Bölüm-12

3.6K 263 7
                                    

EZGİ CANDAN

Sevda gitti ama hâlâ gelmedi. Nerede kaldı aceba ya. Telefonu da kapalı şarjı bitti galiba. Hem niye gidiyor anlamıyorum ki. Off bu kız bu saflıkla başına iş açacak. Her zaman herkese hemencecik inanıyor. Beni hiç dinlemiyor ki. Ne yapsam Yavuz Abiyi mi arasam ama bana kızarsa niye izin verdin gitmesine diye ne diyeceğim. Aceba ne yapsam. En iyisi Hakanı ararım o da Barışa söyler. Aradım ama meşgule alıp açmadı. Tekrar aradım bu sefer hiç açmadı. Derse de gitmedim. Bu Hakan niye açmıyor ki benim telefonlarımı. Sevdayı düşünürken derse de giremem. Ah Hakan alacağın olsun. Bi daha aradım bu sefer açıldı telefon.

"Alo Hakan neden açmıyorsun telefonumu sen." dedim.

"Alo hanımefendi bu telefonun sahibi ile ilgili bir durum var."

"Sen kimsin? Ne durumu, ne oldu Hakan niye açmadı?" dedim.

"Şey hanımefendi aradığınız kişi bi kaza geçirmiş ve şu an acil olarak ameliyata alındı."

"Ne ,nasıl ne zaman, hangi hastahane."

"Özel Çapa Hastahanesi." dedi. Hemen telefonu kapattığım gibi koşarak çıktım.Taksiye atladığım gibi hastahaneye gittim. İndim ve hemen sordum. Hâlâ ameliyattaymış ve durumu ile ilgili bilgi vermiyorlar.
Ailesini aradınız mı dedim. Babasına haber verdik dediler. Tamam dedim ve ameliyathanenin önündeki sandalyelerden birine oturdum. Beklemeye başladım ve bi yandan da ağlıyordum. Hakana bi şey olursa yaşayamam ben. Hayır olmayacak bi şey olmayacak. Kendi kendimi teselli ederken bi anda biri koşarak geldi.Hakanın babası Selim Amca.

"Ezgi kızım oğlum nasıl iyi mi. Nasıl olmuş kaza."

"Bilmiyorum Selim Amca. Benim de hiç haberim yok nasıl olduğundan. Durumunu da söylemediler daha."

"Tamam kızım. "Ağlıyordu koskocaman adam. Benim ona destek olmam lâzım.

"Selim amca senin oğlun çok güçlüdür. Ona hiç bir şey olmayacak görürsün. Kolay mı benden kaçması."

"Güçlü değildir kızım benim evladım güçlü gözükmeye çalışır ama nazlıdır,zayıftır ve ince fikirlidir. Annesini kaybettiğinden bu yana hep en ufak şeylerde dağılıverir oğlum. Kimseyle arkadaş olmazdı kimseyi sevmezdi. Bi Barış bi de sen. İyiki girdin oğlumun hayatına kızım. Seni tanıdığından bu yana oğlum hep gülüyor artık sadece dudaklarıyla göstermelik bi gülüş değil. Kalbinden gözlerine de yansıyan bi gülüş. "

"Asıl o benim hayatımda iyiki var Selim amca. Siyah beyaz hayatımın gökkuşağı o, kaybedilen umut toprağına ekildikten sonra topraktan çıkıp ta kocaman çınar olan o. " Durdum bir an için ve devam ettim "Ona bi şey olmaz demi bizi bırakmaz değil mi Selim Amca. Ben onsuz nefes almayı unuturum,yaşayamam." Ben destek olacağım derken o bana destek oldu bu sefer.

"Hiç bir şey olmuyacak kızım Allahın izniyle. Ben bi abdest alıp namaz kılıp dua edeyim kızım. Şifayı veren Rabbim. " dedi.

"Tamam Selim Amca." dedim. Selim Amca gittikten 15 dakika sonra doktor çıktı ameliyathanenin kapısından. Hemen koştum.

"Durumu nasıl doktor bey iyi mi Hakanım lütfen iyi deyin ne olur."

"Ameliyat başarılı geçti ama çok zor bir ameliyattı. Yoğun bakımda tutacağız hastayı hâlâ hayati riski var. Bu geceyi iç kanamasız ve sorunsuz atlatmamız lazım. Geçmiş olsun." dedi ve gitti. Allahım lütfen yardım et ne olur Hakana bi şey olmasın lütfen. Sonra telefonum çaldı aldım Yavuz Abi arıyor.

"Alo Yavuz Abi." dedim ağlıyordum bi taraftan da.

"Ezgi ne oldu. Sevdaya mı bi şey oldu yoksa."

AŞKIMIZIN SİMGESİ "SEBA"(DÜZENLENECEK)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin