3.

7.1K 245 15
                                    

Rebeca

Ott feküdtem Cameron mellkasán.Az egyik tincsemet csavargatta,mikor felnéztem rá mosolyogva és megcsókoltam.Viszonozta a csókot és én felültem,de közben csókoltam tovább.Elváltunk egymástól,magához húzott és úgy megölelt.Fordított a helyzetünkön és így alá kerültem.Még egyszer  megcsókolt,majd a nyakamat kezdte el puszilgatni.Hirtelen egy  színpadon találtam magam és Cameron felé tartottam,aki a fiúkkal fent állt.Odaértem hozzá,megölelt és elmondta a közönségnek,hogy én a barátnője vagyok.A közönség elkezdet tapsolni,füttyögetni és azt kiabálni,hogy "Csókot,csókot!".Cameron nem várt sokat,megcsókolt.

Az álmomból a csengő hangja ébresztett fel.Ránéztem a telefonom órájára és 6:23-at mutatott.Apa ma korán bement az irodába (mivel ő ügyvéd) és csak én vagyok itthon,így nekem kell kinyitnom.Lassan magamra kaptam a köntösömet,felvettem a mamuszom és indultam le.A lépcsőn lefelé a pillangók a hasamban elkezdtek szárnyalni és nagyon boldog voltam,de nem tudtam mitől.Talán az álomban szereplő csókoktól?Vagy,hogy azt mondta,hogy a barátnője vagyok?Nem tudtam semmit.

-Megyek már!-kiabáltam a lépcső aljáról,mert a kint álló illető egyre sűrűbben nyomta a csengőt.Odasétáltam az ajtóhoz,kinyitottam és az összes Magcon fiúval találtam magam szemben.-Sziasztok fiúk!Gyertek be!-azzal mindegyik fiú bement.

-Szia Angyalkám!-puszival köszöntött Cameron.Teljesen elpirultam,de nem értettem miért és Cameron is észre vette.-Nagyon elpirultál csak egy puszitól,pedig már adtam neked puszit.

-És van valami baj veled?-kérdeztem.

-Nincs!-rázta a fejét vigyorogva és leült a kanapéra a többi fiú közzé.

-Egyébként minek köszönhetem ezt a korai látogatást?

-Mi viszünk suliba!-mondta Jack.

-Közel van a suli és tudok sétálni is,ugye tudjátok?

-Tudjuk,de nincs semmi érdekes dolog,amit csinálhatnánk és te közel vagy,és még hozzá érdekes is vagy!-magyarázta Carter.

-Aha és mi olyan érdekes bennem?

-Egyszerű vagy,de mégis érdekes és különleges!-mondta a szöszi Jack.-Ezt Cameron mondta rólad!

-Hát köszi!Akkor én felmegyek öltözni és ti itt megvártok vagy kiszolgáljátok magatokat a konyhából!

-Oké!-kiabálták egyszerre és a konyhába mentek Cameron vezetésével.Én felmentem a szobámba és a szekrényemhez siettem.Kivettem belőle egy farmerrövidnadrágot (ami alig takarta el a fenekem) és egy egyszerű fehér,vékony pántos trikót.Felvettem magamra a ruhadarabokat és indultam a fürdőbe.Megmostam a fogam,kifésültem a hajam,amit szabadon hagytam és sminkeltem végül.Feltettem egy kis alapozót,kihúztam a szemem,szempillaspirál is tettem és kész voltam.Épp a táskámba pakoltam,mikor kopogtak.

-Gyere!-szóltam ki.

-De dögös vagy!-mondta mögülem Cameron.Félé fordultam és elmosolyodtam.

-Köszi!-megint elpirultam.Komolyan!Mi bajom van?

-Öm,igazából azért jöttem utánad,mert a fiúk reggelit akarnak neked csinálni!

-És mit csinálnak?

-Nem tudom,Matthew ötlete volt az egész.

-Te nem akartad megállítani őket?

-De!Csak ők akkor is megakarják csinálni és így nem tudtam megakadályozni,ezért jöttem fel utánad Angyalkám!

-Akkor menjünk le!-mondtam miközben vettem fel az arany színű flitteres cipőmet és a kezembe vettem a táskámat.Együtt lementünk,besiettünk a konyhába és megláttuk a katasztrófát.A konyha pultot és a padlót beterítette a liszt,a padlón volt még tojás is és valami zöld(?) színű trutyi folyt el mindenhol.

Falling in love [Cameron Dallas]Where stories live. Discover now