21.

2.8K 141 20
                                    

Rebeca

Kicsengettek az utolsó órámról is végre.Csütörtök van és muszáj volt jönnöm suliba.A tanáraim meglepődtek,amikor meglátták a bekötőzött kezeimet.Az osztálytársaim és a többi diák nem kérdezett semmit sem,mert tudták,hogy mi történt.Kelly-vel nem beszéltem hétfő óta.Kerül engem,pedig nem tettem ellene semmi rosszat,legalábbis én nem tudok róla.Kimentem a teremből és a szekrényemhez siettem.Betettem a cuccaimat és indultam haza.Kiértem az iskola épületéből a távolból megláttam egy túl ismerős autót.Ahogy egyre közeledtem az autóhoz már biztos voltam benne,hogy az Cameroné.Amint kiléptem a kapun az ott álló személyeket is megpillantottam.Ott állt Cameron,Kelly,Matt,Nash és Shawn.Cameron és Kelly eléggé közel egymáshoz beszélgettek.A fiún kicsit sem látszott,hogy megviselte a szakítás.Lehetséges,hogy ők titokban együtt vannak?A legjobb barátnőm komolyan ezt csinálja a hátam mögött?Hihetetlen.Amire észbe kaptam a könnyek folytak le az arcomon és nagy léptekben siettem haza.

-Rebeca!-hallottam mögülem egy ismerős hangot.Szerencsére nem Cameron volt,ő észre sem vett.

-Shawn.-fordultam meg a fiúhoz,amikor odaért hozzám.

-Jaj,ne sírj.-két keze közé fogta az arcomat és hüvelyujjával törölgette le a könnyeimet.

-Nyugtass meg,hogy nincsenek együtt.-mellkasába fúrtam az arcomat és ott sírtam tovább.

-Nincsenek együtt.-simogatta a hátam.

-Akkor mit keres itt?-szipogtam.

-Nem tudom.-rázta meg a fejét.-Ne sírj miatta,nem éri meg!

-Elkísérsz haza?-kérdeztem,miután összeszedtem magam.

-Persze.-mosolygott rám.Haza felé sétálva beszélgettünk.Megtudtam,hogy Cameron szombaton megy egy tv stúdióba,ahol felvesznek egy talk show-t,ami aztán jövő héten szerdán fog adásba kerülni.Fél úton járhatunk,amikor Ally jött velünk szembe.

-Sziasztok.-jött oda hozzánk és megölelt engem.-Hallottam,hogy mi volt Cameronnal.Nagyon sajnálom.

-Ilyen az élet.-vontam meg a vállam szomorúan.

-Hát igen.-bólogatott egyetértően.

-Egyébként te mi járatban erre felé?Nem szoktalak erre látni.-mondtam.

-Mert nem szoktam erre jönni.-nevetett fel.-Anyuhoz megyek be a közeli suliba.Ő a suliorvos,talán ismered is.

-Á,igen.Bonninak hívják,ugye?

-Igen.-bólintott.-Na,de nekem mennem kell.

-Nekünk is mennünk kellene.

-Várjatok még!-mondta és Shawn felé fordult,aki egészen eddig csendben volt.-Shawn csinálsz velem egy képet?

-Persze.-mosolygott a fiú.Amíg ők megcsinálták a képet,én félre álltam.A hátsó zsebemben a telefonom megrezzent,vagyis üzenetem érkezett.Elővettem a készüléket és megnyitottam az üzenetet.Ismeretlen számtól kaptam és semmi szöveggel,csak egy csatolt fájlal.A fájlt megnyitottam és teljesen ledöbbentem.Miért történik ez velem?A képen Cameron és Kelly szerepelt a fiú autója előtt.A lány háttal állt a fotó készítőjének és tisztán látszott,hogy csókolóznak.

-Ez nem lehet.-suttogtam magam elé.Hirtelen Shawn lépett elém,Ally már rég a suli felé tartott.

-Mi történt?-fürkészte az arcomat.Csak odaadtam neki a telefont,hogy megtudja nézni.-Az ott Kelly?

-Az.-bólintottam lemondóan és szomorúan.

-Én már nem tudok semmit sem mondani.-rázta meg a fejét és visszaadta a telefont.

