Neznášam keď ma budia :(

596 32 11
                                    

Nepospali sme si dlho lebo nás zobudil hluk z dola. "Ja ich vykastrujem. Prisahám bohu že ich zabijem" zamumlala som nasrane do vankúša. "Ja idem zatial kopať dieru." oznamila mi Des, čo ma rozosmialo ale aj tak som bola naštvaná. Neznášam keď ma niekto budí. Postavila som sa z postele a upalovala dole a Des v petách. "Vy ste sa už totálne zbláznili? Človek si chce poobede oddýchnuť a vy sa najebete do kuchyne a trieskate jak poloretardovaní. Čo polo vy ste total retardovaní. A mimochodom Louis ty degeš, nevravela som ti že nemáš chodiť do kuchyne?"

"Ale keď mi sme hladní." zamrnčali naraz. "No to ma absolutne nezaujíma a ako tak pozerám tak ste pravdepodobne všetko jedlo v dome zmiešali do kopy a nechali v tom vybuchnuť bombu alebo čo. Takže vy ste nás zobudili takže ma budete počúvať. Zayn, Louis a Liam padajte nakúpiť. Niall, Harry a Mike upracte to tu a to potichu. No a ja s Des ideme spať. "No tak t.." ozval sa Harry. "Kuš!" zavrčala som naňho. 'Tak padám, padám" rozkázala a s Des sme sa vybrali do izby. Zvalili sme sa do postele a ako na zapískanie zaspali.

Zobudila som sa o 15:37. Des si spokojne odfukovala tak som sa potichu vykradla z izby a po ceste dole si spravila cop. Na moje prekvapenie kuchyňa bola uprataná a špajza a chladnička plné. Prešla som do obývačky a musela som sa pousmiať nad tým čo som zbadala. Všetci šiesti boli porozvalovaní po gauči. Zayn mal spravený copík na temene hlavy a obímal metlu. Niall mal v ruke niaky čistiaci prostriedok spolu s handrou. Nohy mal preložené cez Zayna a hlavu mal položenú na Louisovy ktorý držal Liama akolo nohy a cmúlal si palček. Z pod Liama som zbadala Mike-ovú hlavu ktorú mal položenú na Harryho kolenách. Harry mal zo svojích kudrliniek drdolček a červenú šatku. Bol taký zlatučky. Teda všetci! Všetci boli taký zlatučky. Musela som si ich vyfotiť.

Prešla som do kuchyne a pozrela čo nakúpili. Čudujem sa že kúpili niake normálne potraviny a nie dáke konzervy a plechovky piva, i keď pivo. No mňam. Vytiahla som potrebne veci a začala pripravovať obe..večeru. Jo večeru.

------------------------------------

Je mi strašne lúto že dlho nebola čásť ale momentálne som sa učila na prímačky. Všetkým ktorý budu písať prímačky držim palčeky. :)

Margoo

Girl like boysWhere stories live. Discover now