29.

2.7K 138 9
                                    

Cameron

Nash:4 perc és ott leszünk!

Ahogy elolvastam Nash üzenetét,aggódni kezdtem.Ha előbb itt lesznek,akkor lebukunk.És,hogy miben?Ma érettségizett le Rebeca és megszeretném lepni azzal,hogy hozzám költöztettem.Remélem örülni fog,habár kitudja.Egy hónapja volt az a veszekedésünk.Miután ő elfutott,én utána mentem és megbeszéltük a dolgot.Azóta nem is veszekedtünk és Kelly-t is kerülöm,mert nem szeretnék többet összekapni Rebecával.

-Jason.Siess már,pár perc és itt lesznek!-kiabáltam fel Jasonnek,aki épp Rebeca ruháit pakolta a bőröndjébe.

-Itt vagyok na.-jött le az emeltről két,óriási bőrönddel.

-Szerinted örülni fog,hogy odaköltözhet hozzám?-vettem el tőle az egyik bőröndöt és megindultam kifelé.

-Hát én nem tudom,nem értek a nőkhöz.-rázta a fejét.

-Én se nagyon.-mentem az autóm felé.

-Azzal mi lesz?Itt hagyjátok?-biccentett Jason Rebeca autója felé,amit két napja már megkapott az apukájától.

-Igen.-bólintottam.-Szerintem a turné után átvisszük hozzánk.-tettem be a csomagtartóba a bőröndöt,majd Jason is.Tényleg,ott a turné,amire Becát is el szeretnénk vinni a srácokkal.Persze,csak ha ő is akarja.

-Tényleg szeretted Rebecát?-állt meg előttem.

-Igen.-mondtam határozottan.

-Akkor vigyáz rá és ne bántsd meg!Meg ne feled,hogy mit mondtam.-vigyorodott el.

-Azt ne felejtsem el,hogy azt mondtad,hogy ne csináljam fel őt két hét után?

-Igen.-röhögte el magát.

-Nem fogom.-nyugtattam meg.Abban a percben leparkolt a ház előtt Beca apukájának az autója és hátulról kiszállt először Nash,majd Rebeca,utána pedig Aaron.A lány szemei fel voltak dagadva a sírástól és már így messziről lehetett hallani a szipogását.

-Csak ügyesen.-suttogta a fülembe Jason és bement a házba,ahogy Beca apukája,Nash és Aaron is.

Rebeca

Cameron ott állt és szomorúan nézett rám.Mellette Jason gyorsan belesúgott valamit a fülébe,majd apával és a két fiúval bementek a házba.Elindult felém,én is felé és fél úton találkoztunk.Már szólásra nyitottam volna a számat,amikor a szám elé tette a kezét.

-Annyira sajnálom,de meg tudom magyarázni.-hadarta el gyorsan.-Elvehettem a kezem?-egy aprót bólintottam,majd elhúzta onnan a kezét.

-Mondjad.-fontam össze magam előtt a kezeimet.

-Csak szállj be az autómba és gyere el hozzám.-próbálta a kezeit a derekamra helyezni és közelebb húzni,de én elléptem tőle.

-Miért szállnék be melléd?-kérdeztem érzelemmentes hangon.Haragszom rá.

-Csak kérlek Drágám.-biggyesztette le a száját és olyan aranyosan nézett rám,hogy annak nem lehet ellenállni.

-Rendben.-sóhajtottam.

-Ígérem,hogy nem fogod megbánni.-kacsintott rám és egy puszit akart adni a számra.

-Ne.-elhúzódtam tőle,majd elindultam az autójához.

-Tudtam én,hogy nem tudsz nekem ellenállni.-vihogott mögöttem.

-Hülye barom!-visítottam fel,amikor rácsapott a fenekemre.

-Sajnálom Szívem.-suttogta hátulról a fülembe,majd egy puszit nyomott alá.

