7.

5.6K 168 6
                                    

Rebeca

Arra ébredtem,hogy csengettek.Cameron nem ébredt fel,így nekem kellett kinyitnom.Kicsoszogtam az ajtóig és kinéztem a kukucskálón.A fiúkat láttam ott,ezért kinyitottam.Egy szőke hajú kislány futott a lábaimnak,akit az ajtótól nem láttam.Megijedt és csak nézett rám.

-Szia.Rebeca vagyok és te biztos Skylynn vagy.-rámosolyogtam és nyomtam egy puszit az arcára.

-Szia.Igen,én vagyok az.Te legalább nem nyávogsz,mint Cameron többi barátnője!-megölelte a lábaimat elég szorosan.

-Öm..köszi.Gyertek be!-hívtam be őket és bementünk a konyhába.

-Asszony kérünk reggelit.-mondta szórakozottan Nash.

-Én nem csinálok neked reggelit,az biztos!-felnevettem.

-Jól van akkor.Bemutatnám a tesómat Hayest!-tolta elém a fiút.

-Szia Rebeca.-köszönt Hayes és nyújtotta a kezét,amit elfogadtam és megráztam.

-Szia.-köszöntem én is.

-Becaaa!-rohant hozzám Skylynn elnyújtva az "a" betűt.-Babázol velem?

-Persze,de előtte felkeltem Cameront!-elindultam Cameron szobájába.Beértem és láttam,hogy hason fekszik.Mellé feküdtem és simogatni kezdtem a hátát.Elmosolyodott és tudtam,hogy fent van már.Kinyitotta a szemét és hátra feküdt,majd magára húzott engem is.

-Jó reggelt Hercegnőm!-rám mosolygott és megcsókolt.

-Neked is Cameron!-eltoltam magamtól.-Fiúk itt vannak és Skylynn is.

-Itt a másik hercegnőm is,szuper!-leszálltam róla és együtt ölelkezve indultunk ki.Fiúk vigyorogva fogadtak minket.

-Na,milyen volt az este?-vigyorgott Matt.

-Nem voltatok viccesek!-mondta halál komolyan Cameron.

-Kinek az ötlete volt?-mutattam végig a fiúkon.

-Taylor!-mutatott az összes fiú az említett fiúra.

-Megfojtunk,ha máskor is ilyet csináltok!-fenyegette őket Cameron.

-Oké!-bólogatott mind.

-Beca,akkor babázol velem?-rángatta a pólóm vagyis Cameron pólóját Skylynn.

-Igen Kincsem!-azzal húzott a nappaliba Skylynn és a kanapén ülve elkezdtünk játszani.

-Játszhatok én is veletek?-jött oda hozzánk Taylor.Skylynn nevetve megütögette mellette lévő helyet,ahol Taylor helyet is foglalt.-Melyik babával vagyok?

-Ezzel.-Skylynn a kezébe nyomott a fiúnak egy kék hajú hercegnő babát.

-Nem lehetek én inkább a barna hajú,ami Beca kezében van?-mutatott a kezemben lévő barna hajú,koronás babára.

-Nem,mert ez az enyém!-kinyújtottam rá a nyelvem és a babát a hátam mögé rejtettem.

-Akkor elveszem!-Taylor elkezdett csikizni.Próbáltam kiszabadulni,de a fiú nem engedett.Skylynn is segíteni próbált,de nem jött össze neki.Amikor Sky megkérdezte,hogy akar-e a szőke Barbie babával lenni,én kaptam az alkalmon és a fiúkhoz futottam a konyhába.Cameron háta mögé bújtam,de ő és a fiúk nem értették az egészet.Taylor is befutott a konyhába és engem keresett,hamar meglettem.Taylor közeledni kezdett,de Cameron megállította.

-Beca,add oda a babát!-mondta Taylor rám nézve.

-Nem adom,hahaha!-nyújtottam megint ki rá a nyelvem.

Falling in love [Cameron Dallas]Where stories live. Discover now