Rebeca
Második hónap.
A vécé fölött görnyedve adtam ki az ebédemet.Megint.Felálltam,megmostam a fogam,majd visszamentem a konyhába.Amint beléptem a helyiségbe,megszólalt a csengő.Odasétáltam az ajtóhoz,majd kinyitottam.Kelly-t láttam magam előtt,ahogy idegesen harapdálta a száját.
-Szia.-köszönt.
-Szia.Gyere be.-kitártam az ajtó,hogy be tudjon jönni.Bementünk a nappaliba,majd leültünk kanapéra.Egyikünk sem szólalt meg,csak néztünk magunk elé.
-Szóval azért jöttem,hogy bocsánatot kérjek.
-Miért kellene bocsánatot kérned?-nevettem.-Nem tettél te semmi sem.
-De igen.Több,mint öt évvel ezelőtt rámásztam Cameronra,amikor veled együtt volt.
-Jaj,ne hülyéskedj.Azt már el is felejtettem.-legyintettem,majd magamhoz öleltem,amin eléggé meglepődött,de azért visszaölelt.
-Mesélj!-eltolt magától,majd rám vigyorgott.
-Miről?-vontam fel a szemöldökeimet.
-Hát az esküvőről,a nászutatokról és ilyenekről.-mosolygott.Elmeséltem neki mindent,amit kért.Aztán ő is elmesélte,hogy mi volt vele az elmúlt öt évben.
-És még van valami.-vigyorogtam rá és megfogtam a hasam.
-Mi az?
-A múlt hónapban kiderült,hogy terhes vagyok.-mosolyogtam.
-Jaj,de szuper!-vihogott,majd megölelt.
-Mi ez a nagy ölelkezés lányok?-hallottuk meg Cameron hangját,majd arra fordultunk.
-Csak beugrottam.-vonta meg a vállát Kelly,majd felállt a kanapéról.-De már megyek is.
-Ne menj.-álltam mellé.
-De megyek.Valamelyik nap még beugrok,jó?
-Oké.-bólintottam.Kikísértük az ajtóig,majd ott elköszöntünk tőle és ő elment.
-Miről beszélgetettek?-kérdezte Cam,miközben a konyhába mentünk be.
-Arról beszéltünk,hogy mi történt velünk az elmúlt években.-válaszoltam,miközben próbáltam felülni a konyhapultra,de sehogy sem ment.Cameron elém állt,a derekamra csúsztatta a kezeit és feltett a pultra.
-Így ni.-adott egy puszit a homlokomra.A dereka köré fontam a lábaimat,a kezeimet a nyaka köré csavartam a kezeimet.-El sem hiszem.-rázta a fejét.
-Mit?-néztem a szemeibe.
-Hogy apuka leszek.Olyan hihetetlen.-válaszolta.
-Majd,ha hét hónap múlva a kezedben tartod,akkor nem lesz olyan hihetetlen.-adtam egy puszit az arcára és magamhoz öleltem.
*************************************
Sziasztok!❤
Nagyon sajnálom,hogy sok időt kellett várni az új részre,de semmi ötletem sem volt hozzá.
És egy másik sztoriba is bele kezdtem,ami egy Aaron B. Carpenter fanfiction.Ha van kedvetek,kukkantsatok bele.😊
Remélem tetszett ez a rész.Írjátok meg a véleményeteket kommentben!
Köszönöm!❤
KAMU SEDANG MEMBACA
Falling in love [Cameron Dallas]
Fiksi Penggemar"-Nagyon szeretlek Cameron.-fogtam két kezem közé az arcát,majd lehúztam magamhoz egy csókra. -Én annál is jobban.-nyomott a számra egy újabb csókot,majd elhúzodott tőlem,a fülem mögé tűrt egy tincset és a szemembe nézett.-El sem tudod hinni,hogy én...