-Hogy tudod elérni,hogy ne haragudjak rád?-fordultam meg és úgy mentem hátra felé,miközben Cameron szemébe néztem.A fiú csak elvigyorodott.

-Ez a szuper erőm Majmocskám.Viszont,ha nem akarsz elesni,akkor inkább fordulj meg.-nevetett fel.Megfordultam és az autójához értünk.

-Sajnálom,hogy bunkó voltam.-fúrtam a mellkasába a fejem.

-Én így szeretlek.-puszilt bele a hajamba.

-Én is szeretlek.-vigyorogtam rá,majd egy puszit nyomtam ajkaira.

-Na,de szállj be.-nyitotta ki nekem az ajtót,majd beültem és bekötöttem magamat.

-És hova megyünk Cam?-néztem Cameronra.

-Majd meglátod.-beindította az autót és elindultunk hozzá.Néma csendben telt az utunk a házáig,ahol aztán felém fordult.-Menj be és nézz körül,mindjárt megyek én is.-nyomta a kezembe a kulcsát.Bementem a házba és nem tudtam,hogy mit is nézzek,ezért bementem a szobájába.Egy kisebb bőrönd félig volt bepakolva a szoba közepén.De a turné csak egy hét múlva indul...Kisiettem a nappaliba,ahol már Cameront találtam a két bőröndömmel.

-Azok miért vannak itt?-néztem a bőröndökre,majd Cameronra.

-Nem esett le?-nevetett fel.

-Nem.-ráztam meg a fejem,majd odasétáltam Cameronhoz.

-Ezek azért vannak itt,mert mostantól itt laksz.-húzott közelebb magához.

-Komolyan?

-Aham.-bólogatott,majd megcsókolt.



Négy filmet néztünk meg a tévében és már este nyolc lett.Nyújtózkodtam egyet,majd a mellettem ülő,majdnem alvó Cameronra néztem.

-Menjünk aludni.-felpattant,majd a karjaiba vett engem is és a szobájába vitt.

-Melyikünk megy először?-kérdeztem.

-Mehetnénk együtt is.-a pólóm alá vezette a kezeit és úgy kezdett el simogatni.-De ha te azt nem akarod,akkor megyek én először.-puszit nyomott a homlokomra és besietett a fürdőbe.

-Igazán köszönöm Cameron,hogy előre engedtél.-kiabáltam Cameronnak nevetve,majd hasra feküdtem az ágyon és vártam Cameronra.Úgy tíz perccel később ki is jött,majd én mentem be.Gyors zuhanyzás után rájöttem,hogy nem hoztam be magamnak éjjelre ruhát.Magamra tekertem egy törölközőt és úgy léptem ki Cameronhoz a szobába.

-Hm...-nyalta meg az ajkait.-Így fogsz mellettem aludni?

-Csak szeretnéd Cameron.-húztam be magam után az egyik bőröndöm a fürdőbe és felnyitottam.A nagy kupac tetején megláttam egy szexi fehérnemű szettet.Elmosolyodtam,majd felvettem a fehérneműket és kimentem Cameronhoz.Felkapta a fejét a telefonból és elvigyorodott.A készüléket az éjjeliszekrényre tette és rám nézett.

-Így fogsz aludni?

-Igen.-bólogattam.Odasétáltam a fiúhoz,áttérdeltem a dereka fölött és a nyaka köré fontam a kezeimet.

-Mit tervezel Hercegnő?-a nyakamhoz hajolt és apró puszikkal kezdte behinteni azt.

-Szerintem tudod te azt.-suttogtam a fülébe.

-Persze,hogy tudom.-motyogta a fülembe és lejjebb haladt a nyakamtól.Aztán lejjebb és lejjebb... ;)

*****************************

Remélem tetszett. :)

Kérlek titeket,hogy írjátok meg a véleményeteket kommentben.

És nagyon köszönöm a sok vote-ot,és komit a kis szünetem alatt.

Imádlak titeket! :) <3

Falling in love [Cameron Dallas]Where stories live. Discover now