Sen ruhuma cemre diye damladıktan sonra , ben bu bedende neyleyim.
Aşk ta SEN,
Hasret te SEN,
Ben de SEN.
~~~ Hz.Mevlana~~~Sevda SERDEM
Oğlum artık 7.ayını doldurmuştu. Karadeniz gözlü yarimle her günümüz bu güzel ve şirin evde birbirinden unutulmaz bir şekilde dopdolu geçiyordu. İnsanın sevdiği dizinin dibinde,uzatsan ellerine dokunabileceğin mesafedeyken kalp atışını kalbin,nefesini ruhun hissederken nasıl güzel geçmez ki sanki o vakit.
Yalnız bir şey varki pek fazla dışarıya çıkmıyorduk. Ben dışarıya neden çıkmıyor olduğumuza anlam veremiyordum. Önceden dışarıya çıkıp yürüyüş yapan biz düşünün yürüyüşleri bile artık evimizin bahçesinde yapıyorduk. Barışın bahanesi ise bebeğimizdi. Eğer Barış'ı tanımıyor olsam beni kıskanıyor diye dışarı bırakmadığı düşünceğim. İşlerini de hep buradan hallediyordu. Toplantılarını online bir şekilde yapıyordu.
Sabah uyandığımda ilk işim hamağa gitmek oldu. Oldum olası sevmişimdir salıncakta sallanmayı.Hamak ta bunun daha konforlusu sonuçta bir de kocacığım onu kendi elleriyle yapınca daha bir kıymetli.Gözlerimi kapadım ve yüzüme hafiften hoş bir şekilde esen rüzgarın ahengi bana huzur veriyordu. Hayaller kuruyordum, Rabbimin izniyle belki bir çoğunu gerçekleştirmiş olsamda.
Hayallerimde babası ,oğlum ve ben vardık. Barış oğlunun peşinde koştururken onları uzaktan gülerek izleyen ben, ya da baba oğul beni kızdıracak bir şeyler yaptıklarında biri bir yanağımdan diğeri diğer yanağımdan öpüp tatlı tatlı özür dileyişlerini hayal ediyordum. Artık benim herşeyim onlardı. Bütün ömrüm yettiğince onlarla yaşamak onlarla ömrümü tüketmek istiyorum. Hayatımızda hiç bir kötü olay olsun istemiyorum. Bundan sonra bir nebze olsun rahatlamak hakkımızdır diye düşünüyorum.Beni hayallerimin kucağından alan kocamın sesi oldu.
"Sevdaaam olmadı böyle ama ben bu hamağı bozarım arkadaş. Önceden uyandığım zaman kollarımda uyuyan güzel karımı şimdi hamakta uyurken buluyorum. Bu iş böyle olmaz; ya o ya ben."
dedi gülerek.
"Ya kocacığım yapma böyle . Hem zaten bu hamağı sen kendi kolların, ellerinle yaptığından mantıken yine senin kollarında uyuyor sayılırım. Hem sen hamağı mı kıskandın gerçekten?"
dedim hamaktan indim ve sarılıp yanağından öptüm. O da benim alnımdan öptü.
"Senin sevdiğin herşey kabulüm Gönül işleri bakanım. "
"Teşekkür ederim canım kocacığım. Sen böyle sevdikçe ben de seni her geçen salise daha da çok seviyorum be adam."
"Sev hatun sev. Sevmekten zarar gelmez. Benimde gönlüm huzur bulur senin sevginle. "
Kahvaltı hazırlamak için mutfağa gittiğimde çayı demledim, patates kızartması, zeytin ,peynir , salatalık, domates ve iki gün önce yaptığım böreklerden de ısıttım. O sırada da Barış geldi mutfağa
"Karıcığım valla şu halime bak senin yüzünden göbeğim çıktı hafiften. Bu böreklerden yaptıkça da çıkmaya devam edecek."
"Benim halimi hiç düşünme zaten sen ,asıl şu halime bak benim."
"Ama karıcığım senin içinde oğlumuz büyüyor değerli, kıymetli. Sen anne olacaksın ayağınınızın altına cenneti seriyor Rabbim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIMIZIN SİMGESİ "SEBA"(DÜZENLENECEK)
RomanceArkadaşlar bu benim ilk deneyimim olduğundan çok fazla yolun başındaydım. Okurken anlayış göstereceğinizi umuyorum. Düzenleme düşüncem vardı ama maalesef yapamayacağım gibi. Fırsat bulduğum an düzenleme yapacağım inşallah🙈 😊 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ "H...