15.

3.1K 135 27
                                    

Rebeca

...és Ginát mindkettőt tetőtől talpig lisztesen,miközben nevettek.Érkezésemre rám kapták a fejüket és mindkettőjük elmosolyodott.

-Sziasztok!-köszöntem nekik mosolyogva.

-Szia.-mosolygott rám Gina.

-Szia Hercegnőm.-jött oda hozzám Cameron.Amint odaért meg akart ölelni,de mellkasára tettem a kezeimet és eltoltam magamtól.Elvigyorodott,majd egy másodperc alatt leszedte a kezeimet a mellkasáról és magához rántott.-Nem menekülsz Szépségem!

-De lisztes vagy.-nyögtem és próbáltam szabadulni a kezei közül,amik a derekamnál szorosan tartottak.Így nem tudtam szabadulni.

-Alattam nyögdécselj majd az ágyban,ne itt.-kacsintott rám és én nem tudtam elhinni,hogy az anyukája előtt is tud ilyen lenni.

-Gina.Rászólnál a fiadra?Néha megijeszt a perverz beszólásaival.-ártatlanul néztem Cameron válla felett Ginára.

-Sajnálom,de nem szólhatok bele a felnőtt fiam életébe.-rázta meg a fejét nagyot mosolyogva és a szobák felé vette az irányt,gondolom a fürdőbe igyekezett.

-Most már nem szabadulsz!-még közelebb húzott magához,a derekamról a kezei az oldalamra siklottak fel,nyaka köré fontam a kezeimet,Cameron közelebb hajolt és a végül megcsókolt.

-Jaj,de édesek vagytok!-szólalt meg mellettünk nem messze Gine,amire ránéztünk.

-Tudom anya.-vigyorgott az anyukájára Cameron,majd egy utolsó puszit nyomott az ajkaimra.A kezeibe nyomtam a kis táskát,amit csak furán nézett.-Mi van benne Drágám?

-Nyisd ki és megtudod.-mosolyogtamra.Szétnyitotta a táskát és kivette az egyik pólót.

-Azt hiszem ez a tiéd.-adta a kezembe a magamnak szánt pólót,majd kivette a másikat is és a táskát a földre tette.

-Na,tetszik?-kérdeztem.

-Persze.Köszönöm.-ölelt magához szorosan,így nem csak az oldalam volt lisztes,hanem már szinte mindenem.

-Nincs mit.Most viszont engedj el,lisztes lettem.-morogtam a mellkasába.

-Tudom.-nevetett fel és elengedett.

-Én most mentem gyerekek.-szólt közbe Gina,majd odajött hozzánk.Cameront homlokon puszilta,engem pedig megölelt.-Aztán halkan.-kacsintott ránk és elindult a kijárat felé.

-Azok leszünk.-szólt utána Cameron,amire hallottunk egy halk nevetést és egy ajtó becsukódást,vagyis Gina elment.

-Egyébként miért voltatok lisztesek?-kérdeztem,miközben a hajába túrtam,amire elmosolyodott.

-Nézd meg a sütőt,én meg addig átöltözök.-és elindult a szobája felé.

-Oké.-odaballagtam a sütőhöz és leguggoltam elé,majd bekukucskáltam.Süti sült benne.Felálltam és körül néztem.A föld lisztes volt és még a konyhapult is.Gyorsan letakarítottam a a pultot és nem tudtam mit csináljak után,ezért bementem Cameron szobájába.A fürdőből a zuhany hangja hallatszott,szóval Cameron fürdik.Leültem az ágya szélére,hátra feküdtem és behunytam a szemem.Néhány perccel később már nagyon álmos lettem és az álomvilága magával ragadott...

Cameron ágyában ébredtem.Felültem és egy nagyot nyújtózkodva felálltam,majd kisétáltam a konyhába,ahol nem volt senki.Tovább sétáltam a nappaliba,ahol Cameron ölében kb.egy öt éves kisfiú ült és a tv-ben valami mesét néztek.Nem messze tőlük úgy egy tizenöt éves lány ült,aki a telefonját nyomkodta.Nagyon hasonlított a 15 éves énemre.A haja,a szemei,az arca,a testalkata.Mindene.Előrébb léptem,amire mind a hárman rám kapták a tekintetüket és elmosolyodtak.

Falling in love [Cameron Dallas]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang