Po raňajkách sa chalani zavreli zo svojimi návštevami do izieb a inak sme na tom neboli ani ja a Des. Zavreli sme sa v mojej izbe a pustili si pesničky. Po chvíli sme sa rozhodli že zajdeme do starbucksu. Obliekli sme sa a vyrazili. Cestou sme sa zastavili u Des doma, kde sme sa spýtali či by Des nemohla ešte ostať u nás a či si nedá kávu. Samozrejme jej dovolila a oznámila nám že kávu už mala. Tak sme poďakovali a vyrazili. Cestou sme sa rozprávali, hovorili si zážitky z dectva alebo trapasy. Dosť sme sa nasmiali.
V Starbuckse sme si objednali. Ja svoje orieškové latte a Des capučino (nemam šajnu ako sa to piše :D). Des sa ponúkla že mi ukáže jeden park v blízkosti kam rada chodieva.
"Ako sa ti spalo?" spýtala som sa s úškrnom. Ona sa jemne začerveňala "Normálne." pipla. Ja som na ňu pobavene zdvihla obočie a hypnotizovala ju. "Fáaajn..bola to najlepšie noc v mojom živote, a nie nespali sme spolu tak sa netvár tak znechutene." povedala a zasmiala sa.
"Bol zlatý, zobudila som sa keď zakopol a schod, bolo to komické ale udržala som sa. Vzal ma do niakej izby. Položil ma opatrne na postel akoby som sa mohla rozbiť. Začal mi rozopínať nohavice a ja som stuhla. Bála som sa ale chcela som vedieť čo spraví. Nohavice mi stiahol a ptm aj 3čko. Počula som ako sa jeho kroky vzdialujú tak som pootvorila oko. Hrabal sa v skryni dokým nevybral dáke 3čko. Keď sa otočil bol strašne zlatý, cez oči si držal ruku a kým došiel k posteli nabúral do všetkého a nadával a ja som ho pobavene pozorovala. Došiel k posteli a nahmatal mi ruku a ptm ma obliekol. Potom som už radšej zavrela oči. O chvílku neskor si lahol ku mne a vtiahol ma do objatia." hovorila zasnene a občas sa aj zasmiala.
"Som rada že si šťastná ale prosím ťa, ser na to a nehovor a 'mojom' bratovy ako o anjelovy predo mnou. Vďaka" povedala som pobavene a obe sme sa zasmiali.
----------------------
No nieje náš Loui zlatý. Haha.
Margoo
YOU ARE READING
Girl like boys
Teen Fiction!!!POZOR!!! Pridávanie časti je nepravidelné. Niekedy je aj 5 za deň a niekedy nieje aj týždeň. Ale snažim sa to zmeniť :D haha Dievča ako chalani... Dievča ktoré je krásne, drzé, impulzívné a omnoho viac sa presťahuje z Maimi do Anglicka ..presnejš...