Rebeca
Két nap telt el azóta,hogy Cameron megcsókolt a szobámban és azóta sem láttam.Nem hívott,nem írt és nem is kereset fel.Sem a fiúk.És én sem kerestem,mert nem tudtam,hogy mi van köztünk.Talán én rontottam el,de biztosra nem tudtam.Az iskolában minden órán csak néztem magam elé (még a törin is,ami a kedvencem) és Cameronon gondolkoztam.A töritanárom egyszer kérdezte meg mi a bajom,még hozzá órán.Kimentünk a folyosóra és elmondtam neki,hogy mi történt.Az egyetlen tanárom,aki megért és ez így volt akkor is.Miután megbeszéltük az egészet és visszamentünk az osztályba.Hagyta,hogy ne figyeljek,mert tudta,hogy úgy is be fogom pótolni.Tényleg Mrs.Curtis a kedvenc tanárom.Talán Kelly segített a legtöbbet.Délutánonként átjött hozzám és filmeztünk,vörösre sírtam a szemeim a vállán és meg is nyugtatott.Miattam hízott,mert csokit,fagyit és egyéb egészségtelen kajával tömtük magunkat és közben nagyon sokat beszélgettünk.Kelly segítségével rájöttem,hogy mérhetetlenül beleszerettem Cameronba.
A mai napot is csak gondolkodással töltöttem.Amikor kiléptem a suliból nagyon meglepődtem.Nem Jason és az autója állt az iskola előtt,hanem Nash és az ő autója.Elmosolyodtam és elkezdtem felé futni.Amikor odaértem hozzá megöleltem.
-Ennyire hiányoztam?-kérdezte,miután elengedtem.
-Igen.Többiek hogy vannak?Ők is itt vannak?-érdeklődtem a többiek iránt,mert nagyon hiányoztak nekem.
-Jól vannak és hiányolnak,ezért is jöttem érted!
-Értem jöttél?Miért utána hova viszel?
-Elviszlek hozzájuk a partra,mivel most ott vannak!
-Rendben.-beültünk az autóba,bekötöttük magunkat és indultunk hozzám.Az egész úton énekeltünk Nashhel.Énekeltünk Justin Biebert,Nicky Minajt,Taylor Swifttet,Selena Gomezt,One Directiont,Aviciit,Jason Derulot,Katy Perryt és még sok mást.Röhögve szálltam ki az autóból és Nashre néztem az ablakon keresztül.-Nem jössz be?
-Megvárlak itt kint,de siess!
-Oké.-azzal ott hagytam és bementem házba.Felsiettem a szobámba.Elővettem a lila bikinim és bokáig érő fejér ruhámat,majd előhalásztam a szekrény aljáról a strandpapucsom,azaz flip-flop papucsot és a fürdőbe mentem.Felvettem a bikinim,majd rávettem a ruhát és belebújtam a papucsba.A tükör elé léptem és lemostam az előző sminkem,csak vízálló szempillaspirált tettem fel.Visszamentem a szobámba és egy strandtáskába beledobtam egy törölközőt,a napszemüvegemet,a naptejet és lecsoszogtam a lépcsőn kezemben a táskámmal.Hagytam egy cetlin üzenetet apának vagy Jasonnak,hogy a fiúkkal leszek és majd jövök,ne aggódjanak értem.Kulcsra zártam a házat,beszálltam Nash mellé és elindultunk.
-Nash,kérdezhetek valamit?-szólaltam meg pár perc után.
-Most kérdeztél,de kérdezz még!
-A többiek alatt Cameront is értetted,ugye?
-Igen.
-Akkor tudok vele beszélni,de jó!
-Azt nem hiszem,mert ott van a barátnője,Grace is.
-Ilyen gyorsan túl lépet?
-Túl akar lépni,de nem tud.Szeret téged!
-Én is szeretem őt!
-Akkor Taylor jól mondta.
-Mit mondott jól?
-Cameron kedden elmondta,hogy megcsókolt és te nem tudtál megszólalni.Meg mondta,hogy tök hülye,mert akkor elrontotta a barátságotokat és ezért nem kereset.Taylor meg minket győzködött,hogy te is érzel valamit Cameron iránt.Mi meg kinevettük,mert azt hittük,hogy részeg.
YOU ARE READING
Falling in love [Cameron Dallas]
Fanfiction"-Nagyon szeretlek Cameron.-fogtam két kezem közé az arcát,majd lehúztam magamhoz egy csókra. -Én annál is jobban.-nyomott a számra egy újabb csókot,majd elhúzodott tőlem,a fülem mögé tűrt egy tincset és a szemembe nézett.-El sem tudod hinni,hogy én...