HARRY:
"Aale no taak..neplač. Nebudem hovoriť že to bude dobre, lebo pravdepodobne nebude." povedal som a jemne ju objal okolo pliec. Kurva..čo to so mnou je. Začínam blazniť. Palcom som jej opatrne zotrel slzy a zakukal sa do jej krásnych očí. Do riti..rýchlo som stiahol ruku a vytratil sa z izby. Mal som chuť do niečoho udrieť ale keďže to nieje moj dom, mám smolu. Zišiel som poschodov, povedal chalanom keďže Destiny už spí že odchádzam. Len sa na mňa zmetene pozreli ale prikývli. Zavrel som za sebou dvere a poriadne sa nadýchol čerstvého nočného vzduchu a vyberal sa do najbližšieho baru. Musím sa uvedomiť.
EMMA:
Zostala som prekvapene pozerať na miesto kde ešte predchvílou sedel. Vážne ma tu Harry utešoval? alebo mám halušky? Rozhodla som to neriešiť. -Denník- som schovala naspäť a vybrala sa aj s dekou na terasu, predsa už je noc a ochladilo sa. Oprela som sa o zábradlie a pozerala do tmy a ticha lesa predo mnou. Dala som si do hlavy pripomienku že sa tam musím ísť pozrieť. Postávala som tam hodnú chvílu keď som sa rozhodla ísť na strechu. S krehnutými svalmi od chladu som sa niako doštverala hore, kde som sa zabalila do teplej deky, ľahla si a pozerala na hviezdy.
Dúfam že k nám dojdu cez leto chalani aspoň na týždeň. Strašne mi chýbaju. Bože v poslednej dobe sa správam ako precitlivelá tehotná ženská. Ach mala by som sa schopiť. Vratila som sa do izby, lahla do postele a za sekundu zaspala.
+++
Ráno som sa zabudila na jemne chrapkanie pri uchu. Otvorila som oči a musela som sa usmiať. Des ležala vedla mňa a jemne si pochrapkávala, bola strašne zlatá. Vstala som z postele a prešla do kúpelne, spravila som rýchlo rannu rutinu, ale vynechala som sprchu. Chcem si ísť zabehať a tak sa mi to neoplatí. Obliekla som si svoj športovy komplet a vzala mobil so slúchatkami. Ale pred odchodom som si Des nezabudla odfotiť a po ceste do kuchyne nastaviť ako fotku pri volaní. V kuchyni som si vzala len jabko a pomali sa doň zakúsavala. Do pohára som si naliala Multivitamínový džús ktorý som po zjedení jablko vypila. Nechala som im na stole odkaz že som si išla zabehať. Obula som sa a vybehla von. Pustila som si hudbu do sluchátok, ponaťahovala si skrehnuté svalstvo a vyrazila. Už som si ako tak zvykla si zabehať v parku a dnes to nebolo inak. Prebehla som celý park, a rozmýšľala som že pojdem objavovať niečo iné ale hned som to zatrhla. Chcem ísť ešte do obchodu takže som si to zabehla domov. Všetci ešte spali. Tak som si dala rýchlu sprchu. Keď som z nej vyšľa Des sa akurát zobudila.
"Dobre ránko, pojdem do obchodu, pojdeš so mnou?" spýtala som sa jej. "Jasnee, len si dám sprchu." predtým než vošla do kúpelne sa ešte otočila " A dobré." zasmiala som sa nad ňou a už jej nebolo. Zo skryne som si vybrala čierne volnejšie tepláky ktoré sa pomaly ku kotníkom zužovali. K tomu čierne obtiahnuté tielko s menšim výstrihom a ešte Čiernu mikinu na zips. Des som vybrala šedé tepláky, biele tielko a čiernu mikinu bez zipsu.
Kým sa Des obliekala ja som si svoje dlhé hnedé vlasy dala do chaotického drdolu a zišli dole. Ty idioti ešte spali. Akože aj ja milujem spánok a kludne by som spala celý deň čo sa už párkrát stalo ale dnes sa mi nechcelo. Ale však nech si pospia. Obuli sme sa a nastúpili do môjho auta. Najprv sme išli do potravín kde sme kúpili všetko čo sme mali + som si do zásoby kúpila balíky macikov. Rozhodli sme sa že tu rovno kúpime obed. Nemala som náladu na varenie. Kúpili sme čínu každému a vyrazili domov.
Doma sme vykladali nákup keď sa zrazu Niall ozval. " Chalani? Chalani vstávajte, cítim jedlo." s Des sme sa rozosmiali, vyložila som poslednú vec z tašky a každá sme vzali jednu tašku s činou a prešli do obývačky. "Niall daj pokoj. To sa ti len snívalo." ozval sa Zayn a zdvihol hlavu. Takže obydvom trčali hlavy zpod gauča ale tvárami od nás. " Jedlo ucítim kdekoľvek, takže nie nesnívalo sa mi to. " " Nevravím že niesom hladný, ale držte klapačky chcem spať." už dvihol hlavu aj Mike. "
"Čo zas riešite vy idioti!" ozval sa Louis. Odkašľala som si. Všetci zvrtli hlavy ku nám a hneď boli hore. "Obed." oznamila Des a spolu sme sa zasmiali na ich tvárach. Každému sme dali krabicu a pustili sa do toho.
"Čo teraz?" spýtala som sa po obede. "Mám nápad." sprisahanecky sa na nás Zayn. No tak to bude buď úplna úchilovina alebo úplna psychočina. Typujem to druhé. Všetci sme sa naňho spytavo pozreli. "Zahrajme si monopoly." povedal a ja som hneď vybuchla do rehotu a ostatný so mnou.
+++
Jooj tak devy, po dlhom čase zase čásť. :D
Ktorá sa teší na zajtrajšok? Ja vôbec lebo dojdu moji spolužiaci..fňuk :(
Ale tak želam Vám veľa šibačou, vodičky, voňavečky a tak ďalej :D nech ste zdravé a krásne celý rok. :D
833 slóv, môj rekord :D
Margoo
YOU ARE READING
Girl like boys
Teen Fiction!!!POZOR!!! Pridávanie časti je nepravidelné. Niekedy je aj 5 za deň a niekedy nieje aj týždeň. Ale snažim sa to zmeniť :D haha Dievča ako chalani... Dievča ktoré je krásne, drzé, impulzívné a omnoho viac sa presťahuje z Maimi do Anglicka ..presnejš...