Je to obojstranné

674 33 4
                                    

POHLAD EMMY:

Prezliekla som sa do volných šedých teplákov a čierneho tielka. Odlíčila som sa a rozpustila si vlasy. Obula papučky a prešla do Louisovej izby kde už Louis zapínal Fifu. "Dnes ťa už konečne porazím Emma. Už viem tvoju taktiku." vychvaloval sa Loui. "Ale čo nepovieš. Tak sa môžeš rozohrať tu s Liamom, uvidíme ako ste na tom." a tak začali hrať. Zo začiatku Louis prehrával 1:2 ale nakoniec ho dobehol a skončilo to 7:2 preňho. "Už som si myslela že prehráš. Nič v zlom Liam ale hraš otrasne." povedala som a zasmiala sa. "Tak sa ukáž keď si taká múdra." povedal a tak sme zase začali. Vyhrala som nad ním 8:1. V duchu som sa zasmiala. "To nieje možné. Ty si určite podvádzala. Priznaj sa!!" štval sa Liam. Teraz som sa už zasmiala nahlas. "Som proste talent." povedala som hrdo. "Tak Loui pripravený?" spýtala som sa. "Vždy a všade" povedal plný odvahy a ega. To mu však na konci hry opadlo. "Páni 9:0. To je tvoj rekord Loui. Gratulujem si stále horši a horši." povedala som. "Ty podvádzaš!!" obvinili ma obydvaja na čo som sa zasmiala. "Amatéri" povedala som výsmešne. "Tak vy sa tu hrajkajte ja odcházdam. A Louis nezabudni potom Liamovy ukázať jeho izbu." povedala som ešte a odišla do svojej izby. Zo stola som si vzala gumených medvedíkov ktorých som si dnes v obchode kúpila asi tonu. Milujem ich. Z postele vzala deku, mobil, slúchatka a vyšla na terasu. Vyšplhala som po brečtane na strechu kde som si lahla a zababušila sa do deky. Pustila som si hudbu do sluchátok a otvorila medvedíkov. Takto som tam len tak ležala a pozorovala hviezdy. Uhm dnes je spln takže tak rýchlo nezaspim. Rozmýšlala som nad rôznymi vecami. Aké by to bolo žiť spolu s otcom. Aký vlastne je? Mňa vychovávala len mama a Louis. Moja mama je silná. Louis mi často vravieval že som presne ako ona až na to že som držejšia a mňa len tak niekto do laty nedá. Už mi došli  medvedíci. Fňuk. Chcela som ísť do vnútra ale zastavil ma hlas. "Emma? Si tu?" ako to že sem Liam vliezol bez dovolenia. "No do r..." pozrela som sa cez roh strechy naň ho. Niekoho vytáčal. "Harry Edward Styles okamžite poď na terasu!!" povedal a zložil.

Po 5 minútach sa otvorili dvere na jeho balkóne kde sa obiavil Harry len v teplákoch.No téda. Ehm ten má ale telo a tie kerky. Pfúha. "To ti trvalo kámo." povedal pobavene. "Aký si mal dôvod volať m...počkať! Čo robíš na tom balkóne?" povedal prekvapene Harry. "No to je to. Vravel som ti že otec si našiel niaku ženu. No a ona je mama Emmy tvojej novej sused..." nedokončil lebo mu Harry skočil do reči. " Ty mi tým chceš naznačiť že tu budeš bývať a ta potvora bude tvoja 'sestra'?" spýtal sa. "Jop, a tá 'potvora' doriadila Zayna lebo zas obťažoval Emily Mike-ovú sestru. A kebyže ju vidíš ako hra f.." "A ja som si myslela že klebetia len ženy. A vôbec kto ti dovolil vojsť do mojej izby?" vravela som zatial čo som schádzala po brečtane naspáť dole. Keď už som bola tak meter nad zemou, zoskočila som a otočila sa. Obydvaja na mňa kukali jak vyorané miši. "Čo čumíte jakeby ste nikdy nevideli dievča liesť po brečtane." zasmiala som sa na ich tvárach. "Harry ty idiot Emma ma oči tu.." ukázal na moju tvár "...tak sa láskavo nekukaj inam!" povedal Liam a dal mu pohlavok. Načo som sa zasmiala. "Tak kto ťa pustil dnu?" spýtala som sa Liama. "No Louis ma poslal za tebou po návlečky." odpovedal mi. "Och to je taký kretén. Tak vy dvaja sa rozlúčte a choď za Louisom nech ti ich dá lebo ja na ne nedočiahnem, sú v práčovni." povedala som nezaujato a chystala som sa sa dnu. "Tá ma telo" pošepkal Harry. Otočila som sa, zavrčala naň ho a chcela sa ozvať."Hej ty imbecil. Odteraz je to moja mladšia sestra tak prestaň" povedal Liam Harrymu a dal mu ďalší pohlavok. Ja som sa len zasmiala na Harryho prekvapenej tváry a vďačne sa usmiala na Liama. "Tak dzi už za Louisom lebo zachvílu bude tuhý." povedala som. Liam prikývol a vybral sa za ním. "Idiot, nauč sa šepkať."

"Ty nepočúvaj cudzie rozhovory"

"Moja izba! Moja terasa! Môžem si robiť čo chcem tak sa strč Styles."

"Neznášam ťa" zavrčal na mňa.

"Och, nemaj strach je to obojstranné" povedala som pobavene a zaliezla dnu. Prezliekla som sa do pyžama a lahla do postela. A teraz už len zaspať.

Margoo

Girl like boysWhere stories live. Discover now