Rebeca
Kinyitottam a szemem és körül néztem.Megnyugodtam,mert a saját szobámban vagyok.Lenéztem magamra és elgondolkoztam,hogy vajon ki öltöztetett át.Csak Cameron bő pólója és fehérnemű volt rajtam.Odapillantottam az éjjeliszekrényemre,amin ott volt a kis táskám és rajta egy kis papír.Elvettem a papírt és kinyitottam.
"Nagyon sajnálom,hogy láttál Kelly-vel.De tényleg nincs köztünk semmi sem!Neki ott van a barátja,nekem pedig te.Te vagy a legfontosabb ember számomra.Nem tudnék nélküled élni.Te vagy az egyetlen lány,akit szeretek.És tényleg nagyon fontos vagy nekem.Szeretlek Rebeca!
Cameron."
Folytak a könnyeim és nem tudtam,hogy mit csináljak.Cameron egyszer megfog utálni,mert ennyire féltékeny vagyok.De egyszerűen nem tehetek róla.Cameron túl fontos számomra...Visszatettem a lapocskát a táskára,letöröltem a könnyeimet,kiszálltam az ágyból és lementem a lépcsőn,majd a konyhába mentem.Apu épp újságot olvasott.
-Szia.-köszöntött.
-Szia.-mosolyogtam rá és lehuppantam vele szembe az asztalhoz.
-Mikor jöttél haza?-tette le az újságot.
-Nem tudom.-hajtottam le a fejem.
-Mi az,hogy nem tudod?-ráncolta össze a homlokát.
-Nem tudom,hogy mikor hozott haza Cameron.-válaszoltam.Ekkor csengettek.-Kinyitom.-álltam fel az asztalhoz és az ajtóhoz siettem,majd kinyitottam.
-Annyira örülök,hogy jól vagy.-ölelt magához szorosan.
-Cameron.-motyogtam a mellkasába,amire eltolt magától és a szemébe néztem.-Gyere be.
-Már azt hittem,hogy el akarsz küldeni.-nevetett fel.
-Csak egyszerűen nem szeretném megmutatni magamat pólóban a szomszédoknak.-megfogtam a kezét és behúztam a házba.-Fent leszünk a szobámban.-kiabáltam apának a lépcsőn felhaladva.
-Ki jött?-kérdezte.
-Jó reggelt após.-kiabálta vigyorogva Cameron.
-Neked is Cameron.-hallottam apa nevetését.Besétáltunk a szobámba és mindketten leültünk az ágy szélére.
-Látom elolvastad.-biccentett a levél felé.
-Igen.-bólintottam.Odanéztem rá és csak szomorúan nézte az ölében pihentetett kezeit.Közelebb húzódtam hozzá,majd az ölébe ültem.
-Mit csinálsz?-nézett rám ijedten.
-Most úgy nézel rám,mint ha sosem csináltál volna ilyent.-nevettem el magam.Elvigyorodott és a kezeit felvezette az oldalamon.-Ne foglalkozzunk most mással.
-Rendben.-lerúgta magáról a cipőit,elfektetett az ágyon és fölém mászott.Egyik kezével a fejem mellett támaszkodott,a másikkal pedig az arcomat simogatta.-Gyönyörű vagy.-suttogta.Egyik ujját végig húzta az ajkamon.
-A sminkem el van folyva,a hajam kócos és még szépnek hívsz?-vontam fel a szemöldököm.
-Nem a sok smink tesz szépé téged.-rázta mosolyogva a fejét.-Hanem,ami ott bent van.-mutatott a szívemre.
-Ez túl cuki volt.Mit tervezel Dallas?-vigyorogtam rá.
-Csak egyszerűen helyre akarom hozni a hibáimat.-feküdt le mellém és a plafont kezdte el nézni.
-Milyen hibákról beszélsz?-tettem a fejem a mellkasára és átkaroltam a hasát.
-Hiba volt téged egy percre is elhagyni.-húzott teljesen magára és így teljesen rajta feküdtem.
ESTÁS LEYENDO
Falling in love [Cameron Dallas]
Fanfic"-Nagyon szeretlek Cameron.-fogtam két kezem közé az arcát,majd lehúztam magamhoz egy csókra. -Én annál is jobban.-nyomott a számra egy újabb csókot,majd elhúzodott tőlem,a fülem mögé tűrt egy tincset és a szemembe nézett.-El sem tudod hinni,hogy én...