9.

4.1K 178 0
                                    

Rebeca

Tegnap este még beszélgettünk Cameronnal a hotelban,aztán elmentünk sétálni egy parkba.Végül este fél tízkor értem haza,mert Cameron a kocsiban ülve mindig visszahúzott egy-egy csókra.Így csak egy jó alapos fürdés után tíz órakor feküdtem be az ágyba és aludtam el.Fáradtan keltem ki az ágyból reggel.Becsoszogtam a fürdőmbe és elvégeztem a reggeli rutinom,majd kiválasztottam a ruhám.Egy egyszerű farmert,egy szintén egyszerű szürke pólót és egy piros pulcsit,majd melléjük a fekete Vans cipőmet vettem fel.A hajamat kifésültem,sminkként csak szempillaspirált tettem fel.Bepakoltam a táskámba és lementem a konyhába,ahol apát és Jasont találtam.

-Jó reggelt!-köszöntöttek egyszerre.

-Nektek is.-köszöntöttem én is őket és öntöttem magamnak kávét egy csészébe,majd leültem a konyhapulthoz és elkezdtem úgy keserűn inni a kávét.

-Cukrot vagy tejet nem teszel bele?-kérdezte apa a két dolgot felém nyújtva.

-Nem,mert fáradt vagyok.-nyöszörögtem.

-Csak nem Cameron lefárasztott este?-röhögött Jason teli szájjal.

-Nem te hülye!-mérgesen pillantottam rá,majd lehúztam az utolsó korty kávét is és felrohantam a szobámba fogat mosni.Miután a fog mosással is kész voltam,a vállamra kaptam a táskám,zsebembe süllyesztettem a telefonom és megint lerohantam a földszintre.Adtam apának és Jasonnek még egy puszit és elindultam a suliba.Az iskolától nem messze elhalad mellettem két nálam fiatalabb lány.Annyit elcsíptem a beszélgetésükből,hogy a nevemet említették (pedig nem is ismertem őket) és egy "de szerencsés"-et.Oké,fura volt.A suli kapuját átlépve és a suli épületéhez közeledve sokszor hallottam a nevem és több tekintetett éreztem magamon.Amikor a lépcsőhöz értem és leültem rá,Kelly ugrott mellém.

-Na,milyen volt az este?-kérdezte vigyorogva.

-Nagyon jó.Helikoptereztünk,aztán egy hotelban vacsoráztunk és utána egy parkban sétálgattunk.-meséltem izgatottan a tegnap délutánomat és estémet.Megint elöntött a a boldogság és szeretett,amit Camerontól kapok.

-Ezt eddig is tudtam,de én másra gondoltam.-rám kacsintott egyet,amit teljesen nem értettem mire akar vele menni.

-Szívtál valamit,hogy kacsintgatsz?-röhögtem fel.-És honnan tudod ezeket?Nem is meséltem még.

-Nem szívtam semmit sem és Cameron tett fel egy videót,ami a közös képeitekből áll.

-Komolyan?-kérdeztem ledöbbenve.Cameron nem említett semmilyen videót,de már értem miért kellett neki az a sok kép...

-Aha,nézd.-elővette a telefonját,nyomkodott rajta valamit és már indult is a videó.A videóban szinte minden képünk benne volt és egy lassú szerelmes dal ment alatta.A videó végénél könnyes szemekkel néztem Kelly-re.-Na,mik ezek a könnyek?

-Annyira cuki.-bőgtem el magam és a vállára hajtottam a fejem.Abban a másodpercben megszólalt megszólalt a csengő.Letörölgettem a könnyeimet és Kelly-vel együtt bementünk a kémia terembe.Leültem a helyemre David mellé,aki már ott ült.

-Gratulálok!-mosolygott rám.

-Köszönöm.-mosolyogtam vissza rá.-Láttad a videót?

-Aha,cukik vagytok együtt.-válaszolt.Ekkor belépett az osztályba a tanárunk és kezdetét vette a legunalmasabb óra,a kémia.

-Szuper,most nincs későnk.-nézett rám unottan.

-Higgye el,hogy szívesen lennék én is máshol,de nem lehetek.-lebiggyesztettem a számat ránézve.

Falling in love [Cameron Dallas]Where stories live. Discover now