2/10.

1.4K 72 18
                                    

LA Star News

Rebeca Hunter-Dallas életet adott Cameron Dallas-sal közös gyermekének-fotó!

Június 23-án világra jött Rebeca Hunter-Dallas és Cameron Dallas első közös gyermeke.

A nagymama,Gina Dallas osztotta meg először az örömhírt.

,,Nagymama lettem!😭"-írta Gina a Twitteren.

Utána az apuka következett:

,,3367 grammal és 52 centivel látta meg a napvilágot az én kis hercegnőm,Laura Eliza nevet kapta.A pici és az anyuka is rendben van.Köszönjük a rengeteg kedves üzenetet!❤"

,,Na,barátom!Készülj fel,a következő egy évben nem fogsz sokat aludni.😉@camerondallas"-viccelődött az újdonsült apukával egyik barátja,Shawn Mendes.

Erre Rebeca egyik barátnője,Mercedes Blakely így válaszolt:

,,@shawnmendes Cameron nem tudja,mire vállalkozott.😂"

Taylor Caniff pedig ezt írta:

,,Gyönyörű a lányod @camerondallas!Az én csajom lesz.😎❤"

A tegnapi nap pedig Rebeca ezt a képet tette ki instagramra:

A tegnapi nap pedig Rebeca ezt a képet tette ki instagramra:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

,,Végre itthon.❤"-írta a kép alá.

Gratulálunk és sok boldogságot,egészséget nekik!:)


----------

szijjasztok❤

nagyon sajnálom,hogy több,mint három hónapig nem volt rész.de az iskola elvette az összes időmet.három tantárgyból elég rosszul állok,szóval bele kell húznom,mert nemsokára itt a félév és nekem az ösztöndíjam is múlik a jegyeimen..

de hoztam nektek egy részt!❤

remélem tetszik és kérlek szépen titeket,hogy írjátok meg a véleményeteket róla!:)

és van egy rossz hírem.ez volt az utolsó rész:( már csak az epilógus van hátra és vége a sztorinak.

de!!

ha kijavítom azt a három jegyet legalább eggyel jobbra,akkor januárban érkezik egy új történet tőlem,amit már régóta tervezek🙈

viszont addig is várom a véleményeteket a részről kommentben és azt is írjátok meg,hogy szerintetek mi lesz az epilógusban😏

a következő részig pedig nagy ölelést küldök mindenkinek,sziasztok😘

2017.11.23;Csütörtök.

Falling in love [Cameron Dallas]Where stories live. Discover now