Obkiekli sa a vzali potrebné veci ako mobil, peňaženku a klúče. Mame ešte napísali odkaz že išli von nech ich nečaká. Vyšli z domu ktory následne zamkli. Louis ju chytil za ruku na čom sa ona potichu zasmiala.
"Tak princezná, čo tak najsť Starbucks a dať si kávu?"
"Ty si debil Louis vyzeráme ako by sme spolu chodili, ale súhlasim" povie a obydvaja sa zasmeju a vydajú sa hladať už spomínany Starbucka
POHLAD HARRYHO:
Je 11:00 a on vychádza z domu kde naň ho už čakajú Zayn a Naill. Keď sa s nimi chlapsky zvýta vidí ako sa na dome oproti kde majú bývať ty nový otváraju dvere. Vychádza z nich niake diavča. Má hnedé vlasy asi po lopatky jemne zvlnité, dokonalé telo a je to celkom kočka aj keď jej nevidí poriadne do tváre. A je strašne malička. Môže mať tak 165 cm. Zayn si všimne môj pohlad a nasleduje ho.
"Woow. Je to kočka" na odpoveď len niečo zamumleme na súhlas. Zrazu za ňou vychádza chalan a chytá ju za ruku.
"A asi aj zadaná" dodá ešte Zayn sklamane. Pretočím nad ním očami. "Zayn nemusíš pretiahnúť všetko čo je živé a nosí sukňu." povie na čo sa zasmejú.
"Ako by si ty taký nebol" povie Naill s nadvyhnutým obočím na čo som sa len uchechtol. Má pravdu, ale som len chlap a mám svoje potreby. A keď mi už tie baby skáču do postele samé tak čo.
"Káva?" spýta sa Naill a my súhlasime. Tak sme sa vybrali do Starbucksu ktorý je len o ulicu ďalej takže sme tam za 5 min. Bavíme sa o futbale ako zvyčajne. Dohadujeme sa kedy si zahráme.
Keď vstupujeme do kaviarne nad hlavami sa nám rozozvuči zvonček. Prejdeme ku pultu a objednáme si. "Dobrý deň, dve karamelové a jedno orieškové latté." poviem a žmurknem na mladú predavačku za pultom. Zvodne sa na mňa usmeje, nakloní sa nad pult čim ukazuje na obdiv 'svoje' bujné poprsie "Niake mená?" spýta sa koketne. "Nechám to na tebe." načo sa rozžiari a ešte nám venuje úsmev. Po chvíli čo sme si sadli došlo to dievča aj s našou objednávkou načo jej Zayn automatický platí zo značným tringeltom. Ona si vezme peniaze a odchádza pri čom nezabúda vrtieť bokmy. Len sa nad tým v duchu zasmeje. Stači sa zvodne zatváriť a už je jaždá žena tvoja. Na poháry som mal napísane jej číslo tak isto aj Naill a Zayn. Zakecali sme sa a smiali keď nás vyrušil zvonček a hlasy.
"Ty si taký idiot Louis. Kvoli tebe sme chodili asi hodinu po celom Londýne a pri tom máme Starbucks ani nie 5 min od domu. Zabijem ťa! S tebou už nikdy nejdem von" zavrči naňho dievča v ktorej spoznám moju novú susedku.
Spomínany Louis sa len zasmeje. "Aj ja ťa lúbim" povie jej načo ona povie len tiche ja teba nie. Prejdu k pultu a objednajú si. Čašníčka spraví to iste ako mne. Čo si všimne to dievča a posmešne sa zatvári. Keď sa čašníčka otoči 'neznáma' napodobní dávenie na čo sa jej spoločník zasmeje a ja tiež čo si všimnú chalani a nechápavo na mňa hladia.
Kyvol som hlavou smerom k pultu kde ešte stále stáli a 'neznáma' stale nepodobňovala čašničku a Louis sa na tom zabaval. Keď to videli chalani začali sa rehotať a ja s nimi. Naštastie nas všeci ignorujú. Keď dostanú svoju kávu vyberú sa do zadnej časti kaviarne pri čom musia prejsť okolo nás. 'neznáma' si nás ani nevšimne ale čo si všímame my je jej dokonalý gulatý zadoček v tých jej obtiahnutých jeans.
Zayna vôvec netrápi že ma chalana a ozýva sa "Sexi riťka" povie načo sa zastaví 'neznáma' chôdzi. "Ema sme tu prvý deň. Skludni hormóny." povie jej Louis a mňa prekvapý čo povie "ale samozrejme braček, nič mu nespravím" povie a podá mu svoju kávu a bundu ktorú si stihla vyzliecť. "Len sekundu" povie Ema ako som zistil. Louis ju chce zastaviť ale to už sa k nám rúti. "Ahoj" povie a obzrie si ho, Zaynovy pri tom zaiskrí v očiach "Čaw pusa" vydím ako Em zatne sanku a nasilu sa usmeje. "Čo to piješ? Karamelive latte?" opýta sa a zdviha jeho kelimok s kávou. "Takže...trz ma dobre počúvaj. Dievča so zadkom ako mám ja nikdy nebude mať nič spoločné s chalanom so ksichtom ako máś ty. A nevolaj ma pusa!!" slovo pusa zvýraznila s na rozkrok mu vyliala už vlažnú kávu. Auu! "A odporúčam skôr orieškové latté karamelove je hnusné." povedala a odišla. Wow! Ta je teda trieda. A uprednostila orieškové latte pred karamelovým. S Naillom sme chytili záchvat smiechu a s nami aj Louis. "Ty sa nikdy nepoučíš čo?..sestrička"
Sestrička
Takže súrodenci
YOU ARE READING
Girl like boys
Teen Fiction!!!POZOR!!! Pridávanie časti je nepravidelné. Niekedy je aj 5 za deň a niekedy nieje aj týždeň. Ale snažim sa to zmeniť :D haha Dievča ako chalani... Dievča ktoré je krásne, drzé, impulzívné a omnoho viac sa presťahuje z Maimi do Anglicka ..presnejš...