Rebeca
Ötödik hónap.
Már reggel korán fent voltam,mert a pici többször is rúgott és nem tudtam visszaaludni.Felöltöztem és kimentem a konyhába reggelizni.Ekkor két kar fonódott a pocakom köré.
-El sem hiszem,hogy már ilyen nagy a mi hercegnőnk.-suttogta a fülembe,mire csak hümmögtem egyet.Maga felé fordított és elmosolyodott.-Jó reggelt,Szívem!-még mindig nem válaszoltam semmit sem.Elvigyorodott,majd közelebb hajolt és megcsókolt,de nem csókoltam vissza.Elhúzódott,majd furcsán nézett rám.-Mi a baj?
-Ez.-elővettem a telefonomat a zsebemből és megmutattam neki azt a képet.
-Megtudom magyarázni!Az úgy volt,ho...-ekkor a szavába vágtam.
-Nem kell semmit sem megmagyarázni,Cameron.-ráztam meg a fejem és eltettem a telefont,majd eltoltam magamtól és besétáltam a szobába,ahova Cam követett.Elővettem egy sporttáskát a szekrény aljáról és el kezdtem belepakolni a pólóimat.De amint a táskába tettem egyet,Cameron visszatette a szekrénybe.Így ment úgy három percig,amikor aztán megszólalt.
-Nem mész te sehova sem!-szólt rám.
-De elmegyek.-pakoltam tovább a cuccaimat.Egyszer csak megfogta a csuklómnál mindkét kezem és szemembe nézett.
-Te maradsz,én megyek.-leültetett az ágy szélére,a ruháimat visszatette a szekrénybe és az övét kezdte el belepakolni a táskába.Amint kész lett vele,felém fordult és ekkor el kezdtem sírni.-Ne sírj.-odajött hozzám és letörölte a könnyeimet.-Elrontottam,ezért elmegyek.Így lesz a legjobb.-felkapta a táskát,majd kiment a szobából.Utána mentem,a bejárati ajtónál a elkaptam a csuklóját és visszahúztam magamhoz.Szorosan magamhoz öleltem és megint sírni kezdtem.Letette a táskát a földre és simogatni kezdte a hátamat.Néhány perccel később eltolt magától,majd a nappaliba mentünk és leültünk a kanapéra.
-Ugye meg fogsz látogatni minket?-szipogtam.
-Persze.-mosolygott rám.-A vizsgálatokon is ott leszek,meg a szülésnél is.
-És utána mi lesz?-néztem a szemébe.
-Nem tudom.-rázta a fejét.
*****
Miután Cameron elment,áthívtam magamhoz Mercit és Kyrát.Elmeséltem nekik mindent.
-Cameron egy szemét dög!-mondta Merci,amint befejeztem a mesélést.
-Az.-értett vele egyet Kyra.-De nyugi,minden rendben lesz.
-Vagy,ha mégse,akkor megverem.-vigyorgott Merci.
-Megverjük.-helyesbített Kyra.Még úgy fél órát beszélgettünk,aztán ők is elmentek.
*****
Délután három óra körül lehetett,amikor csengettek.Odasiettem az ajtó és kinyitottam.Kevinnel találtam magam szemben.
-Szia.-mosolyodott el.
-Szia,gyere be.-bementünk a nappaliba és leültünk a kanapéra.
-Na,szóval Merci mesélte,hogy mi történt.Ezért átjöttem,hogy felvidítsalak.
-Nehéz lesz.-nevettem fel halkan.
-Én akkor is megpróbálom.-válaszolta.
-Rendben.-bólintottam.-Akkor mit csináljunk?
-Nézzünk filmet.-bekapcsoltuk a tévét és valami filmet kerestünk.Az egyik csatornán épp a Transformers harmadik része ment,így el kezdtük azt nézni.
*****
A film a vége felé járhatott,amikor Kevin átkarolta a vállam és közelebb húzott magához.Felpillantottam rá és ekkor rám nézett.
-Ennyire érdekes vagyok?-nevetett.Nem válaszoltam semmi,inkább tovább figyeltem a filmre.Optimus fővezér épp Megatronnal harcolt,amikor Kevin az állam alá nyúlt.Belenéztem a szemeibe,ő is az enyémekbe.Néhány másodperc szemezés után megcsókolt.Én pedig visszacsókoltam.
***********************************
Szijjasztok!😄
Megjöttem egy új résszel.Remélem tetszik és nem szeditek le a fejem a vége miatt.Bevallom,hogy nekem tetszik a Rebin (Rebeca+Kevin) páros.😊
Írjátok meg kommentben,hogy ti mit gondoltok!😉
És jöhet még egy rész vasárnap vagy hétfőn?😏
KAMU SEDANG MEMBACA
Falling in love [Cameron Dallas]
Fiksi Penggemar"-Nagyon szeretlek Cameron.-fogtam két kezem közé az arcát,majd lehúztam magamhoz egy csókra. -Én annál is jobban.-nyomott a számra egy újabb csókot,majd elhúzodott tőlem,a fülem mögé tűrt egy tincset és a szemembe nézett.-El sem tudod hinni,hogy én...