Rebeca
Hetedik hónap.
Beléptem a kis kávézóba,ahova megbeszéltük a találkozót Cameronnal.Felhívott és azt mondta,hogy valami fontosról akar velem beszélni.Belementem,mert nekem is el kell mondanom neki,hogy szakítottam Kevinnel.Észre vettem Cameront az egyik asztalnál,így odamentem és leültem mellé.
-Szia.-mosolygott rám.
-Szia.-mosolyodtam el.
-Örülök,hogy eljöttél.-fogta meg az asztalon pihetett kezemet,majd a szemembe nézett.
-Mit szerettél volna mondani?-kérdeztem.Néhány percig csak csendben ült és nézett maga elé,aztán megszólalt.
-Szakítottam a barátnőmmel.-mondta.
-Én is Kevinnel.-hajtottam le a fejem.
-Ó...sajnálom.
-Én nem.-felemeltem a fejem és rávigyorogtam.
-Miért?-vonta fel érdeklődve a szemöldökét.
-Mert végre szabad vagyok.-válaszoltam.
-Nem egészen.-vigyorodott el,miközben azt a kezét emelte fel,amin a jegygyűrűjét hordta.
-Igazad van.-bólintottam.-Mikor válunk?-viccelődtem.A szemei kitágultak és a szája tátva maradt.
-Te válni akarsz?-kérdezte döbbenten.
-Nem,csak viccelődtem.-nevettem fel.
-Ne ijesztgess.-nevetett ő is,majd az arcomra simította a szabad kezét.-Szeretném,ha újra együtt lennénk,Rebeca.
-Én is.-mosolyogtam.Közelebb hajolt hozzám és...és egy puszit nyomott az arcomra.Mi az,hogy csak egy puszit ad?Másra számítottam...Végül nem szóltam egy szót sem.
-Lenne még valami.-kezdett bele.
-Mondjad csak.
-Visszaköltözhettek hozzád?-vigyorgott édesen.
-Persze.-bólogattam,majd felálltam az asztaltól.
-Most meg hova mész?-állt meg mellettem.
-Nem azt mondta,hogy vissza akarsz költözni hozzám?-vontam fel a szemöldökömet,mire bólogatni kezdett.-Akkor pakolnunk kellene,nem?
-De.-szorosan magához ölelt,majd a fülembe suttogta.-Szeretlek.
*********************************************
Sziasztok!💋
Rég volt rész,amit nagyon sajnálok.De most itt van.😊A rész rövid lett,de legalább újra együtt vannak!😄😄
Remélem tetszik ez a rész.És kérlek írjátok meg a véleményeteket kommentben!❤❤
YOU ARE READING
Falling in love [Cameron Dallas]
Fanfiction"-Nagyon szeretlek Cameron.-fogtam két kezem közé az arcát,majd lehúztam magamhoz egy csókra. -Én annál is jobban.-nyomott a számra egy újabb csókot,majd elhúzodott tőlem,a fülem mögé tűrt egy tincset és a szemembe nézett.-El sem tudod hinni,hogy én...