Cameron
Az éjszaka nem aludtam egy percet sem,Angyalkámon járt az agyam.Tegnap nagyon dögös volt abban a lila bikiniben.Éjjel ugyebár nem tudtam aludni és rákerestem netten Beca anyukájára.Megértettem,hogy honnan örökölte Beca a szépségét,mert az anyukája is gyönyörű volt.Találtam olyan képeket is,amin Angyalkám is rajta volt még,amikor nagyon kicsi volt.Lementettem a telefonomra pár közös képet róluk és azt is,mikor én és Angyalkám ölelkezünk az iskola előtt.Reggel úgy nyolc óra felé készítettem reggelit magamnak és lefeküdtem a kanapéra.Bekapcsoltam a tévét és elkezdtem nézni a Tom & Jerry-t,mert nem ment semmi érdekesebb.A tévézés sem kötött le nagyon,ezért írtam a fiúknak,hogy jöjjenek át.Na,de ők sem tudtak átjönni.Szuper,mondhatom!Bementem a fürdőbe,letusoltam,megmostam a fogam,megcsináltam a hajam (nem készültem sehova sem menni,csak úgy megcsináltam.Felvettem egy Calvin Klein boxert és befeküdtem az ágyba,próbáltam aludni kevés sikerrel.Egy óra forgolódás és normális alvópóz keresése utána meguntam az egészet,hagytam a francba.Elvettem az éjjeliszekrényről a telefonom és írtam az én Angyalkámnak,mert nagyon hiányzott.
Me:Szia.Nem tudok aludni és gondoltam beszélgethetnénk mielőtt átjössz.
Rebeca:Tudod mit nem adnék én most 5 perc alvásért?Egész éjjel nem aludtam,mert az egyetemen járt az eszem!És még te vagy fent akadva azon,hogy fél tízkor nem tudsz aludni?!
Me:Ó!Most a Kisasszony bunkózik?Egyébként neked is jó reggelt,ágyba ne vigyem a reggelit?
Rebeca:Kösz,nem kell,már ettem.Ó Nagy Cameron Dallas bocsánat,hogy bunkóztam veled!
Me:Hm,tetszik ez a név.Szólíthatnál így ezentúl Angyalkám!
Rebeca:Álmodban Alexander,álmodban!
Me:Ez már nem tetszett annyira!
Rebeca:Nem azért csinálok bármit is,hogy neked az tetszen!
Me:Váltsunk témát,mert így nem jutunk semmire sem!
Rebeca:Nem akartam sehova sem kilyukadni,de így én nyertem Dallas...Muhahaha!
Me:Idáig hallottam a gonosz röhögésed!
Rebeca:Remélem meg is siketültél.Mennem kell öltözni.Szia!
Me:Ruha nélkül jobban tetszenél.Szia!
Erre nem írt vissza,de tudtam,hogy elolvasta és jót nevetett.Én is elmosolyodtam a saját hülyeségemen és elkezdtem öltözni.Felvettem egy rövidnadrágot és egy fehér pólót.Elmentem egy közeli virágboltba és csináltattam 20 szál rózsából egy csokrot.Azt kifizettem és otthon pedig beletettem vízbe.
Rebeca
Cameron utolsó üzenetére nem válaszoltam,helyette elkezdtem öltözni.Igazából nem tutam mit vegyek fel,mert ez egy sima körbevezetés lesz.Így felvettem egy világos kék térd nadrágot és egy rózsaszínű atlétát.Egy kis táskába beledobtam a telefonom,zsepit,pénzt és a személyimet.A kezembe vettem a levelet,ami az egyetemtől jött és lementem a nappaliba.Apa ott várt lent,mert ő visz el,aztán majd ő jön értem.
-Az én kislányom felnőtt!-jött oda hozzám apa és megölelt.
-Már a tizennyolcadik szülinapomkor felnőtt lettem!-mondtam miközben sétáltunk ki a házból.
-Tudom.Akkor is az én kicsi lányom maradsz,ha megházasodsz!-beültünk az autóba és indultunk az egyetemre.
-Az még soká lesz!
أنت تقرأ
Falling in love [Cameron Dallas]
أدب الهواة"-Nagyon szeretlek Cameron.-fogtam két kezem közé az arcát,majd lehúztam magamhoz egy csókra. -Én annál is jobban.-nyomott a számra egy újabb csókot,majd elhúzodott tőlem,a fülem mögé tűrt egy tincset és a szemembe nézett.-El sem tudod hinni,hogy én...