32.

2.1K 127 10
                                    

Rebeca

Már a fél turné eltelt és eddig minden szuper volt,a következő állomás pedig New York lesz.

-Nem jöttök át hozzánk?-nyitott be a mi szobánkba Shawn,amikor este Cameronnal épp beszélgettünk.

-Fáradt vagyok.-nyöszörgött a velem szemben ülő Cameron.

-Csak gyertek már.-nevetett fel Shawn,majd ki is ment.

-Menjünk akkor.-álltam fel az ágyról,majd Cameron is.

-Ugye tudod,hogy szeretlek?-fogta meg a kezeimet Cam.

-Igen és én is szeretlek.-öleltem magamhoz.

-Indulás.-azzal Cameron felkapott engem a karjaiba és úgy vitt át Shawnék szobájába.

-Na,csücsüljetek le és kezdjük a játékot.-mutatott két üres helyre Nash,majd Cameronnal leültünk oda.

-És mit játszunk?-érdeklődtem.

-Vetkőzős felelsz vagy merszet.-vigyorgott Taylor,majd a kör közepén lévő üveget meg is pörgette.



Már több,mint egy órája játszhattunk.Rólam a zoknijaim és a pólóm hiányzik.Kyráról a pólója és szintén a zoknijai,persze a fiúk nagyon élvezik a póló nélküli Kyra látványát.Meg ott vannak a fiúk is,akiken még minden ruhadarabjuk rajtuk van,mert hát ők mindent megcsinálnak és mindenre válaszolnak.A hátsó zsebemben a telefonom megrezzent,elővettem és megnéztem.Egy üzenetem érkezett Mercitől.

Mercedes:Jó reggelt.:)

Me:Itt még este van,de azért neked is jó reggelt.

Mercedes:Tényleg.Felébresztettelek?Vagy nem is aludtattok,mert Cameronnal huncutkodtatok?

Me:Egyik se.Vetkőzős felelsz vagy merszet játszunk a többiekkel.

Mercedes:Én meg Álvaroval reggelizem.

Me:De jó.

És ekkor elküldött Merci egy olyan képet,amin a vízben állva Álvaro menyasszony pózban Mercit és vigyorognak a kamerába.

Mercedes:Ugye,hogy jó lett ez a kép?Tegnap készült.

Me:Nagyon cukii lett,de nekem mennem kell.

Mercedes:Jó éjt.

Me:Neked meg jó reggelt.

Megnéztem az időt és már majdnem tizenegy óra volt.Gyorsan eltettem a telefonom,majd Cameron füléhez hajoltam.

-Nem megyünk vissza a szobánkba?Álmos vagyok.-suttogtam a fülébe.

-Mi mentünk.-áll fel Cameron,majd követtem őt.Magamra vettem a pólómat és a zoknijaimat,majd vissza is mentünk a szobánkba.

-Én megyek lezuhanyozni.-adtam egy puszit neki,majd kivettem egy tiszta fehérneműt és pólót a bőröndömből.Bementem a szoba fürdőjébe,levetkőztem,majd beálltam a zuhany alá.Gyorsan lezuhanyoztam,felöltöztem és visszamentem Cameronhoz.

-Nem fogom bírni sokáig,ha így mászkálsz előttem.-mutat végig rajtam az ágy szélén ülő fiú,miközben odasétálok hozzá.Megállok előtte,a kezeimet a vállára teszem és ő a hasamra hajtja a fejét,átöleli a derekamat.Nyaka köré csavartam a kezeimet és hátulról a hajába túrtam.-Nem akarlak elveszíteni.-morogta a hasamba.

-Miért veszítenél el?-kérdeztem.

-Egyszer már majdnem megtörtént az én hibámból.Nem szeretném,ha még egyszer megismétlődne.-sóhajtott egyet,majd felállt és a szemembe nézett.A derekamra helyezte a kezeit,közelebb húzott magához,a homlokomnak támasztja az övét és rám mosolyog.-Szerelek.-suttogta az ajkaimra.

-Én is szeretlek.-ahogy kimondtam ezeket,az ajkaimra tapadt.

***************************************************

Tudom,hogy rövid lett és unalmas.Sajnálom.

De mivel már a sztori vége felé járunk,nem tudok mit írni bele...

És nem sokára meglesz a 15K.*-*

Ja és még valami...Miután kitettem ezt a részt meg fog változni a könyv címe,így a borítója is.;)

Remélem tetszett.

És írjátok meg kommentben a véleményeteket.Köszönöm! :)

Falling in love [Cameron Dallas]Where stories live. Discover now