"Ona!"

739 38 4
                                    

HARRYHO POHLAD:

Mama má asi zabije. Slúbil som že Violet postrážim (milujem Vio ale potreba je potreba) ale volala mi Britney že má volný dom. Neodolal som tak som Vio dal loptu nech sa hrá ale len na verande. Slúbil som že do pol hodiny dojdem. Rýchlo som sadol do auta a trielil ku Britney domov. Nebýva ďaleko, asi 5 minút autom. Zaparkoval som auto na príjazdovej ceste, vystúpil a zamkol auto. Britney už stála vo dverách v spodnom prádle a saténovom župánku. Rýchlim krokom som prešiel k nej. Ani som ju nepobozkal a oprel ju o linku v kuchyni. Cez jej nohavočky som citil že už je mokrá. Tak som ich z nej strhol a sebe som nohavice aj s boxerkami stiahol ku členkom. Nasadil som si kondóm a vrazil ho do nej načo nečakane vypískla. Vzdychala a kričala moje meno. O chvílu sa urobila na čo si hneď klakla a dorobila ma ústami. Keď už skončila rýchlo som sa obliekol a oznamil jej že sa ponáhlam. Nasadol som do auta a upaloval domov. Zaparkoval som pred domom. Vystúpil som a zamkol auto. Išiel som na verandu skontrolovať Vio. "Tak Vio poslú...Vio? Vio? Kde si?" vystrašene som hovoril a hladal ju. "Matka ma zajebe...kurva kde j..." pozeral som okolo seba keď som ju zbadal ako spy s tou novou susedkou na hojdačke. Čo to má kurva znamenať? Čo si to dovoluje? Okamžite som prešiel k ich domu. Vio som opatrne a zároveň rýchlo vzal do náruče. "Čo si to dovoluješ?..nemaš právo brať moju sestru z domu...bál som sa že sa stratila a ty si si ju kurva vzala?..udám ť.." kričal som na ňu že to muselo byť počuť až na konci ulici. "No tak to prr môj zlatý, ty tu na mňa vrieskať nebudeš to po prvé. Za ďalšie nevzala som si ju bez dovolenia ale tvoja mama o tom vie a kým ty si niek.." skočil som jej do reči "Moja mama o tom vie? Ani ťa nepozná prečo by ti ju dávala na starosť." 

"No lepšie než kebyže sa máš o ňu starať ty, a povedala som že po mňe nemaš kurva čo ziapať!!" zvýšila hlas už aj ona. "Čo si to povedala ty suka?" opýtal som sa v domienke že som zle počul "Počul si dobre ty bastard. Nevieš sa postarať ani o vlastnú sestru!!"  kričala už na plné hrdlo. Čudujem sa že ešte nikto nevybehol z niakeho domu. "A mám toho dosť. Ty neb..." nedohovoril som lebo ma moja matka prerušila. "Prestaňte po sebe ziapať jak psy a poďte dovnútra!" povedala mama. Chcel som sa ozvať "Bez reči, oby dvaja. Hneď!!!" prešli sme k nášmu domu a po ceste na seba nenávistne hladeli. V dome mi mama už vo dverách vzala Vio a išla odniesť do jej izbyčky.

My sme sa zatial vyzuli a prešli do ovývačky mama bola za sekundku dole "Čo si o sebe myslíš Harold Edward Styles? Nechať Violet samú vonku a ty si niekam zduchneš preč!! Slúbil si mi že sa o ňu na pol hoďku postaráš!!" vyčitala mi. Takže teraz ja som ten zlý. Supeer! Najlepší deň ever. " Odkial o tom vôbec vieš bol som preč asi 20 minút a Vio som povedal aby neodchádzala. A to nadávaj tejto tu a nie mne dobre? Ona si ju bez dovol..." " Má dva roky pre boha ešte ani poriadne nehovorí a nie aby ti ešte rozumela ty idiot. A už po stý krát ti hovorim že Anne o tom vedela." skočila mi do reči Emma a ospravedlňujúco sa pozrela na moju mamu, asi koli osloveniu. "Láskavo mojej mame nehovor menom. Nepozmáte sa. Čo ťa vychovalali vlci!" vlepila mi takú facku až sa mi hlava otočila do prava a prasklo v krku. "A mám toho dosť. Moju mamu si do huby kurva neber. Nevieš o nás nič. A najprv si láskavo zistí kto má pravdu a potom začni skákať do druhých." povedala s hnevom v očiach až som na sekundu dostal strach. Prešla k mojej mame "Prepáč  Anne neudržala som sa. A tiež prepàč za vyjadrovanie. Fialka celú dobu spinkala. Ja už pojdem domov. Ahoj" povedala a objali sa ? Mama povedala že je to v poriadku a pozdravila ju tiež. Potom konečne zmyzla z nášho domu. " Harry čo si dovoluješ čo i len zvýšiť hlas na ňu. Nevieš čo sa stalo keď si tu nebol. Ona! Kým si sa ty vykašlal na Vio ona ju zachránila. Lopta jej vybehla na cestu práve keď išlo auto. Utekala ako o život aby ju zachránila. Auto bolo len 3 metre od nich. Chápeš to? Naša mala Vio tu už nebyť jej nebola. A ty na ňu ešte vrieskaš. Potom sa ponúkla že ju postráži aby som mohla dokončiť obed. Súhlasila som! Sklamal si ma Harry, slúbil si mi že sa o ňu postaráš. " len som ticho a zahambene počúval.

Kôli mne tu už nemusela byť! Ona ju zachránila. Ona!
Aj tak ju nenávidim!

Margoo

Girl like boysWhere stories live. Discover now