Dokonalá

802 35 0
                                    

Domov som dobehla s 10 minútovym meškaním, ale mama si to oni nevšimla lebo bolo plne sústredena ako muži zo sťahovacej agentúry prenášaju naše veci a či nič nerozbyjú. Pomaly som vyšla po schodoch do mojej izby a poobzerala som sa tam. Moja izba vždy zaprataná a útulna bola teraz prázdna a chladná. Ako som sa tam obzerala všimla som si na poličke nad postelou rámik s fotkou. Podišla som ku nej, bola to spoločná fotka s chalanmi. Uff, vydýchla som si, skoro som ju tu zabudla.

"Em, Loui vyrážame.", zakričala na nás mama. Schmatla som fotku z poličky a strčila ju do kabelky. Vyšla som z izby smerom rovno von. Pri aute som sa ešte posledný krát pozrela na náš dom. Na náš domov.

Nastúpila som do auta a zapásala sa. Vytiahla som si slúchadka a mobil a celú cestu som počúvala hudbu a pozerala von oknom. Na letisku sme urobili všetko potrebné a po asi hodine konečne sedeli v lietadlo.Po chvíli som zaspala.

POHĽAD HARRYHO:

"Čo myslíte, kto sa sem nasťahuje?" spýtal sa nás Naill. "Možno budú mať deti, ktorým ako iným možme robiť zle. Už sa teším" odpovedal Zayn a nahodil jeho typický zlomyselný výraz. "Podľa mňa to bude niaka zazobaná rodina s namyslenými deckami za ktoré všetko riešia ich mamička a otecko." poviem nezaujato a vyberiem sa na školák. Keď sa ty dvaja idioti spamätajú dobehnú ma.

POHĽAD EMMY:

Po 7 hodinách cesty aj s prestávkami sme sa konečne blížili k domu ktorý tu naša mama spolu s Robom nechala postaviť. Nie že by som tu chcela byť ale toľko hodín v tom aute mi dostatočne stačilo. Z rozmyšlania ma vytrhol mamin hlas: "Tak deti vystupovať."Keď vystúpim tak na náš dom kukám jak na zjavenie. Na čo je nám kurva taký veľký dom? Všetci si budu len myslieť že sme niake rozmaznané detičky zazobaných rodičov. Povzdychnem si a vyberiem sa za mamou ktora nadšená dobre že nešprintuje ku dverám.

Pri dverách zastane a pred tým než ich otvorí so širokým usmevom nám povie: "Vitajte v novom domove" Pff, odfrknem si. Vraj v novom domove. Pri otvárani dveri vraví: "Keďže je už niečo po jedenástej veci nám donesu zajtra ráno, vyberte si izby ktoré chcete. Loui ty choď prosím ťa ešte do auta v kufry sú tri tašky aby sme sa mali do čoho prezliecť." Poslednú vetu som počula len matne lebo som rýchlo išla hore a otvorila každé dvere. Keďže môj milý Luis musel ísť ešte pre tašky mám viac času vybrať si najlepšiu izbu.

Všetky su dosť velké, zatiaľ sa mi pačila úplne prvá aj so šatníkom a kúpelňou. Počula som ako sa zabuchly vchodové dvere čo značí že Louis je už tu. Rýchlo som otvorila posledné dvere na konci izby za rohom a stála ako zamrazná. DOKONALÁ

Margoo

Girl like boysWhere stories live. Discover now