-Gyere,menjünk.-biccentettem a házunk irányába.Néma csendben sétáltunk egészen hazáig.Shawn nem szólt egy szót sem,ahogy én sem.Gondolkoztam azon,hogy miért is hittem Cameronnak,amikor azt mondta,hogy szeret.Hittem minden egyes szép szavának,amit nem kellett volna.Igazából én vagyok a hibás.Túl hiszékeny voltam.Ha nem akartam volna boldog lenni,akkor nem történt volna meg mind ez.Pedig én tiszta szívemből szeretem Cameront még most is.Minden rossz után tudom szeretni őt.Képtelen vagyok kiverni a fejemből és a szívemből sem.

-Hol a francban voltál?-kérdezte Jason,amikor a ház elé értünk.-Már el kellett volna indulnunk a pszichológushoz.

-Kyrához?-csillant fel Shawn szeme.

-Igen,hozzá.-válaszolt helyettem is Jason.

-Veletek mehetek?

-Persze.-mosolyogtam rá.

-Nekem mindegy,csak üljetek már be és menjünk.-sürgetett minket Jason.Beültem az anyósülésre,Shawn a hátsóülésre,Jason pedig vezetett.Kyra magánrendelőjébe mentünk,ami a városban van.Hamar oda is értünk és miután megbeszéltük Jasonnel,hogy ő kint megvár minket kint,bementünk Shawnnal.Azt viszont nem tudom,hogy ő mit akar ott bent és sejtésem sincs.Bementünk a rendelőbe és pár perccel később be is mehettem Kyrához,ahol rengeteget beszélgettünk.Átbeszéltük a mai napot is és végül arra jutottam,hogy el kellene felejtenem Cameront.

-Ott hagytam a telefonomat a széken.-szólalt meg Shawn,amikor már majdnem kiléptünk a rendelőből.-Visszamegyek érte,addig csak menj az autóhoz.

-Oké.-kiléptem az ajtón és ott hagytam Shawnt.Jason autójához siettem,majd beszálltam amikor odaértem.

-Shawn hol van?-kérdezte Jason,amikor Shawnt nem találta az autóban.

-Egy perc és itt lesz.-mondtam.Néhány perccel később Shawn ült be az autóba nagy vigyorral az arcán.-Mi ez a nagy vigyor Mendes?-fordultam hátra hozzá.

-Megszereztem Kyra számát.-vigyorra egyre nagyobb lett.

-Jaj,de szuper.-tapsikoltam.

-Az.-ezek után elindultunk haza,de előtte kitettük Shawnt Cameron házától nem messze.Jobb lesz nekem,hogy távol tartom magamat tőle...Haza mentünk Jasonnel és megnéztünk néhány filmet.Majd fáradtan,zuhanyzás után feküdtem be az ágyba és aludtam el.

Cameron

Azért voltam ott a sulinál és beszélgettem Kelly-vel,mert megkértem,hogy valahogy segítsen nekem visszakapni Rebecát.Vissza szeretném őt kapni,nem tudok nélküle élni.Amikor visszajöttünk a házamba a fiúkkal úgy éreztem,hogy valamit elfelejtettem.Aztán több,mint egy órával később Shawn lépett be a házba és akkor rájöttem,hogy őt felejtettem el.

-Ugye rájöttetek,hogy ott hagytatok?-fonta össze maga előtt a kezeit.

-Igen.-röhögött fel Nash.

-Nem baj.Így legalább beszéltem Becával és megszereztem Kyra számát.-ülte le mellé a kanapéra.

-Beszéltél vele?-néztem Shawnra.

-Igen és gratulálok,hogy megint elcseszted.-mondta gúnyosan.

-Megint mit csináltam?-hajtottam hátra a fejem és a plafont kezdtem el bámulni.

-Valaki küldött Becának egy olyan képet,amin csókolózol Kelly-vel.-válaszolta.

-Mi van?-néztem rá kikerekedett szemekkel.-Nem is csókolóztam Kelly-vel.

-Pedig a képen nagyon úgy látszik.

-Hát ez szívás.-húzta el a száját Matt és én egyetértően bólogattam.Tudom,hogy én rontottam el és sajnálom is.Jóvá akarom tenni és jóvá is fogom tenni.

**********************************

Itt az új rész.

Megszeretném kérni az én drága barátnőimet,hogy legközelebb kommentben ne lőjék le poént.Köszönöm. :D

Várjátok ki mi lesz ez után. ;)

Remélem tetszett ez a rész!

És kérlek titeket,hogy kommentben írjátok le a véleményeteket.Köszönöm!


Falling in love [Cameron Dallas]Onde histórias criam vida. Descubra agora