Rebeca
Harmadik hónap.
Szilveszter éjszaka van,egy óra múlva éjfél és itthon vagyok egyedül,mert Cameron elment Taylor által szervezett buliba.De igazából nem is akartam elmenni.Viszont most már nagyon bánom,hogy nem ment el.Nyílt az ajtó és Cameron esett be rajta részegen.
-Szijja.-vigyorgott rám.
-Szia.-álltam elé.Magához húzott és a nyakamat kezdte el csókolgatni.
-Mi lenne,ha ezt most levennénk?-súgta a fülembe és a pólóm széléhez nyúlt.
-Nem!-ráztam meg a fejem,majd eltoltam magamtól.
-Jaj,Cicám,most miért vagy ilyen?-a falnak szorított,kezeimet a fejem fölött összefogta és nem tudtam szabadulni.Puszilgatta a nyakam és néhány helyen ki is szívta.Kiszabadítottam az egyik kezem az övéi közül és eltoltam,majd felpofoztam.Arcát fogva hátra lépett kettőt,majd a szemeimbe nézett.
-Jobb lenne,ha most elmennél aludni.-szólaltam meg.
-Jó.-elindult a szobánk felé,de visszahúztam.
-Így nem alszol mellettem.A kanapén fogsz aludni.-mutattam a kanapéra.Sóhajtott egyet,levette a pólóját,majd lefeküdt a kanapéra és néhány perccel később már aludt is.Elővettem egy plédet a szekrényből,majd Cameron-ra terítettem és adtam egy puszit a homlokára.
*****
Reggel kikeltem az ágyból,kimentem a nappaliba és megnéztem Cameron-t.Még mindig édesen aludt.Bementem a konyhába és csináltam mindkettőnknek reggelit.Épp a kávémat iszogattam,amikor Taylor hívott.
-Szia.-köszöntem.
-Cameron otthon van?-kérdezte.
-Ühüm.A kanapén alszik.-válaszoltam.
-Huh,megnyugodtam.Azt hittem,hogy lelépett valakivel.-nevetett fel.
-Kivel lépett volna le?
-Egy csajjal mondjuk.
-Csajjal?-kérdeztem.
-Ne légy féltékeny.Csak táncolt egy csajjal és eléggé közel kerültek egymáshoz,de szerintem nem történt úgy semmi sem köztük.
-Mi az,hogy közel kerültek egymáshoz?Ne idegesíts Taylor!-szinte már kiabáltam,de Cameron erre sem ébredt fel.Megkapaszkodtam a konyhapultban és a szabad kezemmel idegesen a hajamba túrtam.
-Jaj,nyugodj már meg.-próbált meg nyugtatni,de nem sikerült.
-Taylor!Szédülök és ideges vagyok.Szóval kérlek ne idegesíts még jobban!
-Jó,oké.Tényleg nem történt köztük semmi sem.
-Szuper.Most megyek és felkeltem Cameron-t.Szia.
-Szia.-elköszönt,majd letette.Odamentem a kanapéhoz és keltegetni kezdtem Cameron-t.Megsimogattam az arcát,mire morgott egyet.Aztán adtam egy puszit a szájára és elmosolyodott.
-Jó reggelt.-suttogta,majd kinyitotta a szemeit.
-Neked is.-mosolyogtam rá.-Hogy aludtál?
-Egész jól.-vonta meg a vállát.
-És ki volt az a csaj,akivel a tegnapi bulin táncoltál?-kérdeztem,miközben dühösen néztem rá.
-Csak odajött hozzám és táncoltunk.-válaszolta.
-És más nem történt?
-Nem.-rázta meg a fejét,majd megfogta a kezeim.-Nem csalnálak meg még egyszer.
-Tényleg?-néztem a szemeibe.Lassan bólintott,majd közelebb húzott magához és megcsókolt.
****************************************
Itt egy újabb rész!😍
Szerintetek Cam igazat mondott?Vagy esetleg megcsalta Rebecát?😕
Írjátok meg kommentben,hogy ti mit gondoltok.😉
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Falling in love [Cameron Dallas]
Hayran Kurgu"-Nagyon szeretlek Cameron.-fogtam két kezem közé az arcát,majd lehúztam magamhoz egy csókra. -Én annál is jobban.-nyomott a számra egy újabb csókot,majd elhúzodott tőlem,a fülem mögé tűrt egy tincset és a szemembe nézett.-El sem tudod hinni,hogy én...