Bölüm-13

3.6K 249 4
                                    

YAVUZ SERDEM

Sabahki iki duruşmadan sonra büroma dönmüştüm. Ve içeriye biri geldi. Kim bilir nasıl davadır. Neyse

"Buyrun nasıl yardımcı olabilirim." dedim. O da önce nasıl anlatacağımı bilemiyorum gibisinden konuşsada sonrasında anlattıklarının hayatımda hiç duymak istemeyeceğim şeyler olabileceğini bilemezdim. O adamın oğlunun kardeşlerim için düşündükleri bile beni delirtmeye yetti. Biraz sinirimle etrafı dağıttıktan sonra sakinleşebildim. Sonra o çocuk o adamın yeğeni olan Barış. Amcası gibi değil babası gibi belli. Bana yardım etmek istediğini söyledi başta güvenmeyip başımdan savmıştım.Ben ne yapacağımı düşünüp haber ederim dedim. O da kartını verip gitti. Tek başıma iyice düşündükten sonra o adamın izini bulabilmek için bu çocuğa ihtiyacım var. Hem amacı gerçekten yardım etmek olmasa niye gelip herşeyi anlatsın. Neyse bu düşünceleri biraz olsun kafamdan uzaklaştırdım ve eve gittim. Yemeğimizi yedik ve herkes odasına gitti. Ben uyuyamadım bi türlü. Ne yabalirim nasıl koruyabilirim. Sonra Barış Aksel e mesaj attım.

"Ben Yavuz Serdem. Yarın sabah erkenden bizim eve gel. Saat 6 gibi ." adresi de gönderdim mesajla. Sabah Sevda ve evdekiler uyanmadan erkenden gitmekti amacım bi annem uyanırsa ona da acil işim olduğunu söyler çıkarım diye düşündüm. Sonra da biraz olsun uyudum. Ama çok geçmeden uyandım. Ve hala sinirim geçmemişti elimi yüzümü yıkamak için lavaboya giderken Sevdanin ağlama ve teyze nerdesiniz diye bağırışını duydum ve hemen koştum odasına. Kabus görüyordu ama uyanmadı bir türlü. Zorla uyandırdım. Sonra da sarılıp gördüğü kabusu anlattı. Teyzemgil diyor ama aslında annesi, babası ve abisi. Demek tehlikede olduğunu hissetti benim kardeşim. Ama kardeşime hiç bi şey olmayacak onu koruyacağım. Korumak için ne gerekiyorsa yapacağım. Sevdayla konuştuktan sonra namazımı kılıp yattım. Bi saat sonra Barış gelecekti. Alarm çaldı ve gözlerimi açtım. Saat 6 ya geliyordu hemen üzerimizi giyindim ve aşağı indim.  Aşağıya indiğimde barışı bizim kapıda Sevdayla konuşurken gördüm.

"O Barış Aksel hoşgeldin. Gel içeri" deyip salonu gösterdim. Sevdaya bu saatte ne yapıyorsun diye sordum. O da

"Anneme sürpriz yapmak istedim. Kahvaltıyı bugünde ben hazırlayayım dedim." dedi. Düşünceli kardeşim benim.  Herzaman yaptığı pizza ve yumurtalı ekmekten istedim. Sonra da Barışın yanına gittim.

" Bugün beraber benim büroya gidelim. Ne yapacağımızı düşünelim. Sevdayla arladaşını da geçerken bırakırız. Dikkatli olmamız gerekiyor. Ben bırakırım bundan sonra,en azından sorun çözülene kadar." dedim.

"Tamam olur. İyi düşünmüşsün" dedi. Sonra babam geldi ve Barışla tanıştı. Sofraya geçtik. Yemeğimizi yedik. Sevda ya biz bırakacağız seni dedim. Başta olmaz falan dese bile benim kararımdan çıkmaz. Ezgi yi de aldık ve okullarına geldik. Sevdaya bi kaç defa seslendim ama dalmış,dışarıyı seyrediyordu.

"Sevdaaaa. Benimle işe gel diyeceğim kardeşim ama senin matematiğinden bile sıkıcı emin olabilirsin." dedim. O da

"Özür dilerim dalmışım abi kusura bakmayın." dedi. Bu kızın suratı niye böyle dokunsam ağlıyacak.

"Ne oldu Sevda." dedim o da sabahki rüyayı söyledi. Ben de dediklerimi hatırlamasını söyledim ve Barışla gittik. Benim büroya geldik. Barışa sordum.

'"Sence kuzeninin bundan sonraki hamlesi ne olabilir."

"Bilmiyorumki. Sırf Sevdayı etkilemek adına kaza yapan birinden her sey beklenir. Bence Sevdaya bi koruma ayarlamalıyız . Uzaktan takip edip bize rapor vermeli."

"Tamam ayarlayayım ama bugüne olmazki anca yarın olur. Umarım bugünü sorunsuz halledebilelim."
Sonra da ona işe gitmesini söyledim. O da gitti. Bir iki saat sonra geldi yanıma yine.

