12.

4K 159 5
                                    

Cameron

Arra ébredtem,hogy a telefonomból üvölt a lehető legnagyobb hangon az alapcsengőhang.Mire rájöttem arra,hogy fel is kéne venni a telefonáló letette.Felültem az ágyon,elvettem az éjjeliszekrényemről a telefonom és először is megnéztem az órát,ami 6:23-et mutatott.Miután elküldtem magamban a melegebb éghajlatokra a telefonálót,feloldottam a képernyőzárat és megnéztem a nem fogadott hívásokat.Hercegnőm hívott négyszer is és ő volt az előbb is.Valami baj lehet,hogy ilyenkor hívhatott.Visszahívtam.

-Jó reggelt Drágám!-hallottam meg Hercegnőm vidám hangját a telefon másik feléről

-Neked is.Van valami baj?-kérdeztem.

-Nincs,miért lenne?-kérdezett vissza.

-Rebeca Hunter!Megijesztettél és aggódtam érted!Azt hittem,hogy valami baj van.-emeltem fel a hangom.Hallottam,ahogy felkuncogott.-Most ezen mit kell kuncogni?

-Az,hogy ez nagyon cuki volt.-kuncogott tovább.

-Nem értem én a nőket.-morogtam.

-Ne morogj Mackóm.

-Jól van na.-dőltem hátra fáradtan.-Akkor miért hívtál?

-Csak unatkoztam.

-Ilyenkor?Fél hét lesz.-kérdeztem.

-Ühüm.Apa egy órája felkeltett és nem tudtam visszaaludni.Ezért felhívtalak téged,mert egyébként is hiányoztál.

-Amiért ilyen szépet mondtál nem haragszom rád,mert egyébként felkeltettél.-kiszálltam az ágyból és a konyhába vettem az irányt.

-Sajnálom.-szomorodott el.

-Ne sajnáld.Így legalább jó kedvem lett egész napra a hangodról.-mosolyodtam el,de ezt ő nem láthatta.

-Ó,de aranyos vagy.

-Tudom.Na és mi jót csinálsz?-elővettem a hűtőből a narancslevet és a szekrényből egy poharat,majd töltöttem magamnak inni és leültem a pulthoz.

-Hát most még fekszem,de azt tervezem,hogy lemegyek reggelizni.

-Maradj az ágyban és akkor repülök is hozzád.-vigyorodtam el.

-Tőlem jöhetsz,apa már nincs itthon.-válaszolt nagyon szexi hangon.

-Komolyan?

-Aha.-vágta rá.

-Siettek.

-Rendben.-letette.Lehúztam az utolsó narancslevet,visszamentem a szobámba és elkezdtem öltözni.Végül egy egyszerű pólónál,farmernél és a logómmal ellátott pulcsinál maradtam.Gyorsan lezuhanyoztam,majd felvettem az előbb említett ruhákat.Fogat mostam,hajzselével megcsináltam a hajam,elvettem a kocsi- és lakáskulcsomat az éjjeli szekrényemről,a hátsó farmerzsebembe süllyesztettem a telefonom és kimentem a garázsba az autómhoz.Beültem,bekötöttem magam,kijártam az útra és indultam is Hercegnőmhöz.Úgy húsz perc múlva leparkoltam előttük,odamentem az ajtóhoz és becsengettem.

-Nyitva van,gyere!-hallottam meg bentről Hercegnőm hangját.Benyitottam és beléptem a házba,majd becsuktam magam után az ajtót.

-Hol vagy?-kérdeztem már a nappaliban állva.

-Konyha.-jött a válasz a konyhából.Bementem a konyhába és megpillantottam Hercegnőm,ahogy hátal nekem valamit nagyon vizsgálgat,mellesleg csak egy Calvin Klein melltartóban és bugyiban.Érkezésemre felkapta a fejét és elvigyorodott,majd odalépkedett hozzám a mamuszában.

Falling in love [Cameron Dallas]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang