Rebeca
Ginával és Mercivel a nappaliban várjuk,hogy Cameron elkészüljön.Ma indulunk a turnéra.Az első állomás pedig Los Angeles-ben van,ami úgy másfél órára van tőlünk.Így Ginával és Mercivel együtt,autóval megyünk el oda.A srácok már ott a hotelben várnak minket.Merci sajnos csak a los angeles-i előadáson lesz ott,mert utána Álvaroval Spanyolországba utaznak.Viszont Kyra az egész turnén velünk jön.
-Cameron jössz már?-kiabáltam neki.
-Gyere be Szívem,kérlek.-kiabálta.Felálltam a kanapéról és bementem a szobába.Cameron az ágy szélén ült lehajtott fejjel és kezében volt a telefonja.
-Valami baj van?-guggoltam le elé.
-Csak izgulok.-megvonta a vállát,majd a szemembe nézett.-Mi van,ha elrontok valamit?
-Nem fogsz elrontani semmit sem.-ráztam meg a fejem.-A srácokkal szuperek lesztek,nem lesz semmi baj.-mosolyogtam rá.
-Biztos?-zsebre tette a telefonját és összefonta az ujjainkat.
-Biztos.
-Úgy imádlak.-szorított magához és a hajamba temette az arcát.
-Én is téged.-adtam egy puszit a füle alá és eltoltam magamtól.-Mehetünk?
-Ühüm.-bólogatott,majd felállt az ágyról és kézen fogva mentünk ki a többiekhez.
-Indulhatunk már?-kérdezte türelmetlenül Merci.
-Igen.-bólintottam.Magunk után húzva a bőröndjeinket kimentünk az autóhoz és beültünk.Gina vezetett,Merci mellette és mi Cameronnal hátul,összebújva ültünk.
-Éhes vagyok.-jelentette ki Merci úgy tizenöt perccel később.
-Én is.-simogatta meg a hasát Cameron.
-Mindjárt itt lesz egy bolt és ott megállok.-szólt közbe Gina.Két perc múlva Gina leparkolt a bolt előtt és én Mercivel bementünk az üzletbe,mert ugyebár Cameron lusta volt kiszállni az autóból.
-Ülj bele.-mutatott Merci a bevásárló kocsira,miközben vigyorgott.
-Én aztán nem.-ráztam meg a fejem.
-Akkor majd én.-vigyorgott továbbra is,majd beleült.
-Hülye vagy.-nevettem el magam.
-Tudom.-nevetett ő is.Elkezdtem tolni a kocsit a sorok között,Merci meg pakolta bele,ami kellett nekünk.
-Hölgyeim.Az nem arra való!-jött oda hozzánk egy kb.35 éves biztonsági őr.
-Tudjunk.-válaszolt Merci.
-Akkor megkérem önt,hogy szálljon ki.-kérte.
-Nem.-rázta a fejét Merci és látszott a lányon,hogy alig tudja visszatartani a nevetést,ahogy én is.A biztonsági kivette Mercit a bevásárló kocsiból,majd feltette a vállára és a kijárat felé vitte,én pedig követtem őt.A bolt előtt aztán lerakta a lányt,aki sértődötten fordított hátat a férfinak.
-Ki vannak innen tiltva!-azzal a biztonsági őr visszasétált az üzletbe.
-Most miattad kitiltottak innen minket.-nevettem el magam.
-Ez van.-vont vállat nevetve,majd visszamentünk az autóhoz.
-Ide se kell többet visszajönnünk.-ültem be az autóba.
-Miért?-vonta fel a szemöldökeit Gina.
-Mert kitiltottak minket.-röhögött Merci.
-Szóval nem hoztatok kaját?-kérdezte szomorúan Cameron.
-Nem.-feleltem,miközben Gina újra elindult Los Angeles felé.
-Hozzám se szólj többet Asszony.-fordította el a fejét az ablak felé.Megfogtam a kezét,áttettem a vállamon és úgy bújtam oldalról a fiúhoz.A keze lesiklott a fenekemre és azt simogatta,amíg el nem aludtam.
Valaki böködte az oldalamat és erre ébredtem fel.
