26.

2.6K 144 10
                                    

Rebeca

-Ezzel valami nincs rendben.-mutatott rám Merci,amikor vele és Jennával kifelé tartottam a suliból.Egész nap vigyorogtam és nevettem,ami mostanában nálam nem volt megszokott.

-Egyet értek.-bólintott Jenna.Ekkor megpillantottam Cameront,aki az autónak támaszkodva nézelődött.Odafutottam hozzá,majd ráugrottam.

-Ennyire hiányoztam?-kérdezte és még szorosabban magához ölelt.

-El sem hiszed,hogy mennyire.-néztem rá,miközben a nyaka köré fontam a kezemet.

-Még mindig nagyon sajnálom.-tűrt el egy tincset az arcomból.-Hülye voltam,amikor elhagytalak.

-Az igaz,hogy hülye voltál.-nevettem fel.-De én így szeretlek.El kell,hogy fogadjalak a hibáiddal együtt.

-Annyira szeretlek.-hajolt közelebb,de mielőtt megcsókolhatott volna a hátunk "köhögést" hallottunk.Saját lábamra álltam,majd megfordultam.

-Szóval Dallas miatt vagy ennyire jókedvű.-mondta Merci.

-Igen.-nevettem fel.

-Drágám,indulhatnánk?-szólalt meg Cameron a hátam mögül.

-Persze.-elköszöntünk a csajoktól, majd beszálltunk az autóba és elindultunk Cameron háza felé.

-A fiúk várnak már.-mondta már fél úton Cameron.

-De jó,régen láttam őket.-mosolyogtam.

-Igen.-bólogatott.Egészen a házáig csendben voltunk.Majd amikor leparkoltunk a ház előtt,kiszálltunk az autóból és bementünk.

-Megjöttünk!-kiabálta Cameron.

-Nappaliban vagyunk és halljuk.-jött a válasz.

-Gyere Hercegnő.-Cameron megfogta a kezem és úgy bementünk a nappaliba.

-Sziasztok.-mosolyogtam végig rajtuk és letettem a táskám a kanapé mellé.

-Szia.-vigyorgott mind rám.

-Menjetek arrébb.-ült be Cameron Carter és Matt közé a kanapén,majd az ölébe húzott.-Szeretlek.-suttogta hátulról a fülembe.

-Én is téged.-odafordultam hozzá és adtam egy puszit az arcára.

-Juj,de cuki.-nyávogott Nash.

-Mindjárt elolvadok.-folytatta Taylor.Csak elnevettem magam és Cameron nyakába fúrtam az arcomat.A fiú az egyik kezét a combomra tette,a másikkal pedig simogatta a hátam.

Cameron

Simogattam a hátát,ő pedig csak szuszogott a nyakamba.Hirtelen felkapta a fejét és körülnézett.

-Innen hiányzik valaki.-állapította meg.

-Igen,Shawn,mert este Kyrával találkoznak.-magyarázta neki Carter.

-Ó,basszus!Elfelejtettem Kyrához menni.-fogta a fejét Beca,majd leguggolt a táskája elé és kikereste belőle a telefonját.

-Kit hívsz?-érdeklődtem.

-Kyrát.-válaszolta egyszerűen és a füléhez emelte a telefont.-Szia.Értem.Rendben.Semmi baj.Sok sikert a randihoz.A többi fiútól tudom.Igen,újra együtt.Nem tudom,ezt apával is meg kellene beszélnem.Oké,oké.Szia.-azzal letette és a készüléket visszadobta a táskába.Visszajött hozzám és az ölembe ült.Közelebb hajolt és elvigyorodott.

-Mit szeretnél Cica?-tettem a derekára a kezem.

-Ma már csak a tiéd vagyok.

-Hm...-hümmögtem,miközben egyre nagyobb lett a vigyorom.

-Csak ne itt!-tiltakoztak a fiúk.

-Shawn hív,csöndbe maradni.-szólalt meg Nash,majd fogadta a hívást és kihangosította.

-Kék vagy zöld vagy piros?-hadarta el Shawn semmi köszönés nélkül.

-Neked is szia Shawn.-röhögtem.

-Mondom,hogy zöld vagy piros vagy kék?-kérdezte megint.

-Kék.-szólt a telefonba Beca.

-Köszi Rebeca.-nevetett fel Shawn.-Mi van veled?Izgulsz a holnapi bálod miatt?

-Miért izgulnék?Az csak egy bál lesz,semmi komoly.-magyarázta,miközben a kezeivel össze-vissza hadonászott.Milyen bálról beszélnek ezek?

-Értem.Párod van már?

-Nincs.Max-et visszamondtam ma.-motyogta zavartan maga elé.

-Értem én.Nekem most mennem kell.Sziasztok.

-Szia.-köszöntünk el tőle.

-Milyen bálról beszéltettek?-kérdezte Jack J.

-Bál lesz holnap a suliban.-vonta meg a vállát és felállt az ölemből.-Mennem kell.

-Ne.-álltam elé és megfogtam a kezeit.

-De,megyek.Aztán majd találkozunk.

-Rendben.-hajtottam le a fejem.Felvette a táskáját a hátára és elém lépett.Felemelte a fejemet és megcsókolt.

-Mi is itt vagyunk.-röhögtek a fiúk.

-Így jártattok.-vontam meg a vállam és Beca gyönyörű,zöld szemeibe néztem.

-Majd találkozunk.-adott egy puszit a számra és elindult az ajtó felé.

-Várj,elviszlek haza.-kiabáltam utána.

-Nem kell.Sziasztok!-kiabálta vissza,majd kilépett a házból.

-Csak én vettem észre,hogy amint a bált említettük fura lett?-vonta fel a szemöldökét Gilinsky.

-Igen,fura lett.-bólogattam és visszaültem a helyemre.

-Beszélgess majd el vele.-tanácsolta a mellettem ülő Matt.

-Az lesz.-túrtam a hajamba.


*****************************************************************

Béna lett,tudom.És még rövid is.Sajnálom.

Remélem attól még tetszett.És kérlek titeket írjátok meg a véleményeteket.Köszönöm! :)

Falling in love [Cameron Dallas]Where stories live. Discover now