RÁNO, POHLAD EMMY:
Zobudili ma slnečné lúče ktoré sa mi cez žalúzie okien snažili dostať pod viečka oči čo sa im aj podarilo. Zamrnčala som a chcela sa natiahnúť. Lenže som to nedokázala lebo ma niečo držalo. Skôr niekto. Pozrela som sa cez rameno. "Boha, Harold čo robíš v 'MOJEJ' posteli." povedala som ranným hlasom a mykala s ním.
"Spím, oprava spal som." zavrčal na mňa jeho ranným chraplákon a viac ma pritlačil k sebe a nechápem ako to ale o sekundu si už zase pochrapkával. "Harold okamžite zmizni z mojej izby!" rozkázala som mu. Ale on to plne odignoroval. Idiot. Čo s tebou? pomyslela som si. Zkopnem ťa z postele? To by bolo super ale..Predsa len ma sem pravdepodobne doniesol a prezliekol takže ho asi necha...Počkat!!!
On.ma.prezliekol."Máš 3 sekundy dokým ťa neutíram. Ako to že mám tvoje 3čko? Nemohol si ma zobudiť? Prezliekať sa viem." zavrčala som naňho. On si len povzdychol. "Ako keby som nikdy nevidel ženské telo a pritom bola tma. A ako by si ma chcela utírať? Stači už len to že ma budíš." sykol na mňa. Z brucha sa prevalil na chrbát a spal ďalej. "3..2..1" odpočítavala som. Keď čas vypršal sadla som si naňho obkročmo a začala ho šťekliť.
Harry sa začal vrtieť a rehotať tak nahlas že by ho bolo počuť aj na druhej strane Londýna. Našťastie mam protizvukové (volá sa to tak či?) steny, dvere a okná. Ja som sa začala smiať na ňom. "Do-obre, u-už so-som ho-re" vykoktal spomedzi smiech. Ale ja som stále neprestávala. "Sta-ačí l-lebo sa po-ocikám" čo ma rozosmialo ešte viac. "Povedz že Emma je najdokonalejšie osoba na svete." "Ni-ikdy!"
"Ako chceš." a šteklila som ho ešte viac. "Do-bre dobr-e. Em-ma j-je naj-doko-konalejšie o-osoba na sve-te." povedal a ja som prestala. "Ďakujem, a nebolo to až také ťažké však." spýtala som sa a zasmiala sa
"Bolí ma bruchooo.." sťažoval sa "..a bola to ta najťažsia vec v mojom živote." zazubil sa načo som ho buchla do hrude a išla sa postaviť. Ako som vstavala jemne som sa obtrela o jeho rozkrok (huups :D) načo potichu vzdychol a zpražil ma pohladom.---------------------------------
Huups no :D stáva sa. Ďakujem za všetky vote a comenty.Margoo
YOU ARE READING
Girl like boys
Teen Fiction!!!POZOR!!! Pridávanie časti je nepravidelné. Niekedy je aj 5 za deň a niekedy nieje aj týždeň. Ale snažim sa to zmeniť :D haha Dievča ako chalani... Dievča ktoré je krásne, drzé, impulzívné a omnoho viac sa presťahuje z Maimi do Anglicka ..presnejš...