"İçim rahat etmedi bi türlü. Bence Tarık yalnız değil. Güvendiği birileri var. Yoksa bu kadar şeyi yapmayı göze alamaz."

"Haklısın bunu ben de düşünüyorum. Onu da bulacağım merak etme."

Aradan geçen zamandan sonra annem aradı ve Sevdanın eve gelmediğini telefonuna da ulaşamadığını söyledi. Hemen Ezgiyi aradım. Açtı ama ağlıyordu. Sevda ya mı bi şey oldu dedim çok korktum ona bi şey olmasından. Ama nişanlısı kaza yapmış. Sevda yanında mı diye sordum. O adam içim aradıklarını söyledi ve gittiğini. Sonra da telefonuna ulaşamadığını,sonra da nişanlısının kaza yaptığını duyunca hastahaneye gittiğini.

Barışa döndüm ve olanlaı söyledim.

" kuzenin nerde olabilir şu an hemen söylüyosun. Evinin nerde olduğunu biliyorsan hemen gidiyoruz."

"Kaza yapan kişi benim can kardeşim. Önce oraya gitmek istiyorum. Bence Sevda hastahaneye gitmiş ya sen güvenlik kamera görüntülerine ulaşmaya çalış ben de arkadaşımın yanına gideyim." dedi. Ayrıldık ve ben kamera görüntülerini izledim ve biri kardeşimi kaçırıyordu. Ne yüzü gözüküyor ne de plakası var aracın. Ama bulacağım kardeşimi...

TARIK AKSEL

Bugün bana her işimde yardımcı olan Efe ile konuşuyorduk hastahane de. Ona planlarımda ufak değişiklik yaptığımı Sevda için planladıklarımı söyledim. Sonrasında o taburcu işlemlerini için odadan çıktı ve elinde telefonla döndü.

"O nerden çıktı." dedim.

"Birisi bırakmış sana iletmeleri için geçen gün gelip refakatçı kalan kişiymiş. "

"İnanmıyorum Barış mı ne zaman geldiki ve konuşmalarımızı duydu mu aceba."derken içeriye biri alkış tutarak girdi. Offf bunun ne işi var burada.

"Senin ne işin var burda başıma bela olacaksın. Gitsene kandırman gereken bi patronun var."

"Malesef o beni kovdu. Yanisi patronum değil artık. Hem sen kimsin de bana hesap soruyorsun. "

"Sabri babanın sağ koluyum."

"Ben de kızıyım ne yapalım yani. Adamı kendime aşık edip kandıracağım derken ben ona kapıldım. Ve merak ettiğin şeyi söyleyim. Barış her şeyi duydu. Ve peşine taktığım adamımın söylediğine göre şu an Yavuz Serdemin bürosunda. "

"Allah kahretsin. Olamaz."

"Merak etme benim bi planım var. Ne diyorsam onu yapacaksın. Bu plan sonucunda ben Barışı sen de o salak kızı elde edeceksin. Sonra da intikam mı alıyorsun ne yaparsan yap. Var mısın."düşündüm ve ne diyebilirim ki.

"Varım. Planı dinliyorum.

"Öncelikle ben şu senin telefonu bi alıyım. Bu telefon senin eline geçmedi hiç. Barış görevlilere verdikten sonra ben aldım. Tamam mı "

"Tamam sonra ne olacak peki."

"Ben bu numaradan Sevdayı arayıp. Seninle ilgili acil bir durum olduğunu söyleyip çağıracağım. "

"Sonra."

"Sonra kız gelecek ve senin taburcu olduğunu öğrenip dışarı çıkacak ve dışarıda bekleyen adamlarımız kızı kaçıracak. Ve bizim Barışla şu avukat sana yüklenecekler ama sen masumsun ve hiç bir şeyden haberin yok tamam mı."

"Tamam. Desene çok eğleneceğiz. Peki sen Barışı ben de Sevdayı nasıl elde edeceğiz."

"Sabret biraz. Onu da zamanı gelince söylerim. O Barış Aksel beni kovduğuna bin pişman olacak. Benden af dileyecek. O benim kim olduğumu bilmiyor ama öğrenecek ben meşhur mafya babası Sabri Demirkan ın biricik kıymetli kızıyım. Sırf onu kandırıp üç kuruş parasını eğlence amaçlı almak istemiştim ama gel görki ona tutuldum ve onu istiyorum. Sen de şu kızı. İkimiz de istediğimizi alacağız AKSEL  merak etme. Şimdi ben gidiyorum. Sen de biran önce kaybol.  Unutma sen masumsun." dedi ve gitti. Bu kız gerçekten de tam bir deli. Babası kılıklı. Sonra dediğini yapıp toparlanıp çıktım ve evime gittim. Bekle beni Sevda, benim olacaksın. Hahaha ve sonrasında ise ölüm. Acı gerçek. Malesef sen çok  güzelsin ve masumsun ama abinin kardeşisin yapacak bi şey yok...

Oy ve yorum bekliyorum. Umarım beğenmişsinizdir bölümü...

AŞKIMIZIN SİMGESİ "SEBA"(DÜZENLENECEK)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin