:( Škôlka :)

557 30 6
                                    

Keď som dovarila makaróny so syrom, riad som po sebe spratala a s tackou s dvoma porciamy a pitím som sa vydala do izby. Des sa akurát zobudila. "Čo to tak dobre vonia?" bolo prvé čo povedala načo som sa zasmiala. Podišla som k posteli a tácki jej podala. Prilahla som si k nej, zakryla sa a vzala svoj tanier do rúk. "Dobrú chuť." povedali sme naraz načo sme sa mierne zasmiali a pustili sa do toho.

Keď sme dojedli a dopili vybrali sme sa do kuchyne. Už na schodoch som počula hlasy. "Harry, vieš že tvoje makaróny zbožňujem ale toto. No mňam." počula som Niallera. Ďalej som už nerozumela a tak sme tam vošli. "Hellou princezničky." pozdravila som ich načo sa na mňa zamračili. Čo som plne ignorovala.

"Chutilo?" spýtala som sa. "Že váhaš." odpovedal mi Niall a ostatni súhlasne prikývli. Mrkla som na hodinky na stene. 17:12. Pojdem si zabeškať. Riad som uložila do myčky, onamila že si pojdem zabehať a či nejde nikto se mnu.

No nikto sa neozval tak som sa šla prezliecť vzala mobil slúchatka a pred odchodom z izby som napísala chalamom (z Maimi) nech sú o 19:15 na skype. Ani som nečakala na odpoveď a vybehla z izby. Dole som sa obula zakričala že idem, Des dobehla do chodby tak som ju objala. "Postráž ich." povedala som prosebne načo sme sa zasmiali a ona prykívla.

"Nepodpálte dom!! Mama nás zabije." zakričala som naposledy a rozbehla sa von. Rozhodla som sa prebehnuť cez park blízko domu a potom kam ma nohy zavedú. Popri behu mi hral Rag'n'Bone Man - Skin (ja som sa zamilovala do tej pesničky :D) a ja som vypla.

Pozorovala som len okoloidúcich ludí. Zamilované pary ktoré sa prechádzali alebo ležali v tráve. Matky ktore nespustili z očí svoje ratolesti a psíčkary ktorý sa sem vybrali či už chcene alebo nechcene vyvenčiť psov. Zaspomínala som na ten najlepší deň môjho života

Flashback:

"Mami ja tam nejdem! Chcem byť s tebou doma!" trucovalo malé 3-ročne dievčatko. "Emma musíš isť do školky. Tam chodia všetky deti." povedala mama nekonpromisne. Niežeby bolo rozmaznané ale vedelo si predstaviť jak to v takej školke vyzerá.

Po chvílo kedy sa skončilo ich vymienanie argumentov  nasadli do auta spolu s Louisom. Pred škôlkou sa ešte Emma snažila presvedčiť matku ale neúspešne. Naštvane odišla do školky. Vo svojej triede včeličiek zbadala už poskupinkované deti. Boli tam dievčatá ktore sa hrali s bábikami a moc ju nezaujali, potom tu boli osamelci a nakoniec skupinka chalanov ktorý sa hrali s autami.

Dievčatko sa k ním vybralo a prisadlo si. "Čavte. Som Emma." povedala a pozrela.si každého z nich. Chvílu na ňu zarazene pozerali ale potom sa spamätalo. "Ja som Mark.." "Matt.." a takto sa predstavili všetci. Zistila že su super a odvtedy boli nerozlúčna skupinka.

End of flashback

Margoo

Girl like boysWhere stories live. Discover now