-Itt vagyunk Los Angeles-ben Édesem.-suttogta Cameron.Felnéztem rá és elmosolyodtam.-Jót aludtál?
-Ühüm.-hümmögtem és csak akkor tűnt fel,hogy Merci és Gina nincsenek az autóban.-A lányok?
-Már a hotelban.-nézett ki az ablakon.
-Akkor menjünk be mi is.-kiszálltunk az autóból és gyorsan a hotelba siettünk.Bent Gina odaadta a szoba kulcsokat,majd Cameronnal a lifttel felmentünk.Ahogy kiléptünk a liftből,megkerestük a szobánkat és bementünk oda.
-Csak mi leszünk ketten.-suttogta hátulról a fülembe Cameron.
-És?-megfordultam.
-És így nem zavar senki sem.-csapott le az ajkaimra.
Cameron
Megcsókoltam,majd valahogy eljutottunk a hatalmas francia ágyig és eldöntöttem rajta.Fölé másztam és levigyorogtam rá.
-Alig értünk ide,de...-nem tudta befejezni,mert valaki kopogott.Megigazgattuk a ruhánkat és egymás mellé ültünk az ágy szélére.-Szabad.-kiabálta és akkor belépett anya.
-A fiúk szeretnének elmenni a városban körül nézni.Jöttök?-mosolygott rám anya,majd Rebecára.
-Persze.-tapsikolt egyet Beca,mire anya elnevette magát.
-Rendben.Szólnátok Shawnnak és Kyrának,akik a mellettetek lévő szobában vannak?-
-Igen.-válaszolt helyettem is Beca.
-Köszi.Tíz perc múlva kint a folyóson!-azzal ki is ment.Beca egyből felpattant mellőlem,majd kivette az egyik bőröndjéből a napszemüvegét és a kis táskáját,amibe aztán beletette a telefonját és pénzt.A napszemüveget a hajába akasztotta és elém állt.
-Mehetünk?-kérdezte izgatottan.
-Várj.-kivettem egy pulcsit a bőröndömből,majd a lányra húztam,aztán én is felvettem egyet.
-Minek kell a pulcsi is?Így is meleg van.-nyöszörgött Beca.
-Hogy ne ismerjenek fel.-adtam egy puszit a homlokára,felhúztam a kapucnit a fejemre és mentünk át Kyráékhoz.Bekopogtunk hozzájuk,de csak pár perc múlva érkezett válasz.
-Gyere!-kiabálta Shawn,majd benyitottunk.Shawn éppen akkor ült fel az ágyon póló nélkül,Kyra pedig a kócos haját igazgatta.
-Megyünk várost nézni,szóval gyorsan fejezétek be,amit elkezdtetek.-kacsintott rájuk a mellettem álló Rebeca.
-Oké.-intézte el ennyivel Kyra,aki amúgy el volt pirulva.Kimentünk a folyósora,ahol már anya,Merci és a fiúk vártak.Néhány perc múlva Shawn és Kyra is csatlakoztak hozzánk,majd elindultunk a városban körül nézni.
Már egy órája nézelődünk a városban és nem sokára mennünk kell próbálni.
-Melegem van.-nyafogott mellettem Rebeca a kezemet fogva.
-Akkor vegyed fel a pulcsit.-nevettem fel,majd beletúrtam a hajamba.Beca elengedte a kezem,levette a pulcsit,a derekára kötötte,a szeme elé helyezte a napszemüvegét és újra összekulcsolta az ujjainkat.
-Így jobb.-fújta ki a levegőt.Nem sokkal később,amikor a Hírességek Sétányán sétálgattunk,valaki felismerte Rebecát,majd engem és a fiúkat is.Így lett az,hogy a rajongók gyűltek közénk...
*******************************
Remélem tetszik az új rész.
Kérlek írjátok meg a véleményeteket kommentben.Köszönöm! :)
YOU ARE READING
Falling in love [Cameron Dallas]
Fanfiction"-Nagyon szeretlek Cameron.-fogtam két kezem közé az arcát,majd lehúztam magamhoz egy csókra. -Én annál is jobban.-nyomott a számra egy újabb csókot,majd elhúzodott tőlem,a fülem mögé tűrt egy tincset és a szemembe nézett.-El sem tudod hinni,hogy én...