Cameron
Két nap telt el Hercegnőm féltékenykedése óta,ami azért nagyon cuki volt.És ma vagyunk egy hete együtt.Jelenleg a fiúkkal hülyülünk nálam.
-Mi van máma Cameron?-vigyorgott rám Nash.
-Szombat és ma vagyunk egy hetesek Becával.-válaszoltam.
-És felhívtad vagy valami?-szólalt meg mellettem Shawn.
-Nem,mert nem tudom,hogy ő ezt hogyan szokta ünnepelni vagy ilyesmi.-magyaráztam.
-Akkor hívd fel.-csatlakozott be Taylor is.-A nők pedig imádják,ha az ilyen kisebb dolgok is eszedbe jutnak.
-Ez így igaz.-bólintott Jack J.
-Hívd már fel.-kiabálta a fülembe röhögve Nash.
-Jól van na.-elővettem a telefonom a zsebemből és tárcsáztam Hercegnőmet,de foglaltat jelzett.Egymás után még kétszer megpróbáltam,de akkor is foglalt volt.
-Na?-kérdezte Jack G.
-Foglalt.-tettem vissza a zsebembe a készüléket.
-Szívás.-húzta el a száját Johnson és abban a percben megszólalt a telefonom.Elővettem megint és Hercegnőm neve villogott a képernyőn,egyből felvettem.
-Szia Cicababa.-köszöntem bele a telefonba.
-Szia.-köszönt ő is.
-Boldog egy hetes fordulót.
-Mi van?-kérdezte és lehetett hallani,hogy meglepődött.
-Ma vagyunk egy hete együtt.
-Ú,nagyon sajnálom,de elfelejtettem.Tudom,hogy most rémes barátnőnek tartasz.-hadarta el és hangja olyan lett,mint aki mindjárt el sírja magát.
-Nem tartalak rémes barátnőnek,mert elfelejtetted.-nyugtattam meg.
-De az vagyok.Én mindent elrontok.-sírta el magát.
-Ezt hogy érted?-álltam fel.
-Hosszú lenne elmesélni.-szipogott a telefonba.
-Átmenjek?-kérdeztem.
-Nem vagyok otthon.
-Akkor hol vagy?
-Valahol a parton.
-Pontosabban nem lehetne?
-Igazából nem tudom,hogy hol vagyok.
-Akkor megkereslek,oké?
-Tőlem,de jobb lenne mindenkinek,ha eltűnnék.
-Ne mondj ilyeneket.Megkereslek és elmeséled mi volt.
-Rendben.Akkor szia.-és letette.
-Irány a part fiúk!-néztem rájuk.
-Miért?-vonta fel a szemöldökét Carter.
-Mert Beca is ott van.-eltettem a telefont.
-És oda miért kellünk mi?-állt fel Nash.
-Meg kéne keresni,mert eltévedt és valami baja van.
-Akkor induljunk.-pattant fel Shawn és a többiek is.Kimentünk Nash és az én autómhoz,majd beültünk és elindultunk a partra.Az egész utat végig idegeskedtem,mert féltem,hogy valami történik vele vagy ő csinál valamit magával.Nélküle én sem élném túl.Úgy egy óra alatt ott is voltunk a parton.Kiszálltunk az autókhoz és körül néztünk,de nem láttuk őt.
-Akkor most merre?-kérdezte Matt.
-Váljunk szét és keressük meg.-tanácsolta Aaron.
-Rendeben.-bólintottam és elindultam a sziklák felé.Úgy tizenöt perc alatt végig jártam az egész sziklást és már csak egy szirt volt,ahol megpillantottam egy hosszú barna hajú lányt,ahogy lelógatja a lábait a szirten.Szépen csendben odasétáltam mögé és a vállára tettem a kezeimet.
-Cameron.-suttogta alig hallhatóan és felnézett rám.A szemei kisírtak voltak és lefelé gördült a szája.
-Mesélj Hercegnőm.-ültem le mellé.A vállamra hajtotta a fejét és én átkaroltam a vállát.
-Összevesztem Kelly-vel,mert látott Max-szel beszélni délelőtt.Féltékeny volt.Pedig neki ott van a barátja és te itt vagy nekem.-szipogott a vállamon.
-Jaj,Drágám.Ne szomorkodj,ki fogtok békülni.-simogattam meg a hátát.
-Ez biztos?-nézett rám szomorúan.
-Hát én nem vagyok lány és nem értek az ilyen csajos veszekedésekhez,de amilyen jó barátnők vagytok biztos.-mosolyogtam rá.
-Köszönöm,hogy vagy nekem.-ölelt meg.
-Ez csak természetes.-öleltem vissza és ekkor vettem csak észre,hogy az én pulcsim van rajta.
-Nagyon szeretlek.-morogta a mellkasomba.
-Én is téged.-suttogtam a fülébe.-Egyébként tetszik a pulcsid.
-Megnyugtatott az illatod.-tolt el magától és rám mosolygott.-Ha kell visszaadom.
-Nem kell,mert rajtad jobban áll.-kacsintottam rá,amin kuncogott egyet.
-Szeretlek.-mondta a szemembe nézve.
-Én is téged.-öleltem magamhoz és így ültünk még néhány percig,míg nem a fiúk megzavartak minket.Gyorsan haza vittem őket és Becát is.Hercegnőm viszont annyira cukin megkért,hogy aludjak nála.Végül meggyőzött és ott aludtam nála...
*******************************
Itt a 13.rész is :)
És ha tetszett a rész,akkor jöhetnek rá a vote-k és a komik ;)
VOCÊ ESTÁ LENDO
Falling in love [Cameron Dallas]
Fanfic"-Nagyon szeretlek Cameron.-fogtam két kezem közé az arcát,majd lehúztam magamhoz egy csókra. -Én annál is jobban.-nyomott a számra egy újabb csókot,majd elhúzodott tőlem,a fülem mögé tűrt egy tincset és a szemembe nézett.-El sem tudod hinni,hogy én...