Rebeca
Végig simítottam a ruhámon a kezem és a tükörbe néztem.A hajam be van göndörítve,a sminkem illik a ruhámhoz.Nyílt az ajtó ajtó és apa lépett be rajta.
-Jöhettek hozzád Kicsim.-mondta mosolyogva.
-Máris megyek.-válaszoltam és azzal apa el is tűnt.Felhúztam a lábamra a fekete magassarkúmat és a kezembe vettem a kis,fekete kézitáskámat.Szépen lassan elindultam le a lépcsőn,de amint az utolsó lépcsőfokról leléptem,egy nagy meglepetést láttam ott.Cameront láttam öltönyben,nagy mosollyal az arcán és egy csokor virággal a kezében.Elém lépett és megfogta a szabad kezem.
-Tudom,nem kérdeztem és talán már késő,meg ez így fura is.-kezdett bele.-De lennél a párom a bálodon?
-Igen.-ugrottam a nyakába,vigyázva a virágra.
-Ennek örülők.-simogatta meg a hátam egy kézzel,majd eltolt magától és átnyújtotta a csokrot.
-Köszönöm.-mosolyogtam rá.
-Én köszönöm,hogy vagy nekem.-kezei közé fogta az arcomat,lassan odahajolt hozzám és megcsókolt.Lassan,de szenvedélyesen csókolt.Szipogást hallottam tőlünk nem messze.Mindketten odanéztünk a szipogó apukámra.
-Felnőtt az én kislányom.Olyan szépek vagytok együtt.-sírt.
-Jaj Apu.Ne sírj,mert én is elsírom magam.-Cameron kezébe adtam a virágot,majd odamentem apához és megöleltem.
-De szeretlek.-motyogta a nyakamba.
-Én is téged.-néztem az arcára.
-Felnőttél és már barátod van.Hihetetlen.-nézett Cameronra a vállam felett.-Cameron.Remélem,hogy nem bántod meg többet.
-Nem fogom.Megígérem.-mondta a fiú mögülem.Odasétáltam hozzá és egy puszit nyomtam az arcára.
-Na,menjetek gyerekek.-vette ki apa Cam kezéből a csokrot és az ajtó felé lökdösött minket.
-Azt hittem,hogy szeretsz.-nevettem az ajtó előtt állva.
-Szeretlek,de programom van a tévével.-nevetett fel és becsapta előttünk az ajtót.
-Induljunk,mielőtt megfázol.-Cameron kinyitotta nekem az ajtót és beültem az anyósülésre,majd ő is beült a vezetőülésre.Odanyúlt az övért és bekötött,majd magát is bekötötte.Néma csendben indultunk el az iskolám felé.Rápillantottam.Az útra figyelt komoly arccal,néha pedig elmosolyodott,ami engem is mosolygásra késztetett.
-Jó érzés bámulni Hercegnő?-kérdezte kuncogva,amikor leparkolt a sulinál.
-Nem is bámultalak.-tagadtam.
-Ó,dehogy nem.-nevetett.
-Csak a cuki pofidat néztem.-szálltam volna ki,de Cameron a csuklómnál visszahúzott az autóba.
-Beszélnünk kell.-mondta komoly arccal.
-Miről?-vontam fel a szemöldökömet.
-Tegnap gyorsan elmentél tőlem.Miért volt az?-hajtotta le a fejét.
-Mert sok dolgom volt.-hazudtam.Nem volt jó érzés.
-Ne hazudj!-morogta.
-Oké.-sóhajtottam.-Nem volt igazából semmi olyan dolgom,ami fontosabb lett volna nálad.Csak...nem tudom.Valahogy más lett valami szerda óta köztünk.Te nem érzed ezt?
-Nem szeretsz?-emelte rám a gyönyörű mogyoróbarna szemeit,amik aggódva pillantottak rám.
-De szeretlek!-vágtam rá.
-Erősebb lett.-suttogta.
-Mi?
-A kapcsolatunk.Ezt érzed,nem?-elgondolkoztam és arra jutottam,hogy igaza van.
-De igen.-mosolyogtam rá.
-Szeretlek Rebeca.-nézett rám,majd közelebb hajolt és egy apró puszit adott az arcomra.-Na,de inkább menjünk be.
-Rendben.-bólogattam és a hátsó ülésekre dobtam a táskámat.Mindketten kiszálltunk az autóból és összekulcsoltuk az ujjainkat,majd így sétáltunk el egészen a suli sportcsarnokáig,ahol a bált tartják.Beléptünk az ajtón és azt láttam,hogy lekéstük legalább a bál felét és a diákok épp lassúztak.
-Hölgyem.Felkérhetem egy táncra?-nyújtotta felém a kezét vigyorogva Cameron.
-Persze.-kuncogtam és a kezemet az ő hatalmas mancsába csúsztattam,a fiú behúzott a táncoló tömegbe.Kezeit a derekamra csúsztatta és közelebb húzott magához.A nyaka köré fontam a kezeimet és a szemébe néztem.Megint közeledett felém a szája.Már majdnem megcsókolt,amikor az igazgató rekedt hangját hallottam meg a színpadról.
-Na,gyerekek.-mondta a mikrofonba.-Most pedig jöjjön a bálkirályi pár választás.-mosolygott végig a tömegen,majd intett a reflektort kezelő emberkének,aki a tömegbe világított.A reflektorfény alatt pedig Merci és Álvaro volt.Merci Álvaro nyakába ugrott,majd felsiettek a színpadra és ott az igazgató a fejükre helyezte a koronákat.Miután lejöttek a színpadról,odafordultam Camhez.
-Odamegyek gratulálni nekik.-suttogtam Cameronnak.
-Rendben.Addig én odamegyek az italokhoz.-biccentett az italos asztalkához.Bólintottam,majd odamentem a királyi párhoz.-Gratulálok!-mosolyogtam rájuk.
-Köszönjük.-vihogott Merci és megölelt.-Na és te kivel jöttél?
-Cameronnal.-vigyorodtam el és a fiú felé néztem,de nem kellett volna.Cameron Kelly-vel beszélgetett,miközben átkarolta a vállát,de közben ott volt Mike is.Hirtelen elöntött megint a féltékenység és könnyes lett a szemem.
-Sajnálom.-mondta Álvaro az alsó ajkát harapdálva.Csak legyintettem egyet és a kijárat felé vettem az irányt.Gyorsan kisiettem az iskola épületéből és futni kezdtem haza az éjszakában.Már fájt a fejem és sírtam,amikor hirtelen megszédültem.Lecsukódott a szemem és majdnem a földre estem,amikor valaki felkapott a karjaiba.A megmentőm arcát már nem tudtam meglesni,mert magával ragadott a sötétség...
*************************************
Na,mit szóltok hozzá?
Kérlek írjátok meg a véleményeteket kommentben.Köszönöm! :)
És lenne itt még valami...
Nem tudom,ki hallott a buszbalesetről.
(a kép Heni barátnőmtől van.)
STAI LEGGENDO
Falling in love [Cameron Dallas]
Fanfiction"-Nagyon szeretlek Cameron.-fogtam két kezem közé az arcát,majd lehúztam magamhoz egy csókra. -Én annál is jobban.-nyomott a számra egy újabb csókot,majd elhúzodott tőlem,a fülem mögé tűrt egy tincset és a szemembe nézett.-El sem tudod hinni,hogy én...