2/7.

1.6K 107 26
                                    

Cameron

Hatodik hónap.

Bementem a házba és egyből Beca lépett elém,majd megölelt.

-Hoztál kaját?-kérdezte csillogó szemekkel.

-Nem.-ráztam a fejem.

-Pedig mégy írtam is egy üzenet neked.-szomorodott el.

-Majd veszünk kaját is,oké?

-Oké.-bólintott.-Átöltözök és mehetünk a bababoltba.Várj meg itt.-és elment a szobába.Nem vártam meg ott,mentem utána.A szoba ajtó résnyire nyitva volt,így be tudtam dugni rajta a fejem és láthattam,ahogy Beca leveszi a pólóját.Mögé osontam és hátulról átöleltem.-Ne csináld ezt Cameron.

-Miért ne?Régen megengedted.

-Régen együtt voltunk.-suttogta.

-Még mindig haragszol rám?-kérdeztem.Lassan felém fordult és a szemembe nézett.

-Nem,nem haragszom rád és soha nem is haragudtam.Csak csalódtam benned.-vonta meg a vállát,majd ellépett tőlem.-De most menj ki.-mutatott az ajtóra.Kimentem,majd vártam rá.Néhány perc múlva kilépett az ajtón és elmentünk a bababoltba.

*****

Rebeca a hátsó ülésekre tette a szatyrokat,majd beült mellém.

-Annyira cukik ezek a babruhák.-szólalt meg út közben.

-Azok.-bólintottam.Hirtelen megcsörrent a telefonja,amit végül kinyomott.-Ki volt az?-érdeklődtem.

-Csak Kevin.-válaszolta.

-És miért nem vetted fel?

-Mert most nem.-nevetett fel.

*****

Bevittem az utolsó szatyrot is a házba,majd ránéztem Becára,aki a kanapén ülve tévézett.

-Hát én akkor megyek is.-sóhajtottam,majd lehajoltam hozzá és egy puszit nyomtam a homlokára.Ekkor nyakam köré fonta karjait és szorosan magához ölelt.

-Maradnál még egy picit?-suttogta a fülembe.

-Maradok.-eltoltam magamtól és rámosolyogtam,majd leültem mellé.-Na és most?

-Beszélgessünk.-mosolyodott el.-Az nap,amikor rájöttem,hogy megcsalsz,nézegettünk neveket ugye.De nem választottunk.Szerintem el kellene már gondolkoznunk a pici nevén.Meg keresnünk ke...-és a szájára tettem a mutatóujjamat.

-Muszáj ilyen sokat magyaráznod?-nevettem.

-Igen.-vigyorgott.És csend lett.Elvettem az ujjamat a szájáról és megsimogattam az arcát.Elmosolyodtam,majd közelebb hajoltam hozzá és megcsókoltam.De nem csókolt vissza.Helyette inkább ellökött magától és felpofozott.-Mit képzelsz magadról Cameron?Nekem barátom van,neked pedig barátnőd.Nem csinálhatjuk ezt.

-Sajnálom.-hajtottam le a fejem.

-Most inkább menj haza Cam.-szólalt meg néhány perccel később.

-Rendben.-felálltam a kanapéról,elköszöntem tőle és haza,vagyis anyához indultam.

Rebeca

Hogy képzelte ezt Cameron?Azt hitte,hogy megcsókol és visszafogadom?Hogy a csók után minden rendben lesz?Hát nem.Semmi sem lesz rendben ezek utána...És csak ekkor jöttem rá,hogy nem is ettünk.

****************************

Sziasztok!❤

Valahogy nem érzem jónak ezt a részt.Lehet azért,mert Cam szemszögéből lett megírva..😕De ezért kiteszem,mert megígértem.😊

Remélem tetszett ez a rész,írjátok meg kommentben a véleményeteket.😚😚❤




Falling in love [Cameron Dallas]Where stories live. Discover now