Rebeca
2 héttel később...
Lassan egy hónapja,hogy együtt vagyunk Cameronnal.Minden rendben a kapcsolatunkkal.Néha szoktunk veszekedni olyan kis apróságokon,hogy például milyen filmet nézzünk.Amíg ő vígjátékot akar nézni,addig én akciófilmet akartam,mert azokat imádom.Elkezdtünk veszekedni és én addig nyávogtam neki,amíg ő ezt meg nem unta és inkább rám hagyta.Meggyőző tudok lenni,ha akarok...Mercedes-szel azóta is nagyon jobban vagyunk.Megváltozott,amióta nem azzal a két picsával barátkozik.Az öltözködése visszafogottabb lett,nem nyávog annyit már és nagyon jól el lehet vele beszélgetni.
Hétfőn,az utolsó órám előtt a szekrényemnél tanultam a matek dolgozatra,amikor Mercedes a telefonjával a kezében odajött hozzám.
-Mi csináltok ma Cameronnal?-kérdezte lehangoltan.
-Hát Cameronnak ma fotózása van és nem tudja mikor van végez,de hív amikor kész van.-mosolyogtam rá.-Miért?
-Lehet,hogy nem kellene ezt megmutatnom,de ezt érzem most helyesnek.-adta a kezembe a telefonját,amin egy videó volt megállítva.
-Mi ez?-kérdeztem.
-Csak nézd meg.-indította el a videót.Először Cameron bukkant fel,ahogy rajongók és lesifotósok között próbál a rajongóknak autogramot adni,megöleli őket vagy fotót készít velük.Ez engem is mosolygásra késztettet,de a mosolyom hamar le is hervadt.Odament hozzá egy magas,vékony,nagyon szép,szőke és kék hajú lány,majd megcsókolta Cameront.A csaj Cameron nyaka köré fonta a kezeit és egymáshoz simulva csókolóztak.A fiú nem is ellenkezett.Folytak a könnyeim,szívem összetört és csalódtam Cameronban.Visszaadtam Mercedesnek a készüléket és úgy sírtam tovább.-Sajnálom.Nem kellett volna megmutatnom.
-Nem sajnáld.-mondtam és elindultam a suli kijáratához.Nem érdekelt,hogy még van egy órám.Kifutottam a suliból és rohantam haza.Nem érdekelt semmi sem már,meg akartam halni.Csak futottam és futottam hazáig.Hogy tehette ezt velem?Miért tette?Nem voltam elég jó neki?A kapcsolatunk alatt többször is megcsalhatott?Ezek és ehhez hasonló kérdések jártak a fejemben,amikor haza értem és felmentem a szobámba.Rávetettem magam az ágyamra és bömböltem,mint még soha.Sírtam és kezeimmel,lábaimmal össze-vissza kapálóztam.Nagyot csalódtam Cameronban és nem hittem volna,hogy ez befog következni.Számíthattam rá.Hisz minden fiú egyforma.Mocskos hülye paraszt az összes.
-Meg akarok halni.-suttogtam magam elé és nehezen,de felálltam az ágyról.Átmentem apa szobájába és kivettem az egyik borotvájából a pengét,majd visszamentem a szobámba és magamra zártam az ajtót.Megálltam a szobám közepén és a bőrömhöz emeltem a pengét.-Miért tetted ezt velem?-üvöltöttem és azzal az ütőeremet el is vágtam.És így folytattam a kezemen,aztán a másikon is.Fájtak a vágások,de amit Cameron tett még jobban.Mindkét kezemből folyt a vér,a penge a kezemből kicsúszott és a földön landolt,majd én is a földre rogytam.Elsötétült előttem minden és magával ragadott a sötétség világa.Meghaltam.
Mercedes
Beca elrohant és épp akkor csengettek be.Így nem tudtam utána menni.Idegesen ültem le az osztályban Max mellé.
-Mi a baj Drágám?-kérdezte.
-Beca elrohant.-morogtam.
-Ja,láttam a videót.-bólintott és akkor becsengettek,bejött a tanár.Miután kiosztotta a dolgozatlapokat a tanárunk,felírtam a lap tetejére a nevemet és elkezdtem megoldani a feladatokat.Tanultam a dolgozat és így könnyen beírtam a válaszokat,majd óvatosan odatoltam Max-nek a lapot és ő meg átmásolta a sajátjára.Miután teljesen átmásolta magunk elé tettük a lapot és néztünk ki a fejünkből.Én Rebecán gondolkoztam,Max pedig a telefonját nyomkodta az asztal alatt.Ránéztem az óra és még tizenöt perc volt az órából.Elkezdtem a lábammal topogni,hát ha az segít.Hirtelen egy meleg kezet éreztem meg a combomon.Odanéztem Max-re,aki csak vigyorgott.-Nyugi Baba,minden rendben lesz.-suttogta halkan.
YOU ARE READING
Falling in love [Cameron Dallas]
Fanfiction"-Nagyon szeretlek Cameron.-fogtam két kezem közé az arcát,majd lehúztam magamhoz egy csókra. -Én annál is jobban.-nyomott a számra egy újabb csókot,majd elhúzodott tőlem,a fülem mögé tűrt egy tincset és a szemembe nézett.-El sem tudod hinni,hogy én...