslendim. Üzerindeki örtüyü çektim o da dizlerini karnına doğru çekip uykusuna devam etti..Eğilip yanağından öptüm.
"Sevdaaam, karıcığım, gönül işleri bakanım, " diye seslendim ama uyanmadı . Şu an uyku numarası yaptığını yüzündeki mimiklerden anlayabiliyorum ama bu sözlerden başka bir söz duymak istiyor galiba. "Evladımın annesi" dedim. Ve bu sefer oyununu bıraktı.
"Efendim Barışım, kocacığım, Karadeniz mavisi gözlü yarim, bebeğimin babası." Gülleri uzattım.
"Teşekkür ederim çok güzeller "
"Sen eline aldın ya ondan böyle güzeller. "
"Bakıyorum da bugün romantikliğiniz ve şairliğiniz yine üstünüzde."
" Öyle de Sevda ben çok açım hadi birşeyler hazırla da yemek yiyelim."
"Buraya kadardı diyorsun yani." dedi gülerek. " Tamam hazırlıyorum şimdi " dedi ve kalkıp mutfağa doğru yürüdü. Ben de peşinden gittim. Mutfağa girince hazır olan sofrayı gördü
"Çok fenasın neden benimle uğraşıyorsun. "
"Karıcığım insan sevdiği ile uğraşırmış."
"Ama bugün çok yorulmuştum. Yemek hazırlaman çok iyi olmuş teşekkür ederim."
"Sen bu hazırladığımı yemek olarak görüyorsan sıkıntı yok. "
"Kahvaltıyı ben yemekten daha çok severim. En iyi yemek benim için, bir de bunu sen hazırladığın için iyi olduğu kadar özelde "dedi. Sonra da yemeğimizi yedik . Sevda masayı toplarken ben de salona gitmek için yürüyordum. Sevdanın
Elini karnına koyup"Biliyorum canın çikolatalı pasta çekiyor ama yavrum zaten doyduk. Onu da yarın yapıp yiyelim ." dediğini duydum.
Salona geçtim. Sevda da yanıma geldi. Beraber film izlemeye başladık.Filmdeki kadının giydiği kıyafetler biraz fazla açıktı .Sevda rahatsız olsa da belli etmemeye çalışıyordu. Şu an kıskanması çok hoşuma gidiyor yalan söyleyemem. Ona inat filmle çok ilgiliymiş gibi numara yapıyordum. En sonunda Sevda
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIMIZIN SİMGESİ "SEBA"(DÜZENLENECEK)
RomanceArkadaşlar bu benim ilk deneyimim olduğundan çok fazla yolun başındaydım. Okurken anlayış göstereceğinizi umuyorum. Düzenleme düşüncem vardı ama maalesef yapamayacağım gibi. Fırsat bulduğum an düzenleme yapacağım inşallah🙈 😊 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